Oon miettinyt mitä tähän laitan, toivottavasti muistan kaiken, saattaa olla sekava kirje xd
oon alakanu lukemaan tätä palstaa mielenkiinnosta mitä meistä kirjoitetaan. Itse olen 15v vl poika. Silmään on pistäny nimim. Melper1 hmm sanoisinko outo kirjoittelu joka on jatkunut ilmeisesti hyvin pitkään. Kerrompa oman kokemukseni vl-liikkestä. Olen onnellinen että synnyin vl perheeseen sillä Se on antanut minulle terveitä elämäntapoja yms ja vaikka eroaisinkin joskus liikkeestä olen silti tyytyväinen. En usko että välität pedareitten uhreista sillä käytät heitä lyömäaseina meitä vastaan.ja en usko että yksikään pedari on vl eli uskovainen, niin vakava synti Se on. Onhan Se nyt eriasia omata sellainen sairaus entä alkaa toteuttamaan suuntautumistaan. Osa kritiikistäsi osuu aivan oikeaan, esim perheiden suuri lapsi määrä vaikka tämä raamattuun perustuukin. Itse aijon jos jumala vierelleni puolison saattaa, olla selibaatissa jos lapsia alkaa tupsahtelemaan siihen malliin että voisi olettaa vaimoni elämänlaadun kärsivän. Ja hmm mitähän muuta asiaa mulla oli, niin en aivan ymmärrä tätä sun vihaasi tai inhoa tai mitälie onkaan, pidän helluntalaisia harhaoppisina ja luulempa siellä olevan aivan sama prosenttimäärä pedareita entä vl liikkeessä mutta silti en helluntalaispalstalla huutele. Toivoisin sinun avautuvan syistä miksi toimit miten toimit ilman tunteita sillä olisi mielenkiintoista kuulla ne syyt taustalla. Kaikesta huolimatta en vihaa sinua vaan rukoilen että jonakin päivänä löytäisit tien pelastukseen. Niin ja Se vielä että toimintasi johtaa siihen että aikuiset jotka tätä palstaa lukee alkaa jostain syystä inhoamaan vl:lliä ja käytös siirtyy heidän lapsilleen. Olen saanut tästä itsekkin kärsiä. Tuntuu että "lessuja" vihataan tai inhotaan ihan lähtökohtasesti. Jos joku ihminen tekee typerästi ja hän on vl niin Se varmasti sanotaan, että "ne lessut siellä" yms. Tietysti aikuinen ihminen voi itse päättää mihin kuuluu mutta lapsi ei niin helposti. Lopuksi vielä vähän itselleni sanon että ei mun tätä pitäs ihmetellä. Raamatussa lukee et ei maailma teitä rakasta ja että jos rakastaa Se on jo hälyttävää
kirje kaleville eli melperille
47
174
Vastaukset
- oo tellaan
Ai että perustuu Raamattuun se suuri lapsimäärä !
selitäppäs nyt se ainakin itelles, ja tännekkin että pääsisimme perille missä se siellä Raamatussa oikein piilii kun sitä ei kukaan muut löydä kuin te lesatadiukset.
siis alappas selittää nyt.- aivan sivusta
Jumalan tahto on että ihmiset lisääntyisivät, haluamme noudattaa
Jumalan tahtoa.
- hohoi jaa
Ihan keskeltä, se nyt on selvä että ihmiskunta lisääntyy, mutta että siitä tehdään uskonkappale ja jokin sakramentin tapainen pakko-oppi, sellaista ei ole muualla kuin lestadiuksien omatekoisessa opissa.
vai eikö se näytä siltä että se olisi lisääntynyt muutenkin, vaikka lestadiuksia on koknaista pikku kioskin verran tällä pallolla, löytyykö asiasta mitään lookisuutta koitas miettiä. - vastauksia od....
Melperi on aamusta lähtien roikkunu täällä,mutta ei kantti kestä vastata.
- hepokatti1
Toivoisin sinun avautuvan syistä miksi toimit miten toimit ilman tunteita sillä olisi mielenkiintoista kuulla ne syyt taustalla.
korjaus xDD ton voi käsittää et melper1 kirjoittaa ilman tunteita, tarjotin et sun vastausta älä kirjota tunteellisesti vaan asiallisesti rakentavassa hengessä. Ja melper1 vastaa millin vastaa, ei pidä häntä kiusaamaan. - jhgfrde
Heh...
uskotko todella, että esimerkiksi "pikku Maija" löysi "pelastuksen ja rauhan" laumapedofiilien raiskauksista ja sen uskonveli poliisin toimista joka suojeli "pikku Maijaa" raiskanneita laumapedofiilejä?
Ja kuinka monta sellaista saatanallisuutta on salassa!!!?
Ainakin tällaisille luvuille luterilais-lestadiolaiset LEUKIVAT suojelemistaan pedofiileistään:
Jeesuksen Nimeen valehdellen;
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
"teuta
21.6.2011 18:31
KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .Mat. 5:43-48
SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
"Jeesus on tie
1.7.2011 20:09
Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.
Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!
Jumalalta!"
lahkonne rippi ja salarippi rituaalein suojattuja rikollisia:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9817522#comment-57826957
"teuta
22.4.2011 22:35
Ok !se on sillälailla että Es/Lestois on 2tiedossa joista toinen on sen verran vanha että on jo kerinnyt tuomionsa kärsinyt .
sitten salassa n.7-13,
VL:n on n.100 joista 30 käsitellään , salassa n.100-400.
En tiedä mitä varten pitäisi vielä muuta tietää. "- hepokatti1
Luuletko tosiaan että puolustelen heidän tekojaan!!!! Kaikki jotka vähänkään olivat osallisina Maijan kärsimyksiin Pitäs, no ei ihan kuolemaan tuomita mutta elinkautiset ilman mitään mahdollisuutta päästä ehdonalaiseen. Sairasta tuommonen ja varsinkin jos joku puolustaa heitä!
- vähän eri mieltä
hepokatti1 kirjoitti:
Luuletko tosiaan että puolustelen heidän tekojaan!!!! Kaikki jotka vähänkään olivat osallisina Maijan kärsimyksiin Pitäs, no ei ihan kuolemaan tuomita mutta elinkautiset ilman mitään mahdollisuutta päästä ehdonalaiseen. Sairasta tuommonen ja varsinkin jos joku puolustaa heitä!
Olen samaa mieltä, että hyväksikäyttäjät pitäisi saada rikosoikeudelliseen vastuuseen ja vankilaan. Uhrin kannalta ei välttämättä ole hyvä, jos tekijä ei koskaan pääse vankilasta eikä jaloilleen, silloin jäävät myös vahingonkorvaukset saamatta. Rahalle on usein käyttöä esim. terapiakustannuksiin. Suhteessa moniin muihin rikoksiin hyväksikäyttötuomiot ovat olleet käsittämättömän pieniä Suomessa, viime vuosina linjaa on hivenen kiristetty. Esim. aiemmin 3 v. kakku voi tuoda nykyisin 5 v. Lapsen seksuaalisessa hyväksikäytössä ei pitäisi olla lainkaan rikoksen vanhenemisaikaa, se pitäisi poistaa.
Ns. tekijöiden suojelu on jonkin verran toinen asia. Vl-liikkeen johtoa ja joidenkin rauhanyhdistysten keskeisiä vaikuttajia on syytetty tekijöiden suojelusta ja yksittäisiä henkilöitä on syytetty tekijöiden suojelusta. Jos on tekijöiden suojeluun syyllistynyt, toki sekin pitäisi olla rangaistavaa, mutta missään tapauksessa tällaista suojelua ei voi verrata itse tekoon. Teon pahuutta arvioitaessa on merkitystä tahallisuudella. On selvää, että hyväksikäyttäjä toimii aina tahallisesti, ei kukaan lasta käytä vahingossa seksuaalisesti hyväksi. Sen sijaan suojelu voi olla tahatonta ja tarkoitus voi olla ihan eri kuin hyväksikäyttäjän suojelu rikosoikeudelliselta vastuulta. Suojelu on saattanut johtua esim. siitä syystä, ettei todellisuudessa ole uskottu hyväksikäyttöä tapahtuneen, vaan pidetty uhria mieleltään järkkyneenä ja hänen kertomuksiaan järkkyneen mielen tuotoksina. - hepokatti1
vähän eri mieltä kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että hyväksikäyttäjät pitäisi saada rikosoikeudelliseen vastuuseen ja vankilaan. Uhrin kannalta ei välttämättä ole hyvä, jos tekijä ei koskaan pääse vankilasta eikä jaloilleen, silloin jäävät myös vahingonkorvaukset saamatta. Rahalle on usein käyttöä esim. terapiakustannuksiin. Suhteessa moniin muihin rikoksiin hyväksikäyttötuomiot ovat olleet käsittämättömän pieniä Suomessa, viime vuosina linjaa on hivenen kiristetty. Esim. aiemmin 3 v. kakku voi tuoda nykyisin 5 v. Lapsen seksuaalisessa hyväksikäytössä ei pitäisi olla lainkaan rikoksen vanhenemisaikaa, se pitäisi poistaa.
