Rikosilmoituksen tekemisestä muutama kysymys

Huijattu.1

Semmoinen tilanne, että olinpa tyhmä ja menin laittamaan erään tilille vähän alta 100 ekua rahaa ja ollaan tästä nyt odoteltu viikkokausia pakettia, eikä mitään kuulu. Tyypillä on 046 prepaid numero ja mitään tietoja meillä ei ole muuta kuin mistä tyyppi väittää itse olevansa ja tilinumero on osuuspankissa.
Tarjosi minulle ensin torin kautta tavaraa ja soitin tyypille, sovittiin kaupat ja maksoin tilille.
Saman päivän aikana tyyppi ilmoitteli tavaroitaan myös samassa taloudessa asuvalle läheiselleni ja tarjosi samaa tavaraa ja jakoi edelleen tilinumeronsa. Huomasi itsekin että oli vahingossa tarjonnut tavaroitaan samassa osoitteessa asuvalle henkilölle ja asia tuli puhelimitse ilmikin. Kun sain tiedon asiasta niin pääteltiin heti että kyseessä on huijaus.
Pistin tyypille ärsyyntyneenä 4-5 tekstiviestiä missä uhkailin tyyppiä ja haukuin.

Nyt sitten sanoi meille että jos teemme ilmoituksen niin hän aikoo käyttää lähettämiäni viestejä edukseen, eli joudunko minä siis k*seen niistä viesteistä jos teen hemmosta rikosilmoituksen ? Vai onko niillä merkitystä enää?

Rahat kumminkin ovat menneet, eli tämmönen tilanne.

67

3700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 34223

      No luonnollisesti kunnianloukkaus tai laiton uhkaus voivat periaatteessa olla mahdollisia. Se, että henkilö on ensin syyllistynyt rikokseen, ei oikeuta sinua mihinkään. Oikeutta kun on haettava lainmukaisten viranomaisten kautta.

    • Sinne meni sitten

      Sitä epäilinkin, eli annan olla ?
      En ole koskaan pitänytkään tästä valtiosta ja sen päättäjistä.

      • 34223

        Eli siis olet sitä mieltä, että rikokseen syyllistynyttä kohtaan saisi ihan rauhassa muut syyllistyä rikoksiin ilman mitään pelkoa seurauksista?

        Tuollainen aika oli nykyisten sivistysvaltioiden alueella viimeksi joskus pari sataa vuotta sitten. Sitä kutsuttiin Villiksi Länneksi.


      • gynner

        Menit antamaan rahat ennen kuin sait tavaran. Ei kauppoja noin tehdä.

        Netistä ei saa ostaa kuin tunnetuilta ja rekisteröiduiltä liikkeiltä.

        Puhelinmyyjiltä ei saa ostaa milloinkaan, koska heitä ei näe ja puhelimessa voi puhua kuka tahansa esittäytyen sen ja sen liikkeen myyjänä.

        Nyt siten on niin että ovillakin käy kaikenlaista sakkia myymässä yhtäsun toista puuhelyä ja muovirihkamaa.

        Periaate on. Tuntemattomalle ei avata ovea. Tuntemattomaan puhelinnumeroon ei vastata. Tuntemattomia ihmisiä ei oteta nettikavereiksi. Tuliko nyt ihan selväksi.


    • Oikea Mies.

      "No luonnollisesti kunnianloukkaus tai laiton uhkaus voivat periaatteessa olla mahdollisia. Se, että henkilö on ensin syyllistynyt rikokseen, ei oikeuta sinua mihinkään. Oikeutta kun on haettava lainmukaisten viranomaisten kautta. "


      Olen päättänyt että teen silti ukosta ilmoituksen.
      Jos ei rahaa tai pakettia ala näkymään, niin laitan tänne myös ukon sähköpostin, puhelinnumeron tilinumeron niin tietää muutkin varoa. Pelaan kuitenkin varman päälle ennenkuin pistän mitään.
      p*skat siitä mitä olen sille kirjoitellut.
      Jos ukko kerran rahat tililleen k*settaa ja ryyppää ne ja kehtaa vielä uhkailla poliiseilla minua niin haistakoon p*skat vaan.
      Ilmoitus lähtee huomenna! Siitäs saa.

      Sen verran voi paljastaa ukkelista että tähän tilinumeroon älkää maksako mitään: FI2550590020080833 Osuuspankki.

      Palataan asiaan !

      • Oikea Mies.

        Jää sitten nähtäväksi miten suomivaltio reagoi minun sille laittamiini tekstiviestiuhkauksiin.
        Ihme pili-palia ja pilkunviilaamista tulee kun ei saa edes v*ttuuntua kun joku molopää käyttelee minun rahojani luvatta k*settaen ne pois minulta.

        Onko tällaisella kahjopäällä muka joku oikeus uhkailla minua sakoilla? Kehtasi vielä isotella että saisin linnaa lähetetyistä viesteistäni.

        No p*rkele.... otan sen riskin sitten. Saa luvan sitten kokeilla ja minä en maksa minnekään, laittakoon vaikka v*tun ulosottoon niin ei tipu penniäkään tältä äijältä !

        Maalaisjärki on oikea järki, hifistelyt v*ttuun vaan!


      • Janne.
        Oikea Mies. kirjoitti:

        Jää sitten nähtäväksi miten suomivaltio reagoi minun sille laittamiini tekstiviestiuhkauksiin.
        Ihme pili-palia ja pilkunviilaamista tulee kun ei saa edes v*ttuuntua kun joku molopää käyttelee minun rahojani luvatta k*settaen ne pois minulta.

        Onko tällaisella kahjopäällä muka joku oikeus uhkailla minua sakoilla? Kehtasi vielä isotella että saisin linnaa lähetetyistä viesteistäni.

        No p*rkele.... otan sen riskin sitten. Saa luvan sitten kokeilla ja minä en maksa minnekään, laittakoon vaikka v*tun ulosottoon niin ei tipu penniäkään tältä äijältä !

        Maalaisjärki on oikea järki, hifistelyt v*ttuun vaan!

        Huittisten rale-poika koittaa olla ovelaa miestä kun myy olematonta tavaraa ja ensin ollaan niin maalaista ja sitten vanhainkodin vellihousua.

        V*ttu mikä mulipää.


      • Turha uhka

        Tämä "Ukko" siis on toki ilmeisesti syyllistynyt huijaukseen jos ei ole toimittanut sinulle tavaraa, jonka olet maksanut.

        Minkälaista viestiä sinä oikeastaan pistit tälle tyypille? Kannattaisi ensin arvioida se että tulisiko tuo viestittely täyttämään laittoman uhkauksen tunnusmerkistön.

        Muuten uhkailu tällaisten tyyppien kohdalla yleensä on vain hukkaan heitettyä aikaa ja rahaa. He yleensä huijaavat enemmän tai vähemmän työkseen eikä siinä ole mitään henkilökohtaista sinua tai muita uhreja kohtaan. Ei kannata tehdä siitä henk.kohtaista.

        Jos teet kaupat etkä saa rahalle vastinetta, kannattaa kun on sitä kysynyt eikä vastinetta ala kuulumaan, ilmoittaa poliisille eikä lähteä omin neuvoin selvittelemään. Pari vinkkiä (Tosin liian myöhään tässä tapauksessa) ostoksista netissä:

        - Maksa vasta kun tiedät, kuka on vastapuolella myymässä
        - Ole erityisen varovainen, jos myyjällä on:
        - Pre-paid numero
        - Postilokero tai poste restante
        - Jos joudut huijatuksi kaikesta huolimatta, harkitse hyvin tarkkaan mitä viestität huijarille

        Viimeisimmästä pointista: Uhkauksista kannattaisi yleensäkin pidättyä. Uhkauksen jälkeen on joko toimittava tai osoitettava, että on vellihousu, joka ei uskalla tehdä mitä uhkaa. Uhkauksia yleensä ei tehdä vahvoista asemista käsin, joten vastapuoli tietää, että olet heikoilla.


