Säälittäväksi on mennyt Takuuhuudon toiminta. Nyt jaetaan jo huutoja ilmaiseksi kaikille:
https://www.youtube.com/watch?v=kv7Pw19HYTc&feature=youtu.be
Toimituskulujakaan ei tarvitse maksaa. Ei tuollainen voi olla kovin kannattavaa. Taitaa olla huutajat vähissä?
Toivottavasti uudella kohta avattavalla senttarilla pysyy järki päässä ja pitävät senttarin perinteisenä eivätkä sorru samanlaiseen huutojen ilmaisjakeluun ja älyttömiin tarjouksiin kuin Takuuhuuto.
Takuuhuudon toiminta järjetöntä
2
293
Vastaukset
- takuu-uskollinen
5-vuotisjuhlan johdosta ed. mainittukin on ihan mukava lisä.
Et ole ilmeisesti seurannut, että huutajia on tullut lisää... jess :)
Minä olen tyytyväinen takuuseen, sääli sinä jos huvittaa; ei kiinnosta. - dataminer
Järjetöntä toiminta on ollut senttareilla jo pidemmän aikaa. Huudot lähes ilmaisia tai sitten ilmaisia jaetaan koko ajan. Huutajat varmasti tykkää eikä toiminnassa mitään väärää ole.
Tosiasia on kuitenkin se että huutoja joudutaan myymään halvalla ja antamaan ilmaiseksi koska kauppa ei käy. Parhaiten tämä näkyy siinä että huudettavana olevien tavaroiden taso laskee koko ajan ja tavarat menevät erittäin halvalla. Tarjoukset ja ilmaiskampanjat voi toki aina naamioida synttärijuhliksi, viikkokampanjoiksi yms. mutta tarjous on aina tarjous ja koska huudot eivät pilaannu, ei niitä myydä halvalla kuin pakon edessä.
Järki on lähtenyt, huutajat kiittää ja minä ihmettelen kuinka kauan Takuuhuudon omistaja viitsii rahoittaa omasta pussista muutaman suurhuutajan hankintoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516284
- 461715
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381384- 451018
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3201001Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45903Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13899Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845