Anna Abreu

Anna on tosi, seksikäs, kiihottava, ihana, haluttava ja pantava. Olen 50 v ja tykkään runkkailla Annan kuville ja videoille ja ihanalle äänelle 10
Onks muita Anna-runkkareita ;)

9

1821

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kpää

Anna on ällö itserakas portugalilais pissis jonka musiikkiakaan ei kuuntele itse pirukaan.

• Annan pikkuhousuilla ja korkkareilla olis mahtava runkkailla ja pistää spermat lentoon.

• miess.:..

onhan se nätti ku mikä ja söpöimpiä ihanine hymykuoppineen,ei minun tarvi kuin katella sen kasvoja jolloin käsi yleensä käy,alapäässä nytkähtää patukka komeaan nousuun kummasti

• Itsekin tykkään runkkailla Annan kuville ja videoille. Upea nuorikko :-)

• Siementäjä

Onhan se Annan peppu tiukan näköinen niissä musavideoissa, pieni öljytty ja päivettynyt nuori kiimapeppu. Olisi kiva olla Annan takana kun hän on nelinkontin, puristella öljyttyjä pakaroita ja avata niitä hieroen ja katsella kuumana ja märkänä kutsuvaa mirriä ja hieroa öljyisin sormin hänen klittaansa. Saisi painaa kasvot Annan pakaroiden väliin ja juoda hänen mirrinsä kosteutta ja nuolla sen syvyyksiä. Lopulta saisi anataa Annalle sen mitä hän tarvitsee, antaa paisuneen terskan lipua hitaasti Annan kuumaan, märkään ja sykkivään lihaan joka imisi kiimaisena kaluani. Kaiken päätteeksi juottaa Annan pimpalle kuumaa siementä jota hänen lantionpohjansa on janoisena odottanut., puristaa Annan pikkupeppua itseäni vasten kun sperma lähetee purkautumaan ja puristaa itsestä viimeinenkin ruiskaus Annan sisään.

• analfan

Unohtuko anal? Nuolisin anaalin noin nätiltä tytöltä

• annafan

Kyllä löytyy lisää Anna faneja! Mulla on toistakymmentä kuvaa otettu Anna pyllystä videolta. Ja käsi käy!!!!!! Anna on niin kaunis ja ihana!!!! Pääsispä nuolemaan ja nussimaan sitä oikein kunnolla

• twin sisters

Suosittelen tutustumista staraan nimeltä Madison Ivy. ;)

• anti pervert

Vitun runkut ei se teidän kans nussis

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5890
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      114
      5525
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5217
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3205
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      55
      2759
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2591
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2280
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      2070
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      1880
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1791
    Aihe