Millaista se syrjähyppy olisi?

Varattunainen1969

Joskus kun olen pitempään yksin ja mieheni on kauvemmin poissa kotoa.
Niin ei haittaisi vaikka joku toinenkin voisi tehdä jotain kivaa kanssani. Mutta silloin kun hän on lyhyempiä aikoja poissa kotoa niin ei voi tehdä noita syrjähyppyjä.
Se olisi jotenkin niin kokeiltava asia. Mutta ei meillä vaan jossain muualla. Vaikka jossakin missä ei kukaan näe.

24

5478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näihän se on ettei koti seudulla koska joku tuttu näkee aina.
      Mielummin vielä isossa kaupungissa.
      Vielä eri aikaan ja eri autolla.
      Eikä käytää käntsyäkään,koska joku voi lukea viestit.
      Maa seudulla taas voi tavata vaikka metsä retkellä ja hoitaa hommat siellä luonnon helmassa.

    • no mutta eiköhän tollanen ongelma saada hoidettua siiti....mistäpäin oot?

      • Onkoliikaapyydetty?

        Käviskö 31.5.2015 Jyväskylän Kannel aamupäivästä.
        Latan vain junan millä tulen sun luo mentäis sitten jonnekin missä meitä ei nähtäis.
        Sinä saat päätää mitä naimisesta autossa maksat?
        Keväällä ei nyt tänä vuonna sopiiko?
        Kerro oma mielipiteesi?


      • Onkoliikaapyydetty?

        Pieksämäeltä asti täältä pääsee junalla hyvin matkustamaan pitkiäkin matkoja.
        Tulisin 31.5.1015 käymään siellä Tampereella sano missä tavttais?
        Kerron sitten junan millä tulen? Sinä saat päättää summan miten paljon maksat?
        Lähden sitten toisella junalla kotiin. Käydään vaikka Särkänniemmessäkin kun en ole käynyt sielläkään pitkiin aikoihin. Sen jälkeen voitais vaikka naida syrjäisellä paikalla missä kukaan ei nään mietä. Veisit kello neljän jälkeen lähtevälle junalle.

        Tampereen reissu olis mun matkani nimi.
        En uskalla kaikein hurjimpiin laitteisiin. Sellaisiin jotka eivät mee ylöalaisin.

        Naiminen olis ton jälkeen sinä saat päättää kuinka paljon maksat?
        Otan vaihtovaatteet mukaan siltä varalta jos kastun jossain laiteessa.

        1. Tulen 31.5.2015 Tampereelle junalla.
        2. Tavataan asemalla annan tarkemman ajankohdan tuonenpana.
        3. Mennään ensin käymään Särkänniemessä.
        4. Sitten mennään syrjäseen paikkaan naimaan.
        5. Viet minut takaisin junalle neljän aikaan.


      • Salasuhdehaluaasinut

        Sopisko huomenna 8.09 jälkeen assan vessassa? Taikka jonkun hotellin huoneessa.
        Kävellään ensin Lahjiksen lenkki. Sitten naimaan assen vessaan.


    • 23 centtisellä

      Minulla on samat haaveet,.. jos löytyisi kiva 35-55 nainen niin vois tehdä yhteisen tutkimus retken ;) Onko kokemuksii muilla tai halukkaita kokee??

      • Onkoliikaapyydetty?

        Olen 45 vuotias nainen Pieksämäeltä.
        Kerro missä asut? Tulen sinne junalla.
        Täällä olis yksi nainen joka haluas olla vieraan miehen kanssa.

        En ole prostitoitu. Eikä kotona vaan jossain muuvalla.

        Käviskö 1.7.2015 luonasi sun autossa. Kerro merkki auton väri.


      • Vatuamunalle

        Olen 45 vuotias mikä ettei.


      • Salasuhdehaluusinut

        Kyllä löytyy huomenna tule 8.09 junaa vastaan. Olen tulossa siinä junassa sinne Jyväskylään. Kyllä käy. Kyllä haluun sinua nyt jo ihan märkänä. Sitten vain sessio ensin kävellän lenkki Lahjiksella sitten assen vessan panemaan.


    • samaa mieltä että ei kotona ja syrjässä muilta katseilta jne! olen kanssa miettinyt syrjähyppyä että onko se ruoho naapurin "puutarhassa" vihreämpää ja maaperä kosteampaa ;-)

      • Onkoliikaapyydetty?

        Käviskö 6.6.2015 tulen Jyväskylään viettämään omaa aikaa.
        Missä tavattaisiin? Kerro autosi väri? Kerro lähempäni minkälainen vaatetus sulla on? Naidaan jossain syrjäisellä paikalla missä ei kukaan näe.

        1. Tulen 6.6.2015
        2. Mennään jonnekkin syrjäiseen paikkaan missä ei kukaa näe.
        3. Sun luona sun autossa.
        4. Kerro merkki ja väri asuste.
        5. Minä kerron sitten sulle millä junalla tulen käymään Jyväskylässä.
        6. Vie minut junalle ellet ehdi tuo Pieksämäen rautatieasemalle.


      • Kylläkalukelpaaaina

        Miltä maistuisi varatun kihlatun naisen pillu? Tulisitko tuonne Jyväskylän matkakeskukselle 13.12.2014 klo13.09 iltapäivällä mennään sitte Jyväshoviin.
        Millainen auto sulla on sen väri? Sinun pituus? Kalun pituus?
        Että tiedän saanko mutkattomasti kalusi suun sisälle juureen asti.
        Meinaan onnistuu multa se seksislsnagikin syväkurkku.
        Mulla sitte kalua nielu täynnä hetkisen ajan. Tien sen työn hiljalleen. Kiusoitellen en nopeasti vaan ajan kanssa. Voi maksaakin jos haluat mutta en ole prostitoitu.

        Tulen sinne IC922 junalla se on laivapikajuna Turkuun. Jään siitä junasta klo13.09 Jyväskylästä se lähtee täältä klo 12.23. lauantaina 13.12.2014. Paluujuna lähtee klo 17.45 kotiin.

        Käykö näin ensimmäinen tapaaminen.


    • Sovit miehesi kanssa että saat ottaa koti piian jota voit koulutaa ja käytää silloin piikaa tarpeitesi tyydytäjänä.
      Mnä ainakin antaisin luvan,tietäisin kuka hoitaa puolestani tarpeet,eikä vaimon tarvitse hakea vierasta miestä kapakasta

    • jullikka9999

      Kyllähän syrjähyppy aina piristää.....Kannattaa kokeilla! Vaarana on että jää koukkuun.... :)

      • Kynnöspelto

        13.12.2014 LA Jyväskylä iltapaivällä tehdään kolmistaan jotain kivaa. Yksi teistä varaa Jyväskylästä hotellihuoneen naidaan sitten siellä. klo 13 jälkeen yön puoliväliin sitte nukutaan puolen päivän jälkeen lähden jotostelemaan kierokselleni ja kaupiohin. Lähden sitten 14.12.2014 klo 17.45 lähtevässä junassa kotiin.


      • Erässavolaislikka

        Eipä jää kun ei eis oloota. Sillensä yksin kertaista se ongii.


    • Kölikovana

      Sama täällä,. tekis mieli joskus kun työreissulla olen niin saada kunnon ihana rakastelu hetki kiihkeine juttuineen,.. ;)))

      Mitä ajattelisisit jos alettas suunnittelee?
      Mulla on tosi pitkäkestoinen mieskunto ja olen herkuttelija tyyppinen,.. ;)))

      • Njammmm!

        Käviskö joku lokakuinen ilta? Vaikka lokakuun puolivälissä oleva viikon loppu?
        Jossai muuavalla kuin mun kotona.


      • Njaaaaaaaaaaam
        Njammmm! kirjoitti:

        Käviskö joku lokakuinen ilta? Vaikka lokakuun puolivälissä oleva viikon loppu?
        Jossai muuavalla kuin mun kotona.

        Käviskö joku helmikuinen viikon loppu? Vaikka helmikuun puolivälissä oleva viikon loppu? Jossain hotellissa vaikka Jyväshovissa sänkyhommia.


      • Kynnöspelto

        Käviskö että tavataan työreisullasi Jyväskylässä 13.12.2014 la?
        Kiihkeetä naimista? Oliko muutakin kalun hoitoon liittyen?
        Iltapäivällä 13.12.2014 la Jyväskylässä Matkeskus Kannel käykö treffit sinä?


      • Salasuhdejanaimaan

        Kölikovana saat herkutella minulla nyt pitää tulla en kynttilöitä vie kesällä hautuumaale. Keskipäivän junassa IC - 922 tulen siinä sinne Jyväskylään.
        Sitte tehdään kaikkea mukavaa mitä nyt viidessä tunnissa kerkiää tehdä.

        Tulopäiväni on la 11.10.2014 Nainen Savosta.

        Naimaan märkänä on kovasti kiihkeesti ja takkaa päin paremmin onnistuu.
        Kiihotun ja oikein märäkskin mennöö. Paina vain lusikkas pohjaan vaan jos tahot.

        Saat työntää sen mitä siitinkermaa saat syväälle painaa tulla sisään kaikki.

        Olen 164 cm pitkä 50 - 55 kilonen nainen Pieksämäeltä nähdään Jyväskylässä.
        Näistä tunnet sininen takki ja Mustat housut siniset lankkarit.

        Lähden sitten 18.55 IC - 921 junassa Pieksämäelle. NÄHDÄÄN.


    • Onkoliikaapyydetty

      Eihän se haittais jos joku kerta tulen yksin Jyväskylään. Ottaisin aamujunan tulisin vaikka joku viikonloppu Jyväskylään Kanteleelle. Tavattais siellä mentäis jonnekin missä meitä ei nähdä. Sitten sinä kirjoittaisit siitä novellin.
      Kohdataan joskus 31.5.2015 Jyväskylässä. Tulisin sinne IC - junalla aamutuimaan. Miehelleni sanoisin että menen käymään Vierailulla kotikylässä. Mieluiten omaa aikaa joskus niin ei tänne asti tarvii vaivautua.

      Tavataan 31.5.2015 Jyväskylän matkakeskuksella.
      Kero autosi väri nimi itsestä jokin tunniste jotta tiedän kenen luokse tulen.

      Maksun saat itse päätää. En ole prostitoitu.

    • OH!Oispa niin hyvvee

      MMM..AHAH! Tekis niin jotta tulloo tosj kivvoo pelkää nautinttoo se ollis mut meihet ne juoksoo karkuun.

    • Teppo_83

      Moi! Laita mulle sähköpostia osoitteeseen [email protected] niin katsotaan miten juttemme etenee? ;)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe