kuinka usein syötte roskaruokaa?

junk vööd

kuinka usein syöt hesburger/mäkkärissä?
Entäs pitsat ja kebabit kuinka usein ne maistuu?

39

6241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ssbbwlover1

      Joka päivä. Namnam.

    • eiooeituu

      5 vuotta sitten söin ranskikset mäkkärillä.

    • erleff

      Kuukausi sitten sibylla-ateria helmisimpukassa kun sain kun sain niitä ykkösbonus/pins lahjaseteleitä millä sain ilmaiset ateriat.
      Sitä ennen pari vuotta sitten sama homma. Silloin paniniateria.
      Sitä ennen yli kymmenen vuotta sitten VanaTallinna-laivalla.

    • läskiperse

      n. 4 kertaa viikossa kebab 1 kahdessa viikossa hese. Parikyt kiloo ylimäärästä tuli ennenku tajusin lopettaa ja tehä ite terveellistä sapuskaa

    • Harvemmin

      Pari kertaa kuukaudessa,joskus 3.

    • Bettie Pumpkin

      4-6 kertaa viikossa yleensä, joskus menee enemmän. Nautinnolla eläen!

      • Anonyymi

        Mut roskaruoka on nautinto vain, jollei ole makuaistia.


    • joka päivä koko pä

      Joka päivä käyn mäkkärissä ja vedän salaatin ja siihen päälle jonku hampparin niin pysyy ruokavalio kevyenä

    • Hyyyvin harvoin

      En koskaan syö nakkikioskilla tai miksi niitä nyt nykyään kutsutaankin. Pitzasta on niin kauan, ettei mitään hajuakaan, koska se oli. Vai olikohan se viime syksyn marraskuun alun reissulla Kainuuseen ...

    • fatty piggy princess

      6 päivänä viikossa ja 2 kertaa joka päivä.

      • Olet hirvittävä läski.......


    • gourmet pullukka

      Olen syönyt tänä vuonna kaksi kertaa pizzaa. Toisen kotona ja toisen pizzapaikassa.

      Hampurilaista olen syönyt viimeksi viime syksynä, mäkkärin juusto 2 kpl.

      Ei oikein iske nuo ruoat, eivätkä ruokapaikat.

      Olen runsaasti ylipainoinen. Koulutustakin ruoanlaittoon löytyy, joten tiedän mikä on hyvää ruokaa oikeasti.

    • nams

      5x2 viikos

    • Ei kiinnosta

      Viime syksynä söin pari kertaa pizzan ravintolassa. Hampurilaisen olen ehkä syönyt vuosi sitten.

    • ................

      Tänään hesen kerroshampurilainen tuli syötyä, edellisen söin muistaakseni helmikuussa. Luultavasti menee ensi vuoteen seuraava hampurilainen.

    • Pahvikallo

      En syö saastaa eli roskaruokaa, syön vain sen mitä kulutan. Olen 51 v ja treenaan aktiivisesti (tällä hetkellä Mayors gymillä http://www.mayors.fi/). Lopettakaa saastan jauhaminen ja aloittakaa oikea elämä, itse saan parhaimmat kiksit siitä kun olen vääntänyt rautaa puolitoista tuntia ja oksennus ilmoittelee vähin erin tulostaan, siitä tiedän ettei musta tule läskiä IKINÄ.

      • Ei h-i !

        Joo-o, pahvia todella on päässä ja aika haperoltakin kuulostaa.


    • Pitsaanam

      Pitsaa syön varmaankin kuukausittain, noin keskimäärin. Yleensä silloin tulee ostettua pakastepitsa, kun käy baarireissulla/seuraavana päivänä käy hakemassa jostain pitsapaikasta. Joskus tehdään pitsaa myös itse tai käydään ravintolassa. Pitsa on hyvää!
      Hesessä taisin käydä viime kesänä, mutta söin wrapin. Viimeksi ravintolassa käydessäni tilasin hampurilaisen, mutta ihan eri asia kuin pikaruokalassa. Joku viikko sitten tehtiin itse myöskin. Nam. Eli heseistä ja mäkeistä en niin välitä, yleensä tulee paha olo, jos niissä käy. Kebabia olen syönyt varmaan pari kertaa ikinä.

    • miksi en läskisty

      usemman kerran viikossa. yleensä tilaan parit kummisetä pizzat ja mäkissä kolme tuplajuusto hamppista jotka hotkaisen nopeasti nassuuni. herkut huuhdon alas yleensä oluella tai limonaadilla. jälkkäriksi kermaleivonnaisia tai suklaajätskiä. kiloja ei vain tahdo millään kertyä vaikka kuinka paljon yrittäisi ahmia herkkuja napaansa. ärsyttää olla tällainen ruipelo.

    • makeannälkä

      n. joka toinen kk pizzaa, ehkä kerran vuodessa hese. Mut makeaa (keksipaketti ja suklaalevy, joskus jätskiäkin) joka pv. En pysty lopettaa!

