mikä on pervoa?

johanna

millainen seksi on mielestänne pervoa???
peppuseksi?suuseksi?pissa ja kakkaleikit?
seksi eläinten kanssa?
mun mielestä kaikki on sallittua!oon harrastanu!

25

7337

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jess

      Moi Johanna! Samoilla linjoilla ollaan... kaikki on sallittua, kunhan pysytään lain rajoissa eikä satuteta toista (paitsi jos toinen niin haluaa).
      Noista peppuseksistä, pissa- ja kakkaleikeistä oon tosi kiinnostunu.

      Laita viestiä: [email protected] jos vaikka kokeiltais :)

      luottamuksella ja turvallisesti, olen varattu m33 Etelä-Suomesta. Ootko kokeillu fistaamista?? Nyt pääsisit työntymään kädelläsi perseeseeni...

      Kaikkea on kokeiltava :)

    • lailla

      Nuo eritteet ja elukat alkaa sijoittua jo johonkin muuhun kategoriaan kuin seksi. Ei kannata mennä kokeilemaan kaikkea mitä netissä näkee. Itse en haluaisi olla se, joka erehtyy ********* sinua esim koiran jälkeen.

    • teak

      Perverssi-sanan merkitys tuntuu arkikielessä muuttuneen. Aikaisemmin sillä tarkoitettiin sellaista outoa ja kummallista seksitapaa, jota pidettiin myös tuomittavana. Nykyään samoja tapoja (homo- ja biseksuaaliset kokemukset, S/M, erilaiset fetissit yms.) kutsutaan usein perversseiksi tai pervoiksi, mutta kun kerrotaan että on oltu pervoja, tarkoitetaan että on oltu ennakkoluulottomia.

      Jos pidetään kiinni siitä, että perverssillä tarkoitetaan tuomittavaa, jäljelle jää alaikäiseen sekaantuminen, insesti, raiskaukset ja muu ilmeisen väkivaltainen seksi.

      Jos taas lähdetään perverssi-sanan nykyisestä arkimerkityksestä, yleispätevää määritelmää ei oikein voi antaa. Joillekin takapano on edelleen jotenkin erityistä, toiset kokeilevat innolla kaikkea mahdollista ryhmäseksistä vessaleikkeihin ja sidonnasta... niin no, keksikää te muut, mihin. Myönnän nimittäin, ettei minun mielikuvitukseni riitä keksimään kaikkia niitä asioita, joista jotkut voivat kiihottua seksuaalisesti. Oletettavasti kuitenkin monet tavat, joista edes joku kiihottuu, ovat outoja ja harvinaisia. Ja jos outous ja harvinaisuus - siis ei-tavallisuus - ovat pervouden riittävät kriteerit, niin sitten aika monet mahdollisista tavoista ovat pervoja.

      Siinäpä muutama hius halkaistuna tästä asiasta :)

    • Näin on

      Erotiikassa käytetään höyhentä, pervoilussa koko kana =)

    • oho

      Minä olen pannut hevosta useamman kerran ja-ainakin minä pidän kyseisestä toimituksesta.Olen myös nuollut hevosen pillun useita kertoja, myös olen runkannut oreja.Pervo-olen, mutta en kadu sitä.

      • uppp

        ylös


      • Anonyymi

        Samoin minä. Jälleen tänään


      • Anonyymi

        Sulla kivat harrastukset. Mulla Bella koura.


    • OHO

      KAIKKI KIVA ON KIELLETTYÄ.

    • Nainen

      Eiköhän tuo pervouden raja mene omien korvien välissä, joillekin kaikki muu paitsi "lähetyssaarnaaja" on pervoa, toinen haluaa kokeilla kaikenlaista muutakin. Itse olen sitä mieltä, että kaikki, mihin ihmiset keskenään ovat vapaasta tahdostaan valmiita ryhtymään, on ok, eläimiin, lapsiin tms. taas ei, he tuskin moisiin omasta vapaasta tahdostaan haluavat osallistua.

      • oho

        Kyllä kokemukseni mukaan esim. useimma orit pitävät, kun niiden sukuelimiä hyväillään eli niitä ei VOI eikä tarvi pakoittaa seksileikkeihin tammat ovat hieman eriasia, mutta kyllä niistäkin halukkaita löytyy, mutta ovat harvemmassa kuin halukkaat orit.


      • oho
        oho kirjoitti:

        Kyllä kokemukseni mukaan esim. useimma orit pitävät, kun niiden sukuelimiä hyväillään eli niitä ei VOI eikä tarvi pakoittaa seksileikkeihin tammat ovat hieman eriasia, mutta kyllä niistäkin halukkaita löytyy, mutta ovat harvemmassa kuin halukkaat orit.

        no mihin katositte.


      • upp
        oho kirjoitti:

        no mihin katositte.

        upp


    • upp

      Lähes mikään ei ole pervoa.

      • upp

        Hepan kulli maistuu hyvälle.


      • oha
        upp kirjoitti:

        Hepan kulli maistuu hyvälle.

        Kaikki seksi on ihanaa kun se on kummankin partnerin mieleen.


      • oha
        oha kirjoitti:

        Kaikki seksi on ihanaa kun se on kummankin partnerin mieleen.

        Hepan sperma on maukkaampaa, kuin ihmisen


      • ohoho
        oha kirjoitti:

        Hepan sperma on maukkaampaa, kuin ihmisen

        oletteko maistaneet?


      • oha
        ohoho kirjoitti:

        oletteko maistaneet?

        Olen maistanut


    • Anonyymi

      Olen perheen äti kolme lasta. Istuin terassilla siihen tuli kolme miestä juteltiin ja otettiin juomia kuka mitäkin. Siinä samalla ajattelin olenollut aina vähän niuho ja siveellinen, alkoi tuntua kehujen jälkeen että kokeillaan näyttelin humalaisempaa kuin olin. Siirryttiin huoneeseen, heti alkoi pieni hyväly aina joltakin, olin jo yläosattomissa ja rinnat oli käsittelyssä aloin saamaan kaluja käteen kuin huomaamatta olin jo seljällään ja sain kyrpää tuntu että pillu ei ole minu vaan jonkun toisen annoin kyrpien tulla ja laueta varmaan kuusi kertaa ennen kuinoli taukoa, join lisää ja alkoi uudelleen sain orgasmeja ja halusin lisää toisen kierroksen jälkeen suihkussa ja pois. Istuin terassilla ja polttelin hiljakseen, siinä vasta oikein tajusin, olin antanut kiimasena ja kasitoista kertaa, alkoi hymyilyttää mieheni siveä vaimo, vessassa kuivailin vielä pillua kokeilin sievästi vieläkin kiva tunne olin herkkällä. Olen vähän kusikutellut miehelle kun kiusaa yöllä, haluatko että minut naidaan kunnolla, On paljon kiihkeämpi silloin kun puhun vähän rivoja

    • Anonyymi

      Olen aivan samaa mieltä!

    • Anonyymi

      Sodomian harrastajat ovat perverssejä, kieroutuneita.

      • Anonyymi

        Mitäs olet.


    • Anonyymi

      Kyllä kaikkea saa harrastella. Itellä koira ja Nukke sekä olen transvestiitti.

    • Anonyymi

      Sellainen on pervoa joka on kaukana normaalista, käytäntö tai teko, jota pidetään epänormaalina tai poikkeavana. Kuten sodomia.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1403
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1063
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      999
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      974
    6. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      881
    7. 3
      880
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      879
    9. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      868
    Aihe