      • Anonyymi
        Oikea Mies. kirjoitti:

        Jää sitten nähtäväksi miten suomivaltio reagoi minun sille laittamiini tekstiviestiuhkauksiin.
        Ihme pili-palia ja pilkunviilaamista tulee kun ei saa edes v*ttuuntua kun joku molopää käyttelee minun rahojani luvatta k*settaen ne pois minulta.

        Onko tällaisella kahjopäällä muka joku oikeus uhkailla minua sakoilla? Kehtasi vielä isotella että saisin linnaa lähetetyistä viesteistäni.

        No p*rkele.... otan sen riskin sitten. Saa luvan sitten kokeilla ja minä en maksa minnekään, laittakoon vaikka v*tun ulosottoon niin ei tipu penniäkään tältä äijältä !

        Maalaisjärki on oikea järki, hifistelyt v*ttuun vaan!

        Maalaisjärki olisi tässä tapauksessa nimenomaan se ettei laittele typeryyksissään mitään uhkausviestejä ym....? :D Oivoi, eipä se sitä meinaa ettei saisi kyrpiintyä, vähän voisi silti käyttää järkeä joskus.. Linnaa sinä et saa kuitenkaan mistään kunnianloukkauksesta, sakko tulee ja joudut kyllä linnaan siinä tapauksessa jos et sitä maksa.. Valitettavasti sinullakaan ei ole yksinoikeuksia rikkoa lakia vaikka sinulta oltaisiin viety rahaa


    • Oikea Mies.

      "Eli siis olet sitä mieltä, että rikokseen syyllistynyttä kohtaan saisi ihan rauhassa muut syyllistyä rikoksiin ilman mitään pelkoa seurauksista?
      Tuollainen aika oli nykyisten sivistysvaltioiden alueella viimeksi joskus pari sataa vuotta sitten. Sitä kutsuttiin Villiksi Länneksi. "


      No en kai mä ilmaiseksi ala viisikymppisiä jakelemaan ja sen jälkeen anna asian olla vain sen takia että tuli sanottua muutama paha sana.

      Huomenna lähtee ilmoitus.

      • Oikea Mies.

        "Eli siis olet sitä mieltä, että rikokseen syyllistynyttä kohtaan saisi ihan rauhassa muut syyllistyä rikoksiin ilman mitään pelkoa seurauksista?"


        Vastataan nyt vielä tähän että KYLLÄ olen sitä mieltä. Jos huijattu ei tiedä muuta kun prepaid numeron ja tilinumeron niin mielestäni sillä ei ole hevonpskan merkitystä käskenkö ukon painua v*ttuun vai menenkö antamaan pataan.
        Vaikea toteuttaa kun ei tiedä mitään.

        Olepa hyvä.


      • Janne.
        Oikea Mies. kirjoitti:

        "Eli siis olet sitä mieltä, että rikokseen syyllistynyttä kohtaan saisi ihan rauhassa muut syyllistyä rikoksiin ilman mitään pelkoa seurauksista?"


        Vastataan nyt vielä tähän että KYLLÄ olen sitä mieltä. Jos huijattu ei tiedä muuta kun prepaid numeron ja tilinumeron niin mielestäni sillä ei ole hevonpskan merkitystä käskenkö ukon painua v*ttuun vai menenkö antamaan pataan.
        Vaikea toteuttaa kun ei tiedä mitään.

        Olepa hyvä.

        "Tuollainen aika oli nykyisten sivistysvaltioiden alueella viimeksi joskus pari sataa vuotta sitten. Sitä kutsuttiin Villiksi Länneksi. "


        Ai meinaatko sä tosiaan että mun pitäs nyt saada vielä sakkoa laittomasta uhkauksesta ja kunnianloukkauksesta ja varmaan vielä henkisistä kärsimyksistä?
        No voi voi voi.
        Minkä h*lvetin takia jos kaveri huijaa rahat niin sille ei saisi sanoa juuta saati jaata?
        Pitäisikö esim. Sami Sihvosellekin lähettää pusuterkkuja ettei vaan tule linnaa laittomasta uhkauksesta vaikka mies on k*settanut ihmis-iän porukkaa?

