numerossa oli kirjoitus "kuhinat kohauttaa " ! Artikkelissa oli maininta että Säkylässä on Suomen ainoa "sokerijuurikastehdas" !
Minkähän laatuinen laitos se tällainen "sokerijuurikastehdas" oikein on ?
Tietääkseni juurikkaat kasvavat pellossa eivätkä tule tehtaasta !
Sen sijaan juurikkaista kyllä jalostetaan sokeria Säkylässä sijaitsevalla sokeritahtaalla !
Olisiko oikeampi termi "juurikassokeritehdas" koska sokeria voidaan jalostaa esim. sokeriruo`osta ! Silloin termi voisi olla "ruokosokeritehdas"
alasatakunnan eilisessä
5
217
Vastaukset
- sokeriruoto
Vai olisiko sittenkin Sokeriruokosokeritehdas
- Sanaleikkiä
Liikenteessä on takasumua, jota valaistaan takasumuvalolla.
Sotaväellä on Kenttäjumala, koska on kenttäjumalanpalvelus.
Samoin on kenttäsairaus, kun on kenttäsairaanhoitaja.
Satamanosturit ovat isoja, koska satamat painavat paljon.
Täryjyrät taas jyräävät täryjä hyvin ja ihan littanaksi.
Miten virvelinheitto eroaa uistimenheitosta? No, ainakin kustannuksiltaan...
Saako matkaradiota kuunnella kotona?
Voiko kenttätykillä ampua muuta kuin kenttiä?
Juna lähtee rautatieasemalta. Lähteekö linja-auto maantieasemalta?
Missä kohtaa ihmistä on jalkalista?
Entäs kivijalka?
Voiko kävelykengät jalassa juosta?- KIITOS Sinulle!
Kirjoittaja piristit hienosti päivääni, sain oikeen nauru-kohtauksen lukiessani "oivalluksiasi".
- 9+6
Siis WTF? Tällasia asioita ko te mietititte??? Voi v.... soikoon kun on asiat vähissä...
- Makiaa
Anna Abreu veti ainakin porukkaa. -Mihin asti? ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1069616
- 494711
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421961- 241660
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131401Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401329Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54937Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30913Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31912