    • Fat Booty Lisa BBW

      Joka päivä vähintään kerran ja paljon kaikenlaista hyvää suolaista ja makeaa lihottavaa. Nautintoa :3

      • poika_006

        mitä ruokaa syöt (:


    • jääkiekko mees

      Syön joka päivä pikaruokaa kun se on niin halpaa ja hyvää..pelaan jääkiekkoa A-sm liigassa ja oon hvetin kovas tikis...rasvaa ei ole eikä tule. Dokailen myös välillä ja nusssin tyttöi pyllyyn baari iltojen jälkee;)

    • Meillä on poikakaverin kanssa kerran viikossa ns cheatti-päivä eli muuten elellään terveesti, mutta kerran viikossa saa syödä MITÄ VAAN. Joskus menee överiksi kun koko muun viikon paastoilee ja odottaa karkkipäivää. Menee joskus jopa överiksi (vähän tunnesyömistä kun pakko syödä kun on niin hyvää vaikka vatsa täynnä) sillon syödään usein roskaruokaa jossei viikonloppuna ole syöty (kerran viikossa roskaruokaa) ja karkkia, sipsiä, jätskiä jne. Ei vaikuta painoon tuo yks päivä, itse olen 161cm, 51kg - lihaksikas.
      En pystyisi kieltämään itseltäni KOKONAAN mitään, sillä tiedän, että se vain sabotoi tervettä elämää.

    • VitunLaiha

      12kertaa viikossa mäkissä bic mäcci ja isot ranksalaiseg ja pari kertaa pitsää limönestä

    • Silleenihansopivasti

      Hese/mäkkäri safkaa kerran pari vuodessa. Pitsat haetaan kotiin n. 5 kertaa vuodessa ja kerran kuussa kebabbia.

    • Anonyymi

      Vaihtelevaa. 0-2 kertaa kuukaudessa heseä, pizzaa tai kebabbia. Monestikkaan en edes syö mitään noista, mutta kavereiden kanssa välillä. Karkkia tai suklaata ehkä n. kerran viikonloppuisin pieni määrä, joskus harvemmin. Sipsiä ja popcornia ehkä joskus leffassa, mutta ei kyllä usein. Mutta silloin kun syön en ala laskemaan sen erityisemmin kaloreita sun muuta.
      Olen normaalipainoinoinen aika lyhyt nuori. Liikun n. 5-10 tuntia viikossa. Uin, kuntonyrkkeilen, pyöräilen ja mitäs siihen kaikkea muuta mahtuukaan.
      Syön niinkuin hevonen, mutta terveellisesti:)

    • Anonyymi

      Söisin joka päivä jos olis mahdollista, mutta kun en ite pääse liikkumaan eikä läheiset suostu tuomaan niin jää vaan kertaan viikossa maksimissaan.

      Terveisin sairaalloisen lihava nuori nainen, joka rakastaa makeita ja suolaisia sekä rasvaisia herkkuja :)

      • Anonyymi

        Niin mäkin :)


    • Anonyymi

      Noin 2 tai 1 joskus 0 kertaa viikossa

    • Anonyymi

      BMI 40, kerran viikossa.

    • Anonyymi

      Enintään 5 kertaa vuodessa.

    • Anonyymi

      Kerran viikossa urheilen 6 kertaa viikossa 3 tuntia

    • Anonyymi

      Kerran viikossa pizza tai kebab. Silti paino on laskenut. Pitää vaan jättää makeat pois.

    • Anonyymi

      En tykkää tommosista pizza tai hampurilaispaikoista, mutta käyn noin 0-2 kertaa kuussa syömässä jossain oikeassa ruokapaikassa. Esimerkiksi kreikkalaisessa tai kiinalaisessa. Sitten joku 0-1 kertaa kuussa saatetaan tehdä kotona ITSE pizzoja tai hamppareita.
      Eli en usein syö mitään tuommoista pizzaa, hampparia yms.

      • Anonyymi

        Minä tykkään ja olen tikkulaiha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tykkään ja olen tikkulaiha.

        Ok. En minäkään läski ole!:)


    • Anonyymi

      Hesessä ja Mäkkärissä en syö, koska en pidä hampurilaisista ja ranskanperunoista. Kerran kuukaudessa käyn kotipizzazza. Toki joskus voi vierähtää muutama kuukausi, ettei tule käytyä pizzalla. Kebappiloissa en syö pizzaa, koska niissä pizzoissa on liikaa juustoa. Loppujenlopuksi en taida olla rosksruokafani. Tavallinen kotiruoka on parasta. Parempaa kuin ravintolaruoka, josta saan usein vatsavaivoja.

    • Anonyymi

      En syö koskaan roskaruokaa vaikka syön usein ravintoloissa. Onneksi löytyy terveellisiä vaihtoehtojakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe