Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

rislojen netistä tilaaminen APUA

köyhä opiskelija

Tarkotus ois tilata viinarannasta.com 100kpl paketti risloja, nii hommahan menee näin että joku kuljetusfirma hakee ne virosta ja tuo suomeen postiin mistä käyn ne vaan noutamassa? Itse kun en ole ikinä tilaillut nii jos joku kokeneempi osais vähä jelppiä nii oispa hyvä

30

18218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi tilata huoletta

      EU:n alueelta saa tilata rizloja niin paljon kuin haluaa, eikä niistä tarvitse veroja maksaa.
      Itse yleensä olen tilannut UK:sta ja rizla silvereitä, kun ne ovat paljon ohuempia ja eivät pilaa makua yhtä pahasti kuin paksut rizlat. Mutta nekin ovat paljon halvempia kuin suomessa myytävät.

      • purut ja paperit

        Ei muuten sätkätopatkaan jää ikinä tulliin EU:n sisältä tilattuna.
        Ainoastaan jos tilaa muualta kuin eu:sta, jää paketti tulliin ja joutuu maksamaan valmisteverot ja alv:t ym.


      • SähköSätkäJätkä
        purut ja paperit kirjoitti:

        Ei muuten sätkätopatkaan jää ikinä tulliin EU:n sisältä tilattuna.
        Ainoastaan jos tilaa muualta kuin eu:sta, jää paketti tulliin ja joutuu maksamaan valmisteverot ja alv:t ym.

        Ei jää vaikka tilaisi mistä jos tavaran arvo on alle 22€/lähetys, pakkaus- ja läetyskuluja ei lasketa tuohon. Tilasin nestettä Kiinasta 4 x 100 ml hintaan 17,68 € postikulut 10,47 € = 28,15 €. Jos olisin ostanut ne täältä niin matkaa lähimpään ostopaikkaan on n. 100 km, tosin joksus saa bussilipuja eurolla mutta autosta se olisi 15 €/sivu, 10 ml pullo saattaa maksaa vaikka 8 €, ei tarkaan tiedä kun hintoja ei saa olla netissä. Eli jos ostaisi vaikka repullisen eli 40 pulloa niin hintaa sille kertyisi 320 €. Pistää miettimään maksaako puolen vuoden "tupakeista" 28 vai 350 €, voi jäädä varsin usein kiinni josta ilmeisesti vielä sakottavat mutta silti kannattaa. Samaan hintaan saa vielä jännitystä elämään kun ei tiedä tuleeko paketti vai poliisi.


    • köyhä juoppo

      Minä tilasin Rizlat Ebaysta (uk) Satasen laatikko oli n 20€ hujakoilla posteineen, ja lakritsa Rizlat n.17€ 50kpl.

    • Piippua kaivataan

      Mihin vanha kunnon piippuväki on oikeen hävinnyt? muistan ku oma pappa poltteli aina piippua.Rinnastetaanko se sitten näihin hampun polttajiin heti?

      • Postimyyntiä

        Voin myydä rizloja/smoking-sätkäpaperia 20€/50kpl sisältää postikulut. Haaparannasta haettuja.

        [email protected]


      • Anonyymi
        Postimyyntiä kirjoitti:

        Voin myydä rizloja/smoking-sätkäpaperia 20€/50kpl sisältää postikulut. Haaparannasta haettuja.

        [email protected]

        Voin ostaa sinulta risla paperia 2 ×50 eli 40 e


      • Postimyyntiä kirjoitti:

        Voin myydä rizloja/smoking-sätkäpaperia 20€/50kpl sisältää postikulut. Haaparannasta haettuja.

        [email protected]

        Voisin ostaa tuota sätkäpaperia


      • Anonyymi
        martee-12 kirjoitti:

        Voisin ostaa tuota sätkäpaperia

        voisin ostaa noita rizloja isommankin erän minut saa kiinni sähköpostilla [email protected]


    • savustaja88

      Siis voinko tilata esim. Englannista 4×100 pakettia rizloja aivan huoletta?

    • Rizloja

      Multa saat 100kpl:n rizla laatikon 50e

    • nustihevonen

      Minulta Zig-zag sätkäpaperia 100kpl laatikossa 60liuskassa 25 euroa

      • Kuuluuko 25e postikulut?
        T. Jari


      • Anonyymi

        Hoi,
        Tää kiinnoatas minuuki


      • Anonyymi

        Laita viestiä ostan


      • Anonyymi

        Haluan ostaa 100 kpl laatikon 25 e. Sähköposti- Eeva. Kietavainen [email protected] miten toimitus tapahtuu .


      • Anonyymi

        Onko nustihevosella vielä sätkäpapereita.josko olisi niin laita viestiä [email protected] niin poistaisin laatikon.


      • Anonyymi

        Onko paljon voisin ostaa


    • Anonyymi

      Minua kiinnostaisi ostaa sätkäpapereits

      • Anonyymi

        Haluisin ostaa sätkäpapruja olen Tampereella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisin ostaa sätkäpapruja olen Tampereella

        Mulla ois 5 pakettia treellä. Lisäksi yks avattu. 60kpl/pkt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ois 5 pakettia treellä. Lisäksi yks avattu. 60kpl/pkt

        [email protected], laita viestiä


    • Anonyymi

      Saatte keuhkosyövän ja erektio-ongelmia! 🤣😅😁

      T Cancer fun

      • Anonyymi

        Suatuhan sekin on ja kaikki muu mikä siinä samalla tulee ihan kun kaatuminen on eteen päin menemistä 😁


      • Anonyymi

        Kiva nähdä sinua taas täällä. Muistan hyvin kun trollailit täällä paljon 2011-13. Itse olen lopettanut polttamisen jo, mahdollisesti osaksi kiitos sinun.


    • Anonyymi

      Multa saa 100 kpl rizla-papereita 40 €;lla.

    • Anonyymi

      Ostin Tallinnasta 3 laaatikkoa punaisia Rizloja (100 kpl) ja myyn ne eteenpäin (pääkaupunkiseudulla) 60 eur/laatikko kattaakseni rmatkakustannukset. Puh. 0400340704

    • Anonyymi

      itseltäni jäänyt 2 masettua lähetystä ja kuljetusta saamatta, odotettu kuukausia.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe