Tuleeko kenellekkään muistikatkoja ?
Välillä kun saan paniikkikohtauksen niin minulla menee muisti eli jälkeen päin muistan saaneni kohtauksen ja muistan siitä jotain mutta sitten on kuin hommasta olisi leikattu pätkä pois eikä minulla ole mitään käsitystä mitä sinä aikana on taphtunut ympärilläni tai mitä minulle on tapahtunut.
Eli onko kenelläkään kokemusta vastaavasta?
musitikatkoja kohtauksen aikana ?
muistissa aukkoja
3
60
Vastaukset
- muisti
Kyllä muisti jonkin verran menee. Muistan ihan alun ja sit en mitään. Sit muistan kun alkaa helpottaa mut välivaihetta en muista. Usein pyydän kertomaan tapahtuneesta
- muistissa aukkoja
joo itsekkin aina pyydän sitten että joku kertoo mulle mitä on tapahtunu.
Yritätkö estää mitenkään muistin katkeamista ? Tai onko sulla jotain vinkkejä?- muisti
Oikeestaan en koita estää mitenkään. oon vaan et jos en muista ni ei sitten. Ehkä parempi niin ni sit ei muista sitä vaikeinta hetkeä. Oon kohta 18. Pienemmissä kohtauksissa muisti säilyy mut isommissa on jotenkin pätkittäinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059