Mikä näistä?

Harkitseva autoilija

Olen harkinnut ostavani Volvo V70:n, Audi A6:n tai Bmw 5-sarjalaisen. Vaatimuksina on iso dieselmoottori ja automaattivaihteet. Olen tässä miettinyt pääni puhki, että minkä näistä ottaisi? Autot saisivat olla vuosimalleiltaan 2006-2009. Olen kuullut paljon juttua, että Volvon Geartronic-vaihteisto ei kestäisi paljoa kilometrejä sekä Volvo olisi edelleen traktorimainen ajettava. Pitäneekö paikkansa? Ja kriteereinä tulevalle autolleni asetan hyvät ajo-ominaisuudet, turvallisuuden, luotettavuuden ja tyylikkyyden.

Ps. Toivon keskustelua todellisilta omistajilta perustuen kokemuksiin, kiitos.

13

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akhfdööwee

      A6 ajo-ominaisuudet. Lue testit ja toteat että se ei ole vaihtoehto. Jopa volvo on parempi.

      BMW on noista se valinta, paitsi jos olet rehupuntti, sikaniska, kaurahattu niin sitten pohjoismaisen nopein traktori ilman nostolaitteita.

      • Harkitseva autoilija

        No minun mielestä Bmw:n ja Volvon ajo-ominaisuudet ovat yhtä hyvät. Ainoana erotuksena Bemarin takavetoisuus. Että näin... Kun vertaillen V70 ja Bmw 5-sarjan touring malleja.

        Kommentistasi päätellen olet taas joku amis. Onhan sulla aikaa toki kirjoitella nyt tänne Suomi24:een, koska etkös ole kesälomilla ja palaat taas elokuussa takaisin amatsuun asenteleen pakoputkia autoasentajalinjalle... No eikö kesätöitä ole löytynyt? No leukojen lonksuttamisella ei paljon ole merkitystä, kun töitä pitäisi tehdä...


    • Näin minä!

      Koeajoin Audin A6-mallin mutta Volvo V70-mallin ostin. Volvo oli aivan selkeästi parempi ja täsmällisempi ajettava. Talvikelillä Volvon ylivoimaisuus vaan korostuu.

      Moottorina on D5 ja se on minusta mainio moottori, erittäin taloudellinen ja hyvin kiihtyvä laite.

      Ajoin myös MB E-mallin mutta se ei minusta pärjännyt Audillekaan ajettavuudessa.

      • PMV22

        Muista tarkkailla laturia ja ilmastoinnin kompuraa. D5 Volvossa tuppaa rikkomaan koko koneen, jos et ole korvat höröllä kuuntelemassa Belarusin käyntiääniä. PS. Siksikö Volvo-kuskeilla on hörökorvat?


    • Harkitseva autoilija

      Ostin kummiskii vw polo automatti bensa kone 75 hv vuosimalli 97 1.6l

      • Harkitseva autoilija

        Nyt joku trolli ottanut minun rekisteröimättömän nickin käyttöönsä. Eli tuo kirjoitus ei ole minun...


      • Jep jep
        Harkitseva autoilija kirjoitti:

        Nyt joku trolli ottanut minun rekisteröimättömän nickin käyttöönsä. Eli tuo kirjoitus ei ole minun...

        Kuule. Sen varmasti jokainen ymmärsi. Hyvää auton valintaa...


    • JEP JEP

      mulla on nissan micra 1.0l kone

      57 hv

      40kW

      0-100 15s


      kuka lähtee viivoille jäätte haisee aika helpostikii mulle vaikka teillä ois turbo auto

      kuka lähtee ??

    • Volovo77

      Aika vaikea rasti kieltämättä. Saakos noista kaikista nelikkoa? Sehän tasoittaisi tilannetta. Jos se kuitenkin unohdetaan niin volvoon itse kallistuisin, oli aikoinaan s80 vm07 ja oli hyvä auto ajaa myös talvella ja webasto vielä vakiona niin oli hyvä. Bemari myös hyvä ja varmasti hyvä ajaa. Audin pudottaisin pois ehkä siks, että tuo wagn tekniikka ei ole vakuuttanut ainakaan omalla kohdallani. Ite ottaisin v70 d5 awd xc.

      • TonyU

        Ite ottaisin v70 d5 awd xc. = varma harmi!


    • jotai sellas

      volvo s60 R AWD ois aika hyvä

    • BMW runflateilla

      on oikein vinkeä ohjastettava uraisilla teillä. Pysyy valveilla ihan ilman kuljettajan vireystilan hälytintäkin.

    • jotai sellas

      Volvo soveltuu hyvin peltotöihin heheheeheeheh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1863
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1426
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe