Saara

vesinokkasorsa

Olimme molemmat jo pari tuntia haukotelleet, joten katselemamme saippuasarjan mentyä mainoskatkolle oli hyvä hetki ehdottaa nukkumaanmenoa, vasta kello oli vasta kymmenen. Olin varma, että Saara haluaisi sitä yhtä paljon kuin minäkin, vaikka kumpikaan ei uskaltanut sanoa ääneen. Olimme harrastaneet seksiä vasta kerran, mutta se olikin ollut elämäni paras kerta.

Hampaat pestyämme kävimme vuorotellen pissalla ja vaihdoimme yöpaidat päällemme. Olin lähes varma, että paidat tulisivat lähtemään tunnin sisällä, mutta en uskaltanut ajatellakaan nukkumaanmenoa alasti tai edes pelkillä alushousuilla. En halunnut Saaran pitävän minua minään seksihulluna, vaikken ollutkaan viime viikkoina ajatellut mitään muuta kuin hänen puolialastonta vartaloaan minua vasten.

Asetuimme sänkyyn sievästi kuin sisarukset. Varoimme koskettamasta toisiamme ja asetuimme vain naamatusten tuijottamaan toistemme silmiin. Suutelemisesta oli helppo aloittaa. Olimme jo kuukausia suudelleet tuntikaupalla ennen nukkumaanmenoa, vaikka vasta viime viikolla se oli johtanut mihinkään sen enempään.

Heti ensimmäinen suudelma sai kiihkoni heräämään, mutten uskaltanut koskea Saaraan. Suutelin häntä varovaisesti ja vetäydyin poispäin aina kun hän suuteli kiihkeämmin. Halusin kiusoitella häntä, saada hänet haluamaan minua. Lopulta vain hipaisin hänen huuliaan huulillani ja virnistin hänelle, kun hän yritti päästä lähemmäs. Hengityksemme alkoivat olla yhtä raskaita. Mitä enemmän hänen hengityksensä kiihtyi, sitä kiihottuneemmaksi minäkin tulin. En ollut koskaan kuullut mitään yhtä sytyttävää kuin hänen kiihottuneisuutensa. Hän ei yrittänytkään peitellä voihkaisuja, kiihtynyttä hengitystä, huokailuja ja lähes huudolta kuulostavaa alkuääntä, kuten myöhemmin sain huomata. Rentouduin itsekin ääntelyjeni kanssa ja annoin hänen kuulla, miten paljon häntä haluan. Toivoin, että seinät on hyvin eristetty tai että naapurissa asuu joku naisenkipeä sinkkumies, joka nauttii saadessaan runkata voihkinnallemme.

Uskaltauduin koskettamaan Saaran huulta kieleni kärjellä. Se sai hänet saman tien kiemurtelemaan sylissäni ja hapuilemaan huuliani yhä kiihkeämmin. Hänkin tarjosi minulle kieltään ja leikittelimme toistemme kielillä koko ajan kiihottuneempina. Olin jo täysin kontrolloimattomassa tilassa ja käteni hyväilivät häntä kyljistä, vatsasta takapuolesta enkä itsekään kyennyt olemaan paikallani. Olimme kuin kaksi yhteen kietoutunutta mustekalaa villisti liikkuvine lonkerokäsinemme.

2

2776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesinokkasorsa

      Kun suutelin Saaran kaulaa, sain kuulle ensimmäiset, äärimmäisen kiihottavat kovaääniset voihkaisut. Ensimmäisen tahattoman äänen jälkeen hän säpsähti kuin olisi hävennyt kiihottumistaan, mutta jatkettuani yhä intensiivisemmin kaulan hyväilyä, hän ymmärsi minun nauttivan hänen äänistään.

      Hivutin kättäni ylöspäin hänen vatsaansa pitkin ja varovasti otin hänen pyöreän rintansa kämmeneeni. Hän voihki yhä äänekkäämmin ja päästi suorastaan tuskastuneen kiihottuneita ääniä. Lopetettuani kaulan suutelemisen hän palasi hieman tähän maailmaan ja alkoi itsekin hyväillä minun rintojani. Oli minun vuoroni voihkia kovaäänisesti ja kiemurrella täysin hallitsemattomasti.

      Irrottauduin hänen otteestaan ja vedin hänet sylissäni istuma-asentoon. Riisuimme vuorotellen molempien paidat ja ihailimme hetken toistemme paljaita ylävartaloita. Työnsin hänet takaisin sänkyä vasten ja painauduin hänen päälleen imemään ja nuolemaan hänen rintojaan. Hän päästi kiihottavampia voihkaisuja kuin ikinä. Hyväilin vielä hänen toista rintaansa kädelläni ja pyörittelin hänen nänniään sormissani. Painoin polveni hänen jalkoväliinsä ja saatoin tuntea hänen märkyytensä alushousujen läpi. Olisin halunnut koskea häneen saman tien, mutta tiesin, että ilo voisi jatkua vielä tuntikausia, jos en olisi malttamaton.

      Ja niin se jatkuikin. Suutelimme toisiamme, toistemme kauloja, rintoja, hyväilimme toistemme sisäreisiä ja vatsaa ja selkää alaselän kuoppaan ja pakaroille asti. Huokailimme, voihkimme, pyörimme sängyssä toisiimme kietoutuneina ja toisistamme huumaantuneina kuin eläimet, jotka eivät tiedosta olevansa maailmassa. Aikaa ensimmäisestä suudelmasta oli kulunut yli kolme tuntia. Olin niin kiihottunut, että melkein pyysin häntä koskettamaan minua.
      Varovasti ja Saaran ilmeitä tarkkaillen liu’utin käteni hänen alushousujensa päälle ja kuuntelin hänen suustaan pääseviä ääniä. Hänkin vaikutti olevan räjähtämispisteessä, joten uskaltauduin raottamaan alushousujen reunaa ja hyväilemään häntä ilman kangasta välissämme. Hän käänsi lantiotaan minua kohti ja huokaisi lähes liioitellun voimakkaasti. Pyörittelin sormiani hänen likomärässä pillussaan ja etsin kohtaa, joka saisi hänet ääntelemään kaikkein lujiten. Löysinkin etsimäni ja keskityin pitämään sormeni suunnilleen samassa paikassa, vaikka hän liikkui ja pyöri ja voihki niin paljon ja niin kovaa, että pelkäsin hänen kohta pyytävän minua lopettamaan.

      • vesinokkasorsa

        ”Onko hyvä?” kuiskasin hänen korvaansa ja hän pystyi huohotukseltaan ja kiihotukseltaan juuri muodostamaan sanan ”ahhjooohh”. En uskaltanut riisua hänen alushousujaan, mutta ne olivat onneksi venyvää kangasta, joten saatoin työntyä kunnolla hänen sisäänsä. Kokeilin ensin yhdellä sormella, mutta hän oli niin märkä, että se upposi häneen liiankin helposti. Vaikutus oli kuitenkin toivotunlainen ja hän käänsi lantiotaan paremmin saataville. Työnsin toisenkin sormen ja hän voihkaisi taas sydäntäriipivän kovaäänisesti. Aloin runkata häntä kunnolla hänen voihkiessaan kuin orgasmin kourissa. Tiesin, että hänen on pakko tulla näillä minuuteilla. Nain häntä sormillani vähän aikaa, kunnes siirryin takaisin klitoriksen pariin ja jatkoin loppuun asti. Hän neuvoi minua voihkimalla äärimmäisen kiihottavasti ja kovaäänisesti. Vaikka hän ei ollut koskenut minuun sen jälkeen kun olin alkanut runkata häntä, olin niin kiihottunut, että olisin varmasti lauennut yhdestä hipaisusta. Pyöritin sormeani hänen paisuneen klitoriksensa ympärillä, kunnes hän alkoi laueta. Se kesti monta sekuntia. Hän kouristeli minua vasten, päästi suustaan heikosti tukahdutettua huutoa ja voihkintaa ja tarrasi kädellään minua olkapäästä. Hidastin hyväilytahtia pikku hiljaa, kunnes hänen huutonsa ja kouristelunsa oli enää vaimeaa ja hänen hengityksensä alkoi muuttua hengenhaukkomisesta hengästyneeksi ja syvemmäksi.

        Orgasmin jälkeen hän katsoi minua silmiin hymyillen ja suuteli minua. ”Sun vuoro” hän sai sanottua hengästyksensä keskeltä. Hänen äänensä kuulosti vaimealta korinalta, koska hän oli hengittänyt suunsa täysin kuivaksi. Nousin hakemaan hänelle vettä ja join itsekin. Hän seurasi minua koko vedenhakumatkan silmä tarkkana ja hymyili leveästi kuin maailman voittaja.
        ”Oot ihan uskomattoman kaunis ja ihana ja seksikäs” hän sanoi, kun olin kiipeämässä takaisin hänen ja seinän väliin. En ehtinyt vasta, kun hän jo tarrautui rintaani ja sai minun vastaukseni muuttumaan voihkaisuksi. Toisen kätensä hän liu’utti alushousuihini ja sai minut huutamaan yhtä kovemmin. Hän löysi heti kosketusta huutavan klitorikseni, eikä hänen tarvinnut hyväillä minua kauankaan, kun tunsin jo värähteleväni lähenevän orgasmin kourissa.
        Tulin vielä rajummin kuin hän, mikäli mahdollista. Kuvittelin tukehtuvani voihkintaani ja takkuilevaan hengitykseeni ja menettäväni toimintakykyni kaikesta kouristelusta, joka vavisteli kehoani. Orgasmini jatkui ja jatkui, enkä kyennyt ollenkaan rauhoittumaan. Kuten aina, liian pitkään jatkunut nautinto sai lopulta onnen kyyneleet valumaan silmistäni. Viimein, yli puoli minuuttia orgasmin kourissa nautittuani kykenin rauhoittumaan ja tarrauduin Saaraan kuin hukkuva pelastusveneeseen. Itkin ja nauroin hänen rintaansa vasten. Vähän rauhoituttuani hän pyöräytti minut omalle puolelleni ja katsoi minua silmiin.
        ”Sä olet ihana, ihan käsittämättömän uskomattoman ihana”, hän sanoi ja katsoi minua lempeimmällä katsella, jota olen ikinä nähnyt. Vasta silloin huomasin veriset kynnenjäljet hänen olkavarressaan. Samalla tavalla kuin hän oli tarrautunut minuun, minä olin tarrautunut häneen.

        ”Voi ei, sattuuko suhun?” kysyin ja hivelin sormellani punertavia kuunpuolikkaita.
        ”Arvaa”, hän sanoi virnistellen. ”En ole ehkä koskaan tuntenut mitään yhtä kiihottavaa kipua kuin äsken. Alan ehkä ymmärtää, mistä sadomasokistit vouhottaa.”

        Kietouduimme jälleen toisiimme ja nukahdimme lopen uupuneina toistemme syliin. Seinään heijastettu digitaalikello vilkutti puoli kolmea.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe