Mainoksessa annetaan ymmärtää, että se vajakin oloinen tyttö sa Venetsiasta huoneen 60:llä eurolla, ei onnistu.
Trivagon mainos on valetta
8
208
Vastaukset
- Ale-hintaan
Ehkä vajakeilla on erikoisalennukset.
- liar liar
Toisessa mainoksessa annetaan ymmärtää, että suihkauksella Cillit Bangia ja pyyhkäisyllä tulisi tahratonta. Ei muuten tule.
- tahdonsaada
Trivagon mainos on ällöttävän ärsyttävä.
- ööröm.
tuommosta pakskxaa kaikki nykyjään on
- ei luvatakaan
Mainoksessa puhutaan parhaasta hinnasta. Kenen kannalta?
Suomeksi pitäisi sanoa "halvin hinta", jos sitä tarkoitetaan. "Paras hinta" on huono käännös sanonnasta "best price". - valehtelit!
Piti ihan tarkistaa ja kyllä sieltä helposti irtoaa huone 60 eurolla. Ajankohdasta riippuen välillä jopa todella monesta paikasta.
- Lintti Itäpuu
Tulin just Venetsiasta ja halvimmillaan huone maksoi 32 euroa
- ihme vinkuja
Trivago-mainoksen puhevikainen sopertaja ärsyttää eniten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882