No niin. Koska Glamourtähtemme nukkuu 16 tuntia vuorokaudessa eikä valveillaoloajallakaan voi mennä ulos (kun siellä on niitä papparazzeja),
hän on hokannut alkaa käyttää vauvanvaippoja koirillaan.
Kun vaipan laittaa teipeillä paikalleen, voi sitten nukahtaa pitkäksikin ajaksi ilman huolen häivää, ja koira voi telmiä ja lirautella mielin määrin sinä aikana, no problems anymore!
Todisteena on tämä kuva 10.5.14), jossa käytetty vaippa lojuu Glamourtähden asunnon vessatilan lattialla: http://s1.postimg.org/7gxv5u4m7/vessa.jpg
11.6. Tuksu hyödyntää vauvanvaippoja koiriensa eritehallinnassa!
47
1999
Vastaukset
- Syntymäsynkkä
Hetkinen! Tässähän voi olla innovaation siemen. Eikö jokin Hurtta-tuote voisi alkaa valmistaa vaippuja koirille? Eri ikäisille, eri kokoisille, eri anatomisille, eri rotuisille? Tuotteen tai brändin nimi voisi olla Tucsers, tukserit.
- #Mullet Partsi
Tuosta todellakin voisi kehittää pienen busineksen, sillä niin paljon on koiria kaupungeissa ja tietyllä tavalla mukavuudenhaluisia, jne. ihmisiä. Jatkuvalla tuotekehittelyllä ja joustavalla tuotantolinjateknologialla laatu ja kustannustehokkuus saataisiin kohdilleen.
- Työllisyysvaikutus
#Mullet Partsi kirjoitti:
Tuosta todellakin voisi kehittää pienen busineksen, sillä niin paljon on koiria kaupungeissa ja tietyllä tavalla mukavuudenhaluisia, jne. ihmisiä. Jatkuvalla tuotekehittelyllä ja joustavalla tuotantolinjateknologialla laatu ja kustannustehokkuus saataisiin kohdilleen.
Ehkä massatuotanto voisi tapahtua ulkomailla. Tai sitten Marimekosta työttömäksi jääneet henkilöt varmaan tarttuvat toimeen Suomessa.
- 1metallimuija
Vaipat eivät kuulu koiralle vaan koira pitää hoitaa sisäsiistiksi!Tuollaiselta pitäisi ottaa koira pois kun ei osaa hoitaa hoitaa koiria! Koiria pitää ulkoiluttaa vähintään pari kertaa päivässä.Olen raivoissani ja en näe mitään excusea Tuksun toiminnalle ja sille, että osa nyyhkii, että maassa makaavaa potkitaan.
On selvää eläinrääkkäystä jos toi vaippajuttu on totta, että koira aprkaa haudutetaan käyttämällä vaippaa.Kyllä koirillakin vaippoja voi pitää. Mun kaveri pitää koirallaan vaippoja sisätiloissa aina kun sillä koiralla on juoksu. En tiedä mikä ikäinen Johannan koira on. Siis tarkoitan sitä, että onko sillä juoksut iän puolesta alkaneet.
Voihan toi vaippa olla ihan kenen vaan.- tynnyrin kolina
RailiSuominen kirjoitti:
Kyllä koirillakin vaippoja voi pitää. Mun kaveri pitää koirallaan vaippoja sisätiloissa aina kun sillä koiralla on juoksu. En tiedä mikä ikäinen Johannan koira on. Siis tarkoitan sitä, että onko sillä juoksut iän puolesta alkaneet.
Voihan toi vaippa olla ihan kenen vaan.minäkin käytän narttukoirallani juoksusuojina Bampers vaippoja; hännän kohtaan vaan reikä ja toimii erittäin hyvin! Koira ei vaippaa yritä nyhtää pois, eikä muutenkaan osoita että olisi vaivaantunut!!
- 4.1.2014
RailiSuominen kirjoitti:
Kyllä koirillakin vaippoja voi pitää. Mun kaveri pitää koirallaan vaippoja sisätiloissa aina kun sillä koiralla on juoksu. En tiedä mikä ikäinen Johannan koira on. Siis tarkoitan sitä, että onko sillä juoksut iän puolesta alkaneet.
Voihan toi vaippa olla ihan kenen vaan.Tuksun Bella-mopsi on syntynyt 4.1.2014, mutta sitä ei ole alkuunkaan opetettu.
- Jeesusteippi auttaa?
tynnyrin kolina kirjoitti:
minäkin käytän narttukoirallani juoksusuojina Bampers vaippoja; hännän kohtaan vaan reikä ja toimii erittäin hyvin! Koira ei vaippaa yritä nyhtää pois, eikä muutenkaan osoita että olisi vaivaantunut!!
Miten ne saa pysymään päällä?
Kunka pitkään olet antanut pitää niitä päällä (montako tuntia)? - 1metallimuija
RailiSuominen kirjoitti:
Voihan toi vaippa olla ihan kenen vaan.Kyllä tiedän , että koirilla voi pitää vaippoja etenkin tyttökoirilla kun on juoksu. Mutta tuksusta en tiedä enkä ihmettel ollenkaan vaikka pitäisi vaippoja mukavuussyistä.
Mutta eihän Tuksu ole liioin välittänyt koiriensa sisäsiisteydestä.
Muistan nähneeni vdeoklipin se oli seiskalehdessä takavuosina kun Tuksu oli klamuuripäiviensä huipulla ja oli jonkun rättikaupan avajaiset niin sinne se Tuksun koira paskoi lattialle keskellä cocktail tilaisuutta ja ihmiset vain väistelivät koiran kikkareita taisi joku Ö julkkis talloakin kikkareiden päälle.Ei tullut Kviinillä mieleenkään korjata koiranpaskoja ei vaan tuolloin ei ote herpaantunut viinilasista lainkaan. - tynnyrin kiloina
Jeesusteippi auttaa? kirjoitti:
Miten ne saa pysymään päällä?
Kunka pitkään olet antanut pitää niitä päällä (montako tuntia)?Olen leikannut saksilla vaipan tarrattomaan suikaleeseen hännän mentävän reiän aletaan pukeminen saparon pujottamisella reiästä. Bamperseissa on ihan pitävät tarrakiinnikkeet ja sellaset joustosuikaleet, joten sen voi laittaa melko kireälle (tarrat tulee selkäpuolelta kiinni). Oma koirani on pieni kokoinen, 4-6 kg vaippa on sopiva. Pidän vaippaa muutaman tunnin kerrallaan, koska ulos mentäessä sen voi riisua pois. Yön yli kun koira nukkuu, se pysyy oikein mainiosti eikä tuhraa sänkyä....(varmaan tulee moitteet ett koiraa ei nukuteta vieressä, mutta näin se meillä on!)
- Ai, vaippoja vai
RailiSuominen kirjoitti:
Voihan toi vaippa olla ihan kenen vaan.Mun narttu kyllä pitää itsensä puhtaana....
Ei tarvitse mitään vaippoja pitää.
Miksei muuten ihmiset leikkauta narttujaan, jos niillä ei pentuja teetetä?
Ihme kiusaamista..... - nartunjuoksu2krtvuos
RailiSuominen kirjoitti:
Voihan toi vaippa olla ihan kenen vaan.Voi itku sun tietämättömyytesi kanssa, Raili! Koiralla ei pidetä sisällä minkäänlaista vaippaa, vaan nartun juoksusuojaa juoksun aikana. Sitä ei pidetä sen takia, että koira pissaisi ja kakkaisi niihin, vaan sen takia, että sen juoksuvuoto ei tahrisi asuntoa. Juoksusuojan käytön lisäksi koiraa täytyy ulkoiluttaa ja käyttää tarpeillaan juoksun aikana tavallistakin useammin!
nartunjuoksu2krtvuos kirjoitti:
Voi itku sun tietämättömyytesi kanssa, Raili! Koiralla ei pidetä sisällä minkäänlaista vaippaa, vaan nartun juoksusuojaa juoksun aikana. Sitä ei pidetä sen takia, että koira pissaisi ja kakkaisi niihin, vaan sen takia, että sen juoksuvuoto ei tahrisi asuntoa. Juoksusuojan käytön lisäksi koiraa täytyy ulkoiluttaa ja käyttää tarpeillaan juoksun aikana tavallistakin useammin!
Siis täh? No se vaippahan on juuri juoksusuoja. Eiköhän jokainen voi käyttää nartullaan ihan parhaaksi katsomiaan viritelmiä tortun vuodon aikana. Ja mitä ihmettä? Eihän sen koiran kuulu siihen vaippaan tehdä pisuja ja ötvänöitä, vaan koira viedään kaikkien uroksien kiusallakin haukkana vahtien ulos tarpeilleen ihan kuin muutenkin.
Eihän täällä kukaan ole väittänyt, että juoksullaan olevaa koiraa ei pitäisi käyttää ulkona. Se vaippa vaan otetaan pois ja heitetään roskikseen. Uusi vaippa kehiin, kun tullaan ulkoa. Ihan sama kuin meillä ihmisnartuillakin. Jotkut losottaa enemmän ja jotkut vähemmän, joten suojakin valitaan sen mukaan.
- btrwq
Kaippa nuo ovat Tuksun omat paskavaipat. Sehän ei osaa tehdä tarpeitaan lainkaan vessoissa.
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/408704_4765749022767_598310950_n.jpg
Suosikkipaikka on myös biljardipöytä.
Eikös hänen siskonsakin paskonnut alleen joka puolella?- Krooninen tulehdus
Minäkin luulen, että ei tuo vaippa ole koiralla ollut, vaan Albertinkadun prinsessa on ihan itse sitä pitänyt!
- Tucs-vaippamainos
Tucs-vaippamainos:
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/338371_368592586553375_1303539694_o.jpg - KAIKKIMULLEHETINYT!!
Tucs-vaippamainos kirjoitti:
Tucs-vaippamainos:
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/338371_368592586553375_1303539694_o.jpg:) Tuksu on jämähtänyt henkisesti ja fyysisesti piltin tasolle.
Tahdon! ASAP!!! - Hoi voi
Krooninen tulehdus kirjoitti:
Minäkin luulen, että ei tuo vaippa ole koiralla ollut, vaan Albertinkadun prinsessa on ihan itse sitä pitänyt!
Voi ollakin, mutta ihmettelen kyllä miten vauvan, tai taaperoikäisenkään vaippa mahtuisi reilusti ylipainoisen aikuisen päälle. Ei riitä ympärysmitta pysymään kiinni, ellei sitten ole joku ihmeviritys alkkareissa. Voih, surullista, oli sitten kyseessä emännän oma tai koiran vaippa :/
- Hoi voi
Krooninen tulehdus kirjoitti:
Voi ollakin, mutta ihmettelen kyllä miten vauvan, tai taaperoikäisenkään vaippa mahtuisi reilusti ylipainoisen aikuisen päälle. Ei riitä ympärysmitta pysymään kiinni, ellei sitten ole joku ihmeviritys alkkareissa. Voih, surullista, oli sitten kyseessä emännän oma tai koiran vaippa :/
Tucs-vaippamainos kirjoitti:
Tucs-vaippamainos:
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/338371_368592586553375_1303539694_o.jpgSaattas, olla meneväkin tuote.Ratkaisu Tuksun ainaiseen rahapulaan.Kiitos, nauroin niin, että tucs-vaipat olis olleet täälläkin tarpeen!
- Naurattaa niin
heh1 kirjoitti:
Saattas, olla meneväkin tuote.Ratkaisu Tuksun ainaiseen rahapulaan.Kiitos, nauroin niin, että tucs-vaipat olis olleet täälläkin tarpeen!
Tuossa tuli esille yksi tarve ja käyttötapa (välttämätön Tuksu-ketjujen lukijoille).