Ns. tekijöiden suojelu on jonkin verran toinen asia. Vl-liikkeen johtoa ja joidenkin rauhanyhdistysten keskeisiä vaikuttajia on syytetty tekijöiden suojelusta ja yksittäisiä henkilöitä on syytetty tekijöiden suojelusta. Jos on tekijöiden suojeluun syyllistynyt, toki sekin pitäisi olla rangaistavaa, mutta missään tapauksessa tällaista suojelua ei voi verrata itse tekoon. Teon pahuutta arvioitaessa on merkitystä tahallisuudella. On selvää, että hyväksikäyttäjä toimii aina tahallisesti, ei kukaan lasta käytä vahingossa seksuaalisesti hyväksi. Sen sijaan suojelu voi olla tahatonta ja tarkoitus voi olla ihan eri kuin hyväksikäyttäjän suojelu rikosoikeudelliselta vastuulta. Suojelu on saattanut johtua esim. siitä syystä, ettei todellisuudessa ole uskottu hyväksikäyttöä tapahtuneen, vaan pidetty uhria mieleltään järkkyneenä ja hänen kertomuksiaan järkkyneen mielen tuotoksina.No ookei, ehkä vähän liiottelin noita rangastuksia mutta kyllä Se pistää vihaksi kun uutisista lukee että taas on joku hyväksikäyttäny lapsia, ja varsinkin ku ite oon, no en lapsi mutta nuori
- hyvä kirjoitus!
Varmaan nousee suoraan puhtaasta sydämestä nuo ajatukset.
Melperi1 on sitä tyytyväisempi, mitä useampaa vl-lasta kouluissa kiusataan, mitä useampaa vl-naista pidetään raasuna ja mitä useampaa vl-miestä karsastetaan vakaumuksensa perusteella. Narsisti ei salli, että häntä pidetään seuraamuksitta epäuskoisena. "Minun on kosto", ajattelee Melperi1.Mellu käyttäytyy kuin linnakundi. Oikeastaan voisi kysyä että mikä Mellun käytöksessä erottaa hänet linnakundista? No hellareita, eli hänen hengenheimolaisiaanhan siellä on suurin osa.
Kohta taas Raamattupalstalle ilmestyy aloitus "Onko Devoit pedofiili, sellaista puhutaan"- projektio
Devoit kirjoitti:
Mellu käyttäytyy kuin linnakundi. Oikeastaan voisi kysyä että mikä Mellun käytöksessä erottaa hänet linnakundista? No hellareita, eli hänen hengenheimolaisiaanhan siellä on suurin osa.
Kohta taas Raamattupalstalle ilmestyy aloitus "Onko Devoit pedofiili, sellaista puhutaan"Mellu heijastaa omat mielensisältönsä vl-miehiin. Sitten hän tarkastelee omia mielensisältöjään muka vl-miesten tekoina tai taipumuksina.
- projektio
Devoit kirjoitti:
Mellu käyttäytyy kuin linnakundi. Oikeastaan voisi kysyä että mikä Mellun käytöksessä erottaa hänet linnakundista? No hellareita, eli hänen hengenheimolaisiaanhan siellä on suurin osa.
Kohta taas Raamattupalstalle ilmestyy aloitus "Onko Devoit pedofiili, sellaista puhutaan"Tosin sinähän et Devoit ole vl-mies, mutta Mellu heijastaa omia mielensisältöjään myös sinuun. Olet siis vl-miesten kanssakärsijä.
projektio kirjoitti:
Tosin sinähän et Devoit ole vl-mies, mutta Mellu heijastaa omia mielensisältöjään myös sinuun. Olet siis vl-miesten kanssakärsijä.
Varmasti edustan mellulle vl-miestäkin kun uskallan sanoa hänelle vastaan.
Varmaan onkin niin että hän pohjimmiltaan haluaisi itse olla pedofiili. Hän on taitava käyttämään ns hyvää asiaa lyömäasenaan tehdessään pahaa.- ei noin
Devoit kirjoitti:
Varmasti edustan mellulle vl-miestäkin kun uskallan sanoa hänelle vastaan.
Varmaan onkin niin että hän pohjimmiltaan haluaisi itse olla pedofiili. Hän on taitava käyttämään ns hyvää asiaa lyömäasenaan tehdessään pahaa."Varmaan onkin niin että hän pohjimmiltaan haluaisi itse olla pedofiili."
Itse ajattelin kyllä toisin päin: ehkä hän tuntee seksuaalista halua lapsiin ja inhoaa taipumustaan, mutta ulkoistanut taipumuksensa vl-miehiin ja Devoitiin.
Kyllä minäkin tuntisin itseinhoa, jos lapset saisivat viisarin värähtämään. - kukapa tietää
ei noin kirjoitti:
"Varmaan onkin niin että hän pohjimmiltaan haluaisi itse olla pedofiili."
Itse ajattelin kyllä toisin päin: ehkä hän tuntee seksuaalista halua lapsiin ja inhoaa taipumustaan, mutta ulkoistanut taipumuksensa vl-miehiin ja Devoitiin.
Kyllä minäkin tuntisin itseinhoa, jos lapset saisivat viisarin värähtämään."So? 10.6.2014 14:53 Kyseinen helluntaimies hiplasi 15-vuotiasta tyttöä, joka ei ollut hänen oma lapsensa. Sai siitä 6 kk ehdollista vankeutta. So?"
Esim. nimimerkistä "So?" tulee kyllä selvä vaikutelma, että hän voi milloin tahansa "erehtyä hiplaamaan" 15-vuotiaita tyttöjä, jos eivät ole omia lapsia.
Olisi epärehellistä sulkea pois mahdollisuus, etteikö 15-vuotiaiden tyttöjen hiplailun vähättely voisi viitata alaikäisiin suuntautuvaan poikkeavaan seksuaaliseen taipumukseen.
- hepokatti1
Noh noh, eipäs tuomita melperiä ennenkuin hän on edes vastannut
- hepokatti1
Ja Tää ei oo mikään melperin haukkumisketju, oman kokemukseni mukaan sellanen agressio yms saa ihmisen vaan käpertymään kuoreensa ja Se ei oo Tän mun kirjeen tarkotus
- ravistelen...
Minä kyllä ihmettelen, että mistä sellainen viha kumpuaa, mitä Melperikin päästää ulos. Hän haukkuu vl:iä saatanan lapsiksi tms, hirvittävää puhetta! Etkö Melperi oikeasti ajattele, mitä puhut? Muillekin tiedoksi, ei kannata käyttää haukkuma-aseena omaa kieltää, kuten Kesitakselle. Ja muillekin, jotka aina tahtovat tulla korjaamaan ja vääntämään toisen mielipiteitä.
Minulla ei ole varsinaisesti Melperiä vastaan mitään, mutta haluan Melperin ymmärtävän, mitä puhuu, että mitä ne sanat merkitsee. Ne on JULMIA! Ja jos sulla ei ole muuta sanottavaa täällä, niin mikset lähde pois? Sillä muita palstoja on kyllä. Joku pitelee sinua täällä. Sen olen huomannut, että Devoid ja Melperi tuon tuosta ovat tukkanuottasilla. En tiedä, onko teillä molemmilla joku tappelunhalu vai mikä? Oikeasti menkää itseenne, käykää vaikka luonnossa kävelemässä ja kyselkää pohjamutia myöten itseltänne, että mitä te haluatte!- Palstan seuraaja
**Hän haukkuu vl:iä saatanan lapsiksi tms, hirvittävää puhetta!**
Kopioitko tähän jatkoksi yhden Melperin kommentin, jossa hän on haukkunut veeälliä saatanan lapsiksi.
Virallinen vl-oppi:
Vanhoillislestadiolaiset ovat ainoita oikeita uskovaisia. Kaikki muut uskovaiset ovat saatanan lapsia ja menevät helvettiin.
"vain me" - ravistelen...
Palstan seuraaja kirjoitti:
Kopioitko tähän jatkoksi yhden Melperin kommentin, jossa hän on haukkunut veeälliä saatanan lapsiksi.
Virallinen vl-oppi:
Vanhoillislestadiolaiset ovat ainoita oikeita uskovaisia. Kaikki muut uskovaiset ovat saatanan lapsia ja menevät helvettiin.
"vain me"En etsi! Mutta kyllä täällä lukevat muistavat varmasti sanomiset. Ei ne välttämättä ole juuri tuolla sanalla sanottuja, mutta niissä on se sanoma, että pirun oppilaita tms.
- hepokatti1
Virallinen vl-oppi:
"vain me"Palstan seuraaja, emme nimittele epäuskovaisia saatanan lapsikai yms. Ja sitten tuo vain me oppi: ihmettelen kuinka Se sinua niin risoo, itseäni ei pätkääkään kiinnosta esim Jehovan tod. (eikö niilläki oo myös "vain me" ehkä Tän taustalla että ihmiset inhoaa tuota "vain me" juttua ni et ne pelkää et jos myö ollaanko oikoassa. Emt mutta itsestäni on kummallista että jotakuta tämä risoo ja suomessahan on uskonnonvapaus
- Palstan seuraaja
ravistelen... kirjoitti:
En etsi! Mutta kyllä täällä lukevat muistavat varmasti sanomiset. Ei ne välttämättä ole juuri tuolla sanalla sanottuja, mutta niissä on se sanoma, että pirun oppilaita tms.
Sinä väitit noin.
Nyt sanot: "En etsi!"
Valehtelitko tahallasi Melperin päälle? - Palstan seuraaja
hepokatti1 kirjoitti:
Palstan seuraaja, emme nimittele epäuskovaisia saatanan lapsikai yms. Ja sitten tuo vain me oppi: ihmettelen kuinka Se sinua niin risoo, itseäni ei pätkääkään kiinnosta esim Jehovan tod. (eikö niilläki oo myös "vain me" ehkä Tän taustalla että ihmiset inhoaa tuota "vain me" juttua ni et ne pelkää et jos myö ollaanko oikoassa. Emt mutta itsestäni on kummallista että jotakuta tämä risoo ja suomessahan on uskonnonvapaus
Vanhoillislestadiolaiset nimittävät muita uskovaisia "epäuskoisiksi" = saatanan lapsiksi.
Turha kierrellä. - hepokatti1
Vanhoillislestadiolaiset nimittävät muita uskovaisia "epäuskoisiksi" = saatanan lapsiksi.
Turha kierrellä.Hmm, onkohan epäuskovaiset saatanan lapsia. No nytkö tarkemmin mietin ni ehkä he ovat:D korjatkaa jos oon väärässä. Mutta jos pidät meitä harhaoppisina ei kyllä Pitäs sua hetkauttaa minä me sua pidetään, mua ei ainakaan hetkauta jos joku pitää mua epäuskovaisena, sillä minä uskon mihin uskon ja muiden mielipiteet ei siihen vaikuta. Mutta asiasta kolmanteen, saako vl olla vapaamuurari? On vähän Sellanen kutina että ei mutta voisko joku asiansa tietävä kertoa. Oon vähän siihen malliin laskeskellu et sinne alalle minne meen värvätään suoraan koulunpenkistä muurariksi ja siitä olis hyötyä työelämässä
- siinä..
Sinä väitit noin.
Nyt sanot: "En etsi!"
Valehtelitko tahallasi Melperin päälle?kirjoitus Melperiltä:
"Viime viikkojen aikana on kaikille tullut selväksi, miten ******* pitää otteessaan vl-herätysliikettä. Aiemmin pedofiliat ja muut sielunvihollisen teot on vain vilkuteltu pois päiväjärjestyksestä. Ja ei kun uudelleen baanalle!
Nyt, kun aiheeseen ovat tarttuneet tiedotusvälineet, niin tilanne on toinen. Nyt onkin työvaliokunnalla miettimistä, kuinka vl-herätysliikkeen varsinaisen takapirun (= sielunvihollinen) aikaansaannokset - myöskin Raamatun vastaiset opit ja hoitokokousjulmuudet - saadaan kääntymään ruusunpunaisiksi ja kauniiksi Suomen kansan silmissä.
Mahdoton tehtävä. Hyvä niin! "
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9097952 - Palstan seuraaja
siinä.. kirjoitti:
kirjoitus Melperiltä:
"Viime viikkojen aikana on kaikille tullut selväksi, miten ******* pitää otteessaan vl-herätysliikettä. Aiemmin pedofiliat ja muut sielunvihollisen teot on vain vilkuteltu pois päiväjärjestyksestä. Ja ei kun uudelleen baanalle!
Nyt, kun aiheeseen ovat tarttuneet tiedotusvälineet, niin tilanne on toinen. Nyt onkin työvaliokunnalla miettimistä, kuinka vl-herätysliikkeen varsinaisen takapirun (= sielunvihollinen) aikaansaannokset - myöskin Raamatun vastaiset opit ja hoitokokousjulmuudet - saadaan kääntymään ruusunpunaisiksi ja kauniiksi Suomen kansan silmissä.
Mahdoton tehtävä. Hyvä niin! "
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9097952Missä kohtaa tuossa kommentissa Melperi nimittää vanhoillislestadiolaisia "saatanan lapsiksi"?
- haku toimii hyvin
Virallinen vl-oppi:
"vain me""Kopioitko tähän jatkoksi yhden Melperin kommentin, jossa hän on haukkunut veeälliä saatanan lapsiksi."
Olepa hyvä, Palstan seuraaja (=Melperi1):
"Melperi1 3.9.2010 21:46 Vain saatanan lapsena tietään tarpova "vain me" -vl feikkaa sinun tavoin." - Hienoa!
haku toimii hyvin kirjoitti:
"Kopioitko tähän jatkoksi yhden Melperin kommentin, jossa hän on haukkunut veeälliä saatanan lapsiksi."
Olepa hyvä, Palstan seuraaja (=Melperi1):
"Melperi1 3.9.2010 21:46 Vain saatanan lapsena tietään tarpova "vain me" -vl feikkaa sinun tavoin."Hyvä, että löytyy todistusaineistoa, niin ei tarvitse lapsellisesti kinastella, onko Melperi1 tuominnut vl:t saat.nan lapsiksi vai ei. Todisteet osoittavat, että on tuominnut!
"Melperi1 3.9.2010 21:46 Vain saatanan lapsena tietään tarpova "vain me" -vl feikkaa sinun tavoin."
- hepokatti1
Tää on menny nyt tämmöseksi väittelyketjuksi :D näistä asioista pystyis vääntää kättä vaikka maailman loppuun asti mutta nyt toivoisin melperin asiallista vastausta jossa hän välittäisi syitä toimintansa taustalla
- hepokatti1
*valottaisi, anteeksi karkea kirjoitusvirhe mutta puhelimella hankala kirjoittaa, tässä on tämmönen toiminto että Tää ehottaa sanoja ja vahingossa painoin. Niin ja ekaa vastaus tuohon muurarikysymykseen ja Sitte melperin puheenvuoro
- huomautus
Melperi on jo kirjoitellut tähän viestiketjuun "Palstan seuraajana".
- hepokatti1
huomautus kirjoitti:
Melperi on jo kirjoitellut tähän viestiketjuun "Palstan seuraajana".
No jos tuo on totta ni kyllä pisteet laski mun silmissä ku ei uskalla tulla juttelemaan niinku mies miehelle. Huom jos
- hepokatti1
Oletan sinun jo nähneen tämän kirjeeni ja harmillista että et halua mitenkään kommentoida tätä, mutta tietenkään ei ole pakko. Toivoisin sinun sanovan edes että puhutteliko tämä kirje sinua yhtään. Ehdotan herrasmiessopimusta jossa kritiikkiä saa ja pitää esittää, mutta asiallisesti ja toisia kunnioittavasti. Puristatko kättäni ja sinetöitkö sopimuksen? Saatto olla vielä jotaki asiaa mutta pääs unohtumaan xD. Kiitos kumarrus ja hyvää kesää toivoo hepokatti1
- taitaa olla bim....
Monesti ihmisestä todetaan,että suhkot normaali,vaikka hänellä voi olla joitakin
persoonallisia piirteitä toiminnoissaan.Melperistä näin ei voi sanoa vaikka itse-
rakkaasti on kertonut koulutuksestaan ja mm. matkoistaan.Täytyy todeta koulu-
tuksen menneen hukkaan ja mitä hyötyä puoliteholla toimivasta tyypistä on ke-nellekään.Taitaa parjata kanssaihmisiään,mutta toimii kuin mykkä jaska,jos
hältä asiallisesti kysytään jotain.Sanoisin,että on liian suuren palan haukannut
itserakas sairas narsisti.- Ohoii Melperi1
Meeellperiiii! Vastaa asialliseen kysymykseen, olethan mielestäsi fiksu mies!
"kirje kaleville eli melperille"
Ei täällä pidä nimillä huudella.
"Silmään on pistäny nimim. Melper1 hmm sanoisinko outo kirjoittelu joka on jatkunut ilmeisesti hyvin pitkään."
Vl-VALHEOPPIEN arvostelu tuntuu varmaan oudolta sellaisesta henkilöstä, joka uskoo noini VALHEOPPEIHIN.
"En usko että välität pedareitten uhreista sillä käytät heitä lyömäaseina meitä vastaan"
Miten käytän?
"en usko että yksikään pedari on vl eli uskovainen"
Vl-pedofiilejä toimii vastuullisissa tehtävissä vl-herätysliikkeessä ja ovat 100 % vanhoillislestadiolaisia, mutta jäätyään kiinni pedofiliasta, niin samalla silmänräpäyksellä he EIVÄT enää ole veeälliä.
Esim. SRK:n tilintarkastaja ja Espoon rauhanyhdistyksen johtokunnan puheenjohtaja Seppo Tervo, joka raiskasi vuosikausia omaa tytärtään aloittaen tuon saastaisen toimintansa, kun tyttö oli alle 10 v.
Näin vl-teologia menee.
"esim perheiden suuri lapsi määrä vaikka tämä raamattuun perustuukin."
Missä kohtaa Raamattu kehottaa VALTAVAAN (= usein epäinhimilliseen) lapsimäärään?