        Painu sinä v*ttuun vaan lesoamasta.


      • 34223
        Janne. kirjoitti:

        "Tuollainen aika oli nykyisten sivistysvaltioiden alueella viimeksi joskus pari sataa vuotta sitten. Sitä kutsuttiin Villiksi Länneksi. "


        Ai meinaatko sä tosiaan että mun pitäs nyt saada vielä sakkoa laittomasta uhkauksesta ja kunnianloukkauksesta ja varmaan vielä henkisistä kärsimyksistä?
        No voi voi voi.
        Minkä h*lvetin takia jos kaveri huijaa rahat niin sille ei saisi sanoa juuta saati jaata?
        Pitäisikö esim. Sami Sihvosellekin lähettää pusuterkkuja ettei vaan tule linnaa laittomasta uhkauksesta vaikka mies on k*settanut ihmis-iän porukkaa?

        Painu sinä v*ttuun vaan lesoamasta.

        Näin se vaan ns. oikeusvaltioissa menee, että oikeutta pitää hakea virallisia teitä pitkin. Voit meuhkata vaikka kuinka, mutta ei se siitä muuksi muutu. Jos olet syyllistynyt kunnianloukkaukseen tai laittomaan uhkaukseen, niin ei siihen kelpaa syyksi se, että kaveri huijasi sinua.

        Voit toki vetää omaa linjaasi ihan niin paljon kuin haluat, mutta älä nyt sentään sitten hyvä ihminen tule tänne kitisemään kun vastapuoli näpäyttää sormille. Jos kumpikin osapuoli on syyllistynyt rikokseen toista kohtaan niin siinä on kummallakin silloin miettimisen paikka viekö asiaa eteenpäin ja ottaa samalla mitä tuleman pitää omasta teostaan.

        "Toi alotti" on se selitys, joka kävi vanhaksi siinä vaiheessa kun lakkasit leikkimästä hiekkalaatikolla (jos nyt olet vielä siitä vaiheesta ohi päässyt).


    • Janne.

      "Näin se vaan ns. oikeusvaltioissa menee, että oikeutta pitää hakea virallisia teitä pitkin. Voit meuhkata vaikka kuinka, mutta ei se siitä muuksi muutu. Jos olet syyllistynyt kunnianloukkaukseen tai laittomaan uhkaukseen, niin ei siihen kelpaa syyksi se, että kaveri huijasi sinua."


      Ja aion meuhkatakin.
      On täysin inhimillistä kirjoittaa tekstiviesti uhkaavasti tahi alentavaan sävyyn vaikka hetken mielijohteesta, mikä on täysin normaalia. Ämmät ei sitä ymmärrä mutta äijät ymmärtää. Suomilaki hifistelee tällaisilla asioilla siksi suomilaki onkin p*rseestä.
      Tosiäijä ei maksele suomivaltiolle eikä haukutulle yhtään mitään sakkoja saati korvauksiaan vaikka sinä siellä itse kuinka meuhkaisit.
      Järki kunniaan!
      Huijari on syypää ja huijari maksaa, minä en maksa.

      "Voit toki vetää omaa linjaasi ihan niin paljon kuin haluat, mutta älä nyt sentään sitten hyvä ihminen tule tänne kitisemään kun vastapuoli näpäyttää sormille. Jos kumpikin osapuoli on syyllistynyt rikokseen toista kohtaan niin siinä on kummallakin silloin miettimisen paikka viekö asiaa eteenpäin ja ottaa samalla mitä tuleman pitää omasta teostaan."

      Vedän omaa linjaa kyllä toki ja toki ja kyllä tulin tänne kitisemään, sitä vartenhan nämä palstat täällä ovat vai kiellätkö sinä minua olemaan eri mieltä vaikka itsekin tulet höpöttämään suomilakip*skaa tänne. Hahhah.
      Suomilaki kun ei ymmärrä inhimillisyyttä vaan toruu siitä että olet normaali ja reagoit oman luonteesi mukaan asioihin.
      Eihän haukku haavaa tee, mutta kun häviää tililtä rahat, niin kyllä se talouteen vaikuttaa.
      Minä en myöskään ole mikään v*tun jehova joka "ottaa opiksi" ja pyytelee anteeksi kun tuli sanottua. Se mikä on sanottu niin se on sanottu ja se torumista huonosta KÄYTÖKSESTÄ!
      Huonoa käytöstä on HUIJAAMINEN ELI PETOKSEN TEKEMINEN!

      Voi siis sinivuokot pitää turpansa kiinni jos pitää kitistä minulle siitä että minä en saisi muka torua.

      ""Toi alotti" on se selitys, joka kävi vanhaksi siinä vaiheessa kun lakkasit leikkimästä hiekkalaatikolla (jos nyt olet vielä siitä vaiheesta ohi päässyt). "

      ja nyt pitäisi sitten kiltisti maksella sakkoa ja korvauksia henkisistä kärsimyksistä kun vähän sanoi rumasti ?

      Olet ihan tollo.

      • Janne.

        "Näin se vaan ns. oikeusvaltioissa menee, että oikeutta pitää hakea virallisia teitä pitkin."


        Tämä "oikeusvaltio" on pelkkää hämäystä.
        Viisaampi tietää enemmän mitä se "oikeusvaltio" oikeasti merkitsee :D


      • Anonyymi

        Voi vittu miten on herkkä ego sulla.... :D Herää nyt oikeasti jätkä, sinulla ei ole mitään etuoikeuksia tässä maassa, niinku ei ole muillakaan kansalaisilla... Ja tuo toisen haukkuminen kun he kertovat sinulle miten asia olisi pitänyt hoitaa ei auta yhtään asiaa, on kyllä aivan naurettavaa käytöstä aikuiselta mieheltä... Kannattaa varmaan enemmän yrittää hommata niitä kunnianloukkaussyytteitä, kun et olisi jo valmiiksi käyttäytynyt kuin uhmaikäinen pikku pentu.. Ei ilmeisesti riitä että haastat tuon tekijän oikeuteen ja saat rahasi takaisin lopulta? Pitäisi mennä vetämään turpaan koska ''minä olen kova jätkä pelätkää minua!''? Siitähän se riemu sitten vasta alkaisikin kun maksaisit tonneja tälle jätkälle korvauksia törkeästä pahoinpitelystä vaan osoittaaksesi miten äijä sä oot, vaikka todellisuudessa tuo on todella lapsellista yrittää pönkittää sitä egoa. Toivon todella että olet kasvanut vähän tässä vuosien varrella tuosta mitä olit 2014, jeesus mikä pelle oikeasti :DD


    • ..............

      "Minkälaista viestiä sinä oikeastaan pistit tälle tyypille? Kannattaisi ensin arvioida se että tulisiko tuo viestittely täyttämään laittoman uhkauksen tunnusmerkistön. "


      Sanoin lahtaavani ukon ja uhkasin vetää turpaan.
      Kuuluu luonteeseeni heittää pari mielenilmaisua kun huomaa tulleensa huijatuksi.
      Ainoa tarkoitus oli saada ukko ottamaan yhteyttä vaikka tiesin että turhaan siihen kannattaa viestejä tuhlata. Pelkkää uhoamistahan ne viestit oli.
      Täytti tunnusmerkistön tai ei, niin aivan sama minulle.
      Minä en tiedä koko ukkelista mitään muuta kuin tilinumeron ja prepaid numeron ja vaikka saisin tietää osoitteen, niin en halua olla moisen kanssa missään tekemisissä.

      Näistä huolimatta ilmoitus on jätetty ja saa nähdä mitä perästä kuuluu.

      • ................