- Joulupipari 2013
MC Köyrijät kirjoitti:
Siittä vaan tortulle, ole hyvä:
http://aijaa.com/nDkml2Hymy-näätä ”GlamourPike” leipoi Tuksu-piparin:
http://aijaa.com/5ZntOs - Logoilla varustettu
heh1 kirjoitti:
Saattas, olla meneväkin tuote.Ratkaisu Tuksun ainaiseen rahapulaan.Kiitos, nauroin niin, että tucs-vaipat olis olleet täälläkin tarpeen!
Voisin hommata sellaisia vaippoja, joissa on Tucs-logo Suomi24-logo ja hiiviskellä huoneistossani sitten pelkästään vaippa vaatteena.
- DDDDDDDDDD
DDDDD
- kiitos :)
Kiitti! :)
- Siis oikeesti
Siis mitä, koirilla paksut ihmisvaipat, pienen vuodon takia? Eri asia on jos ihmisvauva pissaa lastillisen kuin koira vuotaa juoksuissa, eikö? Koirilla on turkki ja sitten vielä siihen paksu vaippa.
Tunkista uskon että vois vauvanvaippaa koiralle soveltaa mutta että joku muu. Toisaalta miks Tuksu välittäis koiran vuodoista kun omat vaatteet ja patjat näyttää miltä näyttää. Ehkä sen takia että koira pissaa ja kakkaa vaippaan niin ei tartte Tunkion siivota.- Pamperse
Joko Tunkio vaihtaa Bellan pissakakka vaipat kerran kuussa tai sitte noi on Tunkion Pampersseet, en tiedä kumpaa uskoa.
- Tuotenimi
Pamperse kirjoitti:
Joko Tunkio vaihtaa Bellan pissakakka vaipat kerran kuussa tai sitte noi on Tunkion Pampersseet, en tiedä kumpaa uskoa.
Tunkki siis ei myy sidukkaa/shampanjaa vaan vaippoja. Onko tuotteen nimi
"Pampers'eet olalle" - Glamour + Vaipat
Tuotenimi kirjoitti:
Tunkki siis ei myy sidukkaa/shampanjaa vaan vaippoja. Onko tuotteen nimi
"Pampers'eet olalle"Niin, voisiko Tuksu tehdä tuosta vaippatuotannosta koirille uuden liiketoiminnan Dolls Korporaation yhteyteen?
- Lypsylehmä
Glamour + Vaipat kirjoitti:
Niin, voisiko Tuksu tehdä tuosta vaippatuotannosta koirille uuden liiketoiminnan Dolls Korporaation yhteyteen?
Liiketoiminta-alue, yksi tuote Korporaation portfoliossa.
- Käytettyjä?
Glamour + Vaipat kirjoitti:
Niin, voisiko Tuksu tehdä tuosta vaippatuotannosta koirille uuden liiketoiminnan Dolls Korporaation yhteyteen?
Myykö Tuksu alushousujaan?
- Markkinarakonen
Käytettyjä? kirjoitti:
Myykö Tuksu alushousujaan?
Sellaisillekin voi löytyä oma niche.
- kysyn vaan
Eikö tämä olisis ehdottoman hyvä pisnesidea Tuksulaan?
Siellähän rahastetaan tukiaisella jo muutenkin?
Adultbaby vaippojen myynti ja Barbituraatin logolla?- Tucs-logolla!
Bingo!
- Tucserit markkinoil´
Tuksula voisi kehittää tuosta paljon julkisuutta saavan, paljon rahaa kassan tuottavan tuotteen: koiratucserit.
- puheloinen
Voi jumalialauta, onko Hymyn ämmät levittäytyneet typeryyksineen tännekin. Milloin säälitte Tunkeron satiaisia?
- Ämmänlänkyrä
Niiden vuoro tulee ensi maanantaina.
- Tuheroinen
Tunkeroiset ovat pahempia kuin satiaiset.
- ja mitähän vielä
Eiks jossain Leijonanluolassa Jenkkilä tai vastaava, ollut joku jo kehittänyt hyvän idean koiran vaipan, mutta se sai kyllä aika pahaa kritiikkiä. Kaikki leijonat samoilla linjoilla, kuten varmaan moni muukin koiraystävä, että koiranhan kuuluu saada tarpeeksi ulkoiltua. Eläinrääkkääjäksi vielä haukkuivat sen idean kehittäneen naisen.
- Tahdistaminen
Joo, koirien pitää saada liikuntaa, mutta urbaaneille ihmisille koirien ulkoiluttamisessa kyse on myös ajanhallinnasta.
- Pelivaravaippa
Tahdistaminen kirjoitti:
Joo, koirien pitää saada liikuntaa, mutta urbaaneille ihmisille koirien ulkoiluttamisessa kyse on myös ajanhallinnasta.
Koiranvaippa antaa pelivaraa.
- Korvaako liikunnan
Pelivaravaippa kirjoitti:
Koiranvaippa antaa pelivaraa.
Siitä voi tulla jatkuvasti käytettävä ulkoliikunnan korvaaja?
- Tuksun maha kuralla
Iltamakasiini 20.6.14:
"Johanna Tukiaisella epäillään vakavaa sairautta - Tutkimuksissa
Johanna Tukiaisella epäillään olevan vakava sairaus vatsaoireiden vuoksi.
- Oireet alkoivat siten, että öisin jouduin käymään vessassa noin tunnin välein ja tunsin kovia vatsakipuja. Ensimmäisen kohtauksen sain Marokossa uudenvuoden paikkeilla. Kehoni oli jähmettynyt ja tunsin valtavaa kylmyyttä. Tilanne kesti noin kaksi päivää. Välillä en pystynyt kävelemään, sillä jalkani eivät kerta kaikkiaan kantaneet. Minulla oli myös voimakasta pahoinvointia. Näin voimakkaita oireita ei ole ollut sen jälkeen, mutta jatkuvaa vatsakipua kyllä, Johanna Tukiainen kertoo.
Hän on käynyt useissa verikokeissa. Arvot ovat olleet hälyyttäviä.
- Tutkimuksissa on selvinnyt, että ongelmani eivät kuitenkaan johdu stressistä, vaan kyse on muusta. Olen käynyt 15 eri verikokeessa. Tutkimuksia jatketaan ensi viikolla. Veriarvoni ovat nousseet vaarallisen korkeisiin lukemiin. Pitkittynyt stressi esimerkiksi aiheuttaa syöpää. Itse olen joutunut kokemaan esimerkiksi nettikiusaamista useiden vuosien ajan. Syöpäepäilyä ei ole suljettu pois diagnoosistani. Sitten on myös vatsahaavan oireita, koska olen kärsinyt tästä stressistä niin kauan.
Johanna aloitti myös psykoterapian noin kaksi viikkoa sitten.
- En ole joutunut psykoterapiaan, vaan käyn omasta tahdostani psykoterapiassa sekä psykiatrilla. Meillä on ollut perheessä ongelmia ja suosittelen psykoterapiaa kaikille, joilla on vähänkään ongelmia. Tämä ei ole mitään halpaa lystiä. Kuitenkaan pelkkä puhuminen ei auta, vaan olen saanut myös lääkkeitä. Minusta on tullut erittäin tarkka mitä syön, sillä jokaisella lääkkeellä on omat sivuvaikutuksensa.
- Keikkkoja teen edelleen aktiivisesti. Jos olisin vain kotona, niin silloin masentuisin lisää.”
Artikkeli: http://iltamakasiini.fi/johanna-tukiaisella-epaillaan-vakavaa-sairautta/- Tärisevä Napa
Toki on mahdollista, että Tuksu käyttää vaippoja juuri löysän vatsansa takia.
- Patja siistimpi
Tärisevä Napa kirjoitti:
Käyväthän tuollaiset vaipat toki tarkoitukseen.
- Tuksu-Pirkka
Tärisevä Napa kirjoitti:
Käytännöllinen ja niksipirkkamainen, luova ratkaisu arjen kiusalliseen ongelmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358