"niin en aivan ymmärrä tätä sun vihaasi tai inhoa tai mitälie onkaan"
Vl-VALHEOPPEIHIN uskova ei voi ymmärtää niiden arvostelua - jopa vihaa tätä Raamatun RAISKAAMISTA kohtaan.
"pidän helluntalaisia harhaoppisina ja luulempa siellä olevan aivan sama prosenttimäärä pedareita"
Minkähän takia julkisuudessa (lehdistössä, tuomioistuimissa jne.) esiintyy pääasiassa vanhoillislestadiolaisia pedofiilejä useiden vuosien vankeusrangaistuksien kera?
"miksi toimit miten toimit ilman tunteita"
Ilman tunteita. ???
"Kaikesta huolimatta en vihaa sinua vaan rukoilen että jonakin päivänä löytäisit tien pelastukseen."
Miten uskovainen ihminen pelastuu? Miksi?
"Tuntuu että "lessuja" vihataan tai inhotaan ihan lähtökohtasesti."
Vanha sanonta: "Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan." pätee tässäkin.
"Tietysti aikuinen ihminen voi itse päättää mihin kuuluu mutta lapsi ei niin helposti."
Totta.
"Raamatussa lukee et ei maailma teitä rakasta ja että jos rakastaa Se on jo hälyttävää"
Tuttu vl-slogan.
Pitäisikö hengellisiä VALEHTELIJOITA eli vanhoillislestadiolaisia ja heidän VALHEOPPEJAAN rakastaa? Heitä, jotka korottavat itsensä Jumalan yläpuolelle (syntien anteeksianto), saarnaavat itsensä taivaaseen ja kaikki muut koko maailman uskovaiset helvettiin.
Pitäisikö?
VAIN ME!- hepokatti1
Jiihaa ajattelin, melperi on vastannut. No joo, hieman kyllä petyin sun vastaukseen, kyllä siitä paistaa viha läpi. Ja näköjään et oo ketjua lukenu kokonaan, korjasin tuon ilman tunteita jutun. Vai tarkotikko, no aivan sama. Näin loppuyhteenvetona, älä melperi nyt pahoita mieltäsi, luen itseni aika kevyesti oman ikäluokkani älykkäimpään kastiin ja minulle on ihan psykologi sanonut että vaikutan ikäistäni vanhemmalta, ni tuntuu kyllä että mun henkinen ikä ois sun yläpuolella. En tiiä, on täällä puhuttu että sulla ois narsismi ja ehkä se vaikuttaa vahvasti sun kirjoitteluun. Niin ja kertokaa ny joku vastaus yöhön muurarihommeliin :D
Anteeksi että vihjailin sua, vaikka se olisikin totta, narsismista ja alemmasta henkisestä iästä, mutta ärsytti kyllä kun tuo sun vastaus oli niiin peruskauraa ja verrattavissa vanhempiin kirjoituksiisi, ja muistit vielä loppuun laittaa capa lockki päällä kirjoitettu vain me. Mitta mutta ehkä mun pääsanoma oli että lapset joutuu kärsimään aikuisten riidoista. Jaja niin, miksi vl liikkeessä olisi enemmän pedofiilejä entä vaikka helluntalais :O aika raju väite. En tiiä paljo helluntalaisia on suomessa, mutta oletko suhteuttanu sen lukumäärään?? Sutta ei saa lampaaksi mutta yritimpä ainaki. Ja vielä se että tuskimpa ihmistä voi koskaan ymmärtää ellei asetu hänen asemaan. Tämmönen arvaus mulla ois että sää oisit joutunu kärsimään vl:llien takia jotenki :( - hepokatti1
hepokatti1 kirjoitti:
Jiihaa ajattelin, melperi on vastannut. No joo, hieman kyllä petyin sun vastaukseen, kyllä siitä paistaa viha läpi. Ja näköjään et oo ketjua lukenu kokonaan, korjasin tuon ilman tunteita jutun. Vai tarkotikko, no aivan sama. Näin loppuyhteenvetona, älä melperi nyt pahoita mieltäsi, luen itseni aika kevyesti oman ikäluokkani älykkäimpään kastiin ja minulle on ihan psykologi sanonut että vaikutan ikäistäni vanhemmalta, ni tuntuu kyllä että mun henkinen ikä ois sun yläpuolella. En tiiä, on täällä puhuttu että sulla ois narsismi ja ehkä se vaikuttaa vahvasti sun kirjoitteluun. Niin ja kertokaa ny joku vastaus yöhön muurarihommeliin :D
Anteeksi että vihjailin sua, vaikka se olisikin totta, narsismista ja alemmasta henkisestä iästä, mutta ärsytti kyllä kun tuo sun vastaus oli niiin peruskauraa ja verrattavissa vanhempiin kirjoituksiisi, ja muistit vielä loppuun laittaa capa lockki päällä kirjoitettu vain me. Mitta mutta ehkä mun pääsanoma oli että lapset joutuu kärsimään aikuisten riidoista. Jaja niin, miksi vl liikkeessä olisi enemmän pedofiilejä entä vaikka helluntalais :O aika raju väite. En tiiä paljo helluntalaisia on suomessa, mutta oletko suhteuttanu sen lukumäärään?? Sutta ei saa lampaaksi mutta yritimpä ainaki. Ja vielä se että tuskimpa ihmistä voi koskaan ymmärtää ellei asetu hänen asemaan. Tämmönen arvaus mulla ois että sää oisit joutunu kärsimään vl:llien takia jotenki :(Niin ja Se vielä, anteeksi että laitoin sun oikean nimen, Se oli kyllä kömmähdys
- hepokatti1
hepokatti1 kirjoitti:
Niin ja Se vielä, anteeksi että laitoin sun oikean nimen, Se oli kyllä kömmähdys
Paitsi ei etunimen perusteella sua löydä ja jos joku välttämättä tahtoo tietää sun nimen niin aika helposti Se käy. Mutta silti tein väärin
- hepokatti1
hepokatti1 kirjoitti:
Paitsi ei etunimen perusteella sua löydä ja jos joku välttämättä tahtoo tietää sun nimen niin aika helposti Se käy. Mutta silti tein väärin
Hmm oiskohan mun pitäny vastata tohon sun vastaukseen. Vastaan tohon viimeseen: ei meidän oppeja pidä rakastaa mutta kyllä meitä ihmisinä pitää rakastaa (lukuunottamatta pedareita) sun perusteella me ollaan kaikki menossa helvettiin, joten ihmettelen miksi et ole käännyttämässä meitä tai jotain. Mietippä muita sun vihan kyllästämiä nettikirjoitteluja jumalan sanan valossa. Ota raamattu käteen ja lue mitä siellä sanotaan. Leikitäänpä että me iltaa kauheita harhaoppisia ja syntisiä yms yms. Mitäpä jeesus sano että miten sellasten kanssa pitäs toimia, tuskin ainakaan kivittää
- hepokatti1
hepokatti1 kirjoitti:
Hmm oiskohan mun pitäny vastata tohon sun vastaukseen. Vastaan tohon viimeseen: ei meidän oppeja pidä rakastaa mutta kyllä meitä ihmisinä pitää rakastaa (lukuunottamatta pedareita) sun perusteella me ollaan kaikki menossa helvettiin, joten ihmettelen miksi et ole käännyttämässä meitä tai jotain. Mietippä muita sun vihan kyllästämiä nettikirjoitteluja jumalan sanan valossa. Ota raamattu käteen ja lue mitä siellä sanotaan. Leikitäänpä että me iltaa kauheita harhaoppisia ja syntisiä yms yms. Mitäpä jeesus sano että miten sellasten kanssa pitäs toimia, tuskin ainakaan kivittää
Mietippä muita sun...
mietippä Nuita sun ja jotain muitahi oli. Puhelimella hankala kirjoittaa :( - älä suotta pyytele
hepokatti1 kirjoitti:
Niin ja Se vielä, anteeksi että laitoin sun oikean nimen, Se oli kyllä kömmähdys
Älä suotta pyytele Melperiltä anteeksi, hänhän mainitsee itse viestissään taas ST:n nimen. Lukuisia muitakin nimiä hän on täällä maininnut. Nimenomaan Melperi1 esim. postaili tänne jossain vaiheessa useita kertoja päivässä SRK:n johtokunnan jäsenten yhteystietoja.
- ehotus
hepokatti1 kirjoitti:
jos haluat melperin kans kirjekaveriksi, mikset laita sp-osoitetta. vois olla mellulle hyväksi kahdenkeskinen kirjeenvaihto. kirjottelee sen verran paljo täällä.
- Laitetaan
hepokatti1 kirjoitti:
Sukunimikin: Se on LAAKSO ja asuinpaikka HEINOLA
- Kasva vielä.
Itse aijon jos jumala vierelleni puolison saattaa, olla selibaatissa jos lapsia alkaa tupsahtelemaan siihen malliin että voisi olettaa vaimoni elämänlaadun kärsivän.
- hepokatti1
No joo, tuossa saattaa tulla probleema xD melperillä kesti kauan aikaa vastata ja luulempa että hän käytti aikansa vastauksensa miettimiseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4233631Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181612- 1141432
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n851399Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991368Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591316- 501246
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi891159Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331027- 39960