        "Jos teet kaupat etkä saa rahalle vastinetta, kannattaa kun on sitä kysynyt eikä vastinetta ala kuulumaan, ilmoittaa poliisille eikä lähteä omin neuvoin selvittelemään. Pari vinkkiä (Tosin liian myöhään tässä tapauksessa) ostoksista netissä:"


        Tiedän tämän kyllä.
        Viittaan vain aiempaan kokemukseen kun eräs tunnettu Sihvonen huijasi minulta 30e niin jätin rikosilmoituksen ja mitään en sen koommin ole rahoista kuitenkaan kuullut. Eli minä en ilmoituksesta ainakaan mitään hyötynyt silloin.
        Sihvosesta tosin ei kuulunutkaan enää pierun pihaustakaan, kun rahansa oli saanut.

        Noh, olipa nyt asialla amatööri tai ammattilainen, niin kyllä minun mielestäni minulle tulisi antaa anteeksi muutama ruma sana viitaten tilanteeseen.


    • rtgfv

      Joko helpotti kun sait purkaa muutaman viestin verran pahaa oloasi tänne?
      Joko teit rikosilmoituksen? Miten juttu eteni?
      Kerro toki.

    • Jälkiviisas

      Jep, Toivottavasti saa kärsiä tekemisiään, linnaan tuommoset joutas tai saunan taakse. Noh ensi kerralla ollaan viisaampia, eikä olla enää niin luottavaisia.

      • TeeRikosilmoitus

        Teitkö rikosilmoituksen?

        Toivominen kiinnijäämisestä ei auta!
        Poliisi tarvitsee tietoja tapauksista!
        Siksi jokainen rikosilmoitus on tärkeä!

        Älä vähättele huijattua summaa!

        Äläkä varsinkaan syytä itseäsi!

        Uhri ei ole rikollinen!
        Huijari on rikollinen!


    • HuijariKiinni

      Jos olet tullut petetyksi, tee rikosilmoitus!

      Sama nimi ja tili tarjoaa tori.fi -sivuston "ostetaan" -ilmoituksiin olematonta tavaraa "edullisesti", eikä koskaan lähetä tarjoaamaansa tuotetta!

      Rikosilmoitus on helppo tehdä myös netissä:
      https://www.poliisi.fi/rikokset/sahkoinen_rikosilmoitus

      Tai käy lähimmällä poliisiasemalla tekemässä rikosilmoitus.

      Tuollaiset huijarit on saatava kiinni ja vastaamaan teoistaan!

      Yksi tyyppi voi tehdä melkoista tiliä soittelemalla pitkin maata ja tarjoamalla olematonta tavaraa!

    • Pekkarr
    • Diddl

      Sattusko kellään olemaan tarkempaa tietoa miehen olin- tai asuin paikasta? Ihan vaan viatonta uteliaisuuttani kysyn...

    • näinkäy

      Kaikkein tyhmimmät lähettää rahaa jopa Nikeriaan ja sinne uppoaa eikä koskaan takaisin saa yhtään mitään. Jos uskot otat riskin sillä myyjä voi todellakin olla varaton huijari. Miten varattomalta sitten saadaan mitään takaisin, vaikka rikosilmoituksen tekisit. Opin, kun kerran ostin netin kautta ja sain tavaran, joka olikin täysi paska. Sain kuvan mukaisen ja olikin sisältä paska. Ei suostunut palautukseen-- löin tavaran roskakoriin ja opin.

    • tosityhmä

      Täällä myös tyhmyyttään lähetetty 20 e , raulihuijarille

    • RamiPane

      Rikosilmoitusta kehii vaa ja linkkejä laittakaa missä näkyy ilmoitukset mitä myy!

    • tosityhmä

      Heps, tuo tyyppi soittelee myös ostoilmoituksiin ja esiintyi tälläkertaa autopurkaamoyrittäjänä aika vakuuttavasti... ;)

    • Eemeli85

      Onko tää jamppa lopettanut kusetukset ku kaikki poistanut?

    • Tännevaankakkonen

      Kaikki te jotka laitatte tuntemattomien ihmisten tilille rahaa, niin laittakaa mullekkin jokainen vaikka 2 euroa. Jos teitä löytyis 10000 kappaletta niin saisin hyvät 20tonnin kesärahat. 2 euroa ei tunnu pussissa, joten löytyykö vapaaehtoisia?;)

    • VIHAANRIKOLLISIA

      RIKOLLISILLE KUOLEMANTUOMIOT OTETTAVA KÄYTTÖÖN HETI !!!

    • Ninnunnannujannu

      Näissä tapauksissa kannattaa huijarille muistuttaa että myyt velan eteenpäin, toinen on se että käyt laitoksella ja käsket kytän pyytämään pankista viranomaistiedustelu pyynnöllä tilin omistajan tiedot. Yleensä tuossa vaiheessa kyttä kertoo että ks henkilöllä on juttuja vireillä..! Kyllä tämä kaupustelija siis löytyy , sinä päätät hoitaako kytät vai hoidatko itse . Hoidin aikanaan itse, rahat tuli heti takas. Kristian Helin oli miehen nimi.

    • roope88

      ei kannate 100e takia käräjille mennä asianajo kustannukset on 500e ja tuomarin palkkio toisen mokoman ja syyllinen ei aina joudu maksaan vastapuolen oikeus kuluja!! itellä kokemusta

    • Saat uhata vaikka tappamisella, poliisia ei kiinnosta, ellei uhkailun kohde ole matu tai joku muu Suomen valtiolle tärkeä henkilö.

    • Sattusvaanvastaan
    • muuanmiesperkele

      vieläkö se vitun levonen kusettelee porukkaa ? !saatana.

      Tein siitä runkusta rikosilmon jo 2 vuotta sitten eikä viiskympistä ole
      takaisin tullu.
      laittakaa siitä lisää tietoa niin menen vetämään turpaan sitä niin ettei
      kävele vuoteen minnekään saatanan apina!

    • jomppe69

      Rikosilmoitus tehty....Ja tehkä ihmessä kaikki,vaikka olis edes muutamasta eurosta kyse!Ei näitä kusipäitä muuten hoitoon saa.

      • Terve1234

        Juu justiinsa äsken poliisista soitti että on myöntänyt tekonsa, että kiinni jäi vaikka minultakin vaan 10 euroa huijasi niin kannatti se ilmotus silti tehä!


      • jomppe69

        No hyvä kuulla,että jäi kiinni,vaikka ei kai se siitä mitään saa.Multa meni vaan 20 euroa,mutta kuitenkin.


      • TaasUusiUhri

        Liian myöhään hoksasin tän viestiketjun.. :(
        Olinpa liian luottavainen autovaraosakaupoilla ja 25e meni tyhjästä tälle raulille (tällä kertaa Raumalta) ....vittu!! Että edelleen huijaukset jatkuu...varokaa!!


      • jomppe69
        TaasUusiUhri kirjoitti:

        Liian myöhään hoksasin tän viestiketjun.. :(
        Olinpa liian luottavainen autovaraosakaupoilla ja 25e meni tyhjästä tälle raulille (tällä kertaa Raumalta) ....vittu!! Että edelleen huijaukset jatkuu...varokaa!!

        Tee rikosilmoitus.Sain rahat takaisin.


      • taasuusiuhri
        jomppe69 kirjoitti:

        Tee rikosilmoitus.Sain rahat takaisin.

        Juu näin teen kun ei lupauksista huolimatta palauttanu rahoja...eli kusetti siinäkin. Kielsi vaan menemästä konttorille ja rupes syyttämään mua uhkailusta vaikka en sanallakaan sellaista esittänyt???! No kaikenlaisia tyyppejä sitä nettiin mahtuukin..että kannattaa todella varmistua että tavara on oikeasti kaupan eikä varsinkaan sortua maksamaan kenellekään mitään etukäteen hienoista puheista huolimatta!!
        Katotaan, miten mun rahoille käy...


    • kyselenvaan

      Hei onkos joku täällä käynnyt kauppaa [email protected] käyttävän henkilön kanssa? Möi Tori.fi tavaraa maksun jälkeen mitään ei ole kuulut kohta mennyt jo 4 viikkoa...

    • Mjtt

      Minä luin liian myöhään harmi. Vakuuttavasti myi taulutelkkaa 30e tämä ns.rauman rauli per**le! Rikosilmon tein juuri.

    • russia5

      Saisko tästä kaverista lisää tietoo missä se oleile , ilmoittakaa joku osoite

    • Juho844

      Vieläkö tää huijaa ihmisiä?

      • RLH

        Vielä huijailee, tai ainakin yrittää, onneksi on tälläiset palstat, eivät kaikki mene retkuun


    • raulipojukuriin

      nyt laitetaan tää huittisten/rauman rauli levonen kuriin.

      tänne postia mikäli joku on valmis käymään kahvilla sielläpäin
      ja otan lisätietoa vastaan!

      [email protected]

      • Anonyymi

        säälittävä vellihousu olet sinä


    • lisätietoatulossa2

      veli suurla tod. keksitty nimi, mutta saan oikean nimen kun rikosilmoitus menee läpi.
      Kusetti rahaa.
      Jää kiinni tilinumerosta kuten kaikki Suomessa. Joku sen haltija on.
      Laitan tästä tietoa kun tulee.

    • naurantuollepellelle

      "Juu näin teen kun ei lupauksista huolimatta palauttanu rahoja...eli kusetti siinäkin. Kielsi vaan menemästä konttorille ja rupes syyttämään mua uhkailusta vaikka en sanallakaan sellaista esittänyt???! "

      niin syytti muakin mutta en ole niin pehmis että välittäisin paskaakaan, en poliisia pelkää.
      mikään vittuiluista levosta kohtaan ei menny ees läpi, hahhah.
      ukolla ääni tärisi puhelimessa, paskat housussa.

    • huhdanpää

      niin minustakin on kirjoiteltu vuosien mittaan täällä nimimerkin takana nyt kun olen siviilissä voin sanoa että parempi olisi jos joku ampuis.ei oo enää tässä vaiheessa elämää niin tarkkaa.minä kirjoitan omalla nimelläni en nimimerkin takaa.mutta tosta omasta hommasta sen verran että taposta tulee ns.kympin tuomio eli suomeksi 9-11 vuotta linnaa.minä istuin noin 40 euron ohikan kostamisesta 4 vuotta.elämä on menny ei oo väliä missä nähdään. edelleen huhdanpää.

    • kokemustaonJapaljon

      LAITA ilmoitus, tulee joukkokanne ja kovempi tuomio.

      ikinä! ei saa jättää ilmoittamatta!
      vituilu jne..muu yksityinen viestittely ei ole kunnian loukkaus eikä tilanteen huomioon ottaen ole rangaistavaa millään muotoa..

      Eli rikosilmoitus vaikka kyseessä 10e
      joukko kanne tulee automaattisesti syyttäjältä joka etenee käräjille jossa luetaan lopulliset sanktion.

    • rlp

      huijas multakin 10euroa lähetin kellon rahat meni kusipää koko mies osaa puhua hyvin.

    • saatana

      nyt tuli semmonen tilanne että täytyy oikein kysymällä kysyä missä kaikki tappajat nykyään lymyilee.ko ei ainakaan täällä satamakadun kämpällä oo ketään näkyny eikä kaupungilla.ennen tuomioo oli moni tulossa.mikä on.eikö joku saatana voi pistää tänne.nimellään ja osoitteellaan.viestiä missä nähdään.eitää siviili ikuisesti kestä.nyt lusittas niin perkeleesti.sillon neljä vuotta sitten oltiin kyllä tulossa. s huhdanpää

    • Anonyymi

      mitä helvettiä tää sönköttää ja kuka on huhdanpää , rauli levonenko?
      joo kerro vaan aika ja paikka ihan itse tai kerro minne laitan spostia niin kyllä asia selvinnee ja pääset lusimaan taas

    • Anonyymi

      varoitus tori huijarista puh 0 4 5 3 3 0 8 5 4 0 marko kukko ilmoitti nimekseen, sekä kouvolan, kauppasi nintendo 8bit settiä 160e meni, tilinumero F I 6 6 5 0 6 9 0 1 2 0 0 4 8 9 6 9

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5148
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3367
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1333
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      938
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe