Keskustassa ei ole muuta kuin yksinkertaisia ihmisiä.
Keskustassa on ollut ystävällisiä ja inhimillisiä ihmisiä, jotka välittävät kaikkien ihmisten murheista. Vaan ei ole enää.
Olemme monesti toivoneetkin, että menisitte kirjoittamaan omalle palstallenne. Kuka teitä on täällä palstalla pidätellyt. Hahahah haha.
Häipykää jo viimeinkin. Kerran läksitte ovet paukkuen pois puhumaan yleisestä politiikasta, mutta muutaman tunnin kuluttua Jo vain ja muut hyypiöt tulivat takaisin ja ovat kiitettävästi räksyttäneet.
Valeita minä aina kirjoitan, kuten nytkin.
Keskusta ei ole turvallinen ja paras. Todista mitä siinä on valhetta.
On tosiaan sairaan ihmisen yksinpuhelua Jo vain:ilta. Muilla kyllä riittää kavereita aina puhekaveriksi.
Keskusta lähtee kuntavaaleihin ennakkosuosikkina häviäjäksi. Siinä onkin demareille ilon aihetta. On yritetty valehdella ja kieroilla sekä henkilökohtaista ivaa räävitty meillä keskustassa.
Mutta terve itsetunto kestää nämä ja ymmärtää kateellisen ja luonnevikaisen kirjoittajan kuten esim. Jo vain:in ahdistusta.
Sitäkin vielä kysyisin kuka ja mikä antaa minkinlaisen kuvan kirjoittajasta. Yleiskäsityshän on, että keskutalaiset ovat saaneet kaikissa tilanteissa takkiinsa. Menevät keput kuin rotat piiloon haavoja nuolemaan.
Tosissani olen kokoajan ollut ja härnännyt demareita, joten minua haittaa vaikka ette lukisikaan kirjoituksiani. Mutta toisin käy. Minun tyhmät kirjoitukset kerätään yhteen ja iltaisin tulee uusintana. Hahahaha hahhhaaa. On tosiaan joku viisas kerää ne varoittavaksi esimerkiksi. No onhan siinä todistus miten tyhmää joukkoa Kepulaisetarit on. Yksi Jo vain pystyy pilaamaan koko keskustalaisuuden. Hahahahaaa.
Muistakaa demarit kuitenkin yksi tärkeä seikka.
Keskusta on huonoin ja pettää aina.
Keskustassa ei ole ytyä. Se kunnioittaa demareita olemalla polvillaan.
Niin on.
En ole Mikko. Taidan olla Martti T.T.
Katkeran Jo vain:in katkera purkaus.
Jo vain.
0
67
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1154910Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293553No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411500
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241394- 141242
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221067