Anna Abreu

Anna on tosi, seksikäs, kiihottava, ihana, haluttava ja pantava. Olen 50 v ja tykkään runkkailla Annan kuville ja videoille ja ihanalle äänelle 10
Onks muita Anna-runkkareita ;)

9

1794

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kpää

Anna on ällö itserakas portugalilais pissis jonka musiikkiakaan ei kuuntele itse pirukaan.

• Annan pikkuhousuilla ja korkkareilla olis mahtava runkkailla ja pistää spermat lentoon.

• miess.:..

onhan se nätti ku mikä ja söpöimpiä ihanine hymykuoppineen,ei minun tarvi kuin katella sen kasvoja jolloin käsi yleensä käy,alapäässä nytkähtää patukka komeaan nousuun kummasti

• Itsekin tykkään runkkailla Annan kuville ja videoille. Upea nuorikko :-)

• Siementäjä

Onhan se Annan peppu tiukan näköinen niissä musavideoissa, pieni öljytty ja päivettynyt nuori kiimapeppu. Olisi kiva olla Annan takana kun hän on nelinkontin, puristella öljyttyjä pakaroita ja avata niitä hieroen ja katsella kuumana ja märkänä kutsuvaa mirriä ja hieroa öljyisin sormin hänen klittaansa. Saisi painaa kasvot Annan pakaroiden väliin ja juoda hänen mirrinsä kosteutta ja nuolla sen syvyyksiä. Lopulta saisi anataa Annalle sen mitä hän tarvitsee, antaa paisuneen terskan lipua hitaasti Annan kuumaan, märkään ja sykkivään lihaan joka imisi kiimaisena kaluani. Kaiken päätteeksi juottaa Annan pimpalle kuumaa siementä jota hänen lantionpohjansa on janoisena odottanut., puristaa Annan pikkupeppua itseäni vasten kun sperma lähetee purkautumaan ja puristaa itsestä viimeinenkin ruiskaus Annan sisään.

• analfan

Unohtuko anal? Nuolisin anaalin noin nätiltä tytöltä

• annafan

Kyllä löytyy lisää Anna faneja! Mulla on toistakymmentä kuvaa otettu Anna pyllystä videolta. Ja käsi käy!!!!!! Anna on niin kaunis ja ihana!!!! Pääsispä nuolemaan ja nussimaan sitä oikein kunnolla

• twin sisters

Suosittelen tutustumista staraan nimeltä Madison Ivy. ;)

• anti pervert

Vitun runkut ei se teidän kans nussis

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1924
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1276
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      63
      1192
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe