Herzogin kirkkauden salaisuudet paljastettu

uskovatar

Toivon että sinä joka pidät Herzogia Jumalan voitelemana miehenä lukisit kirjoitukseni ilman ennakkoluuloja ja avoimen rehellisesti, niin silloin sinulla on mahdollisuus ymmärtää Herzogin opetuksen väärät juuret. Jos uskot Herzogia, niin silloin ajaudut koko ajan syvemmälle valheen verkkoon, sillä Herzogille ei riitä se missä hän on, vaan hän koko ajan aktiivisesti etsii uusia "ihmeiden" ilmenemismuotoja. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että riivaajahenget eksyttävät häntä koko ajan syvemmälle eksytyksen kavalaan verkkoon. Uskoessasi Herzogin olevan Jumalan mies sinäkin eksyt koko ajan syvemmälle eksytyksen kavaliin pauloihin, josta voi olla vaikeaa irtautua. Siksi on tärkeää, että pysähtyisit tutkimaan aidon rehellisesti Herzogin opetuksen perusteita.

Tuosta kopsattu.
http://www.kotipetripaavola.com/herzogkirkkaudensalaisuudetpaljastetaan.html

En tiennyt näitä kaikkia mutta nyt tajuan paremmin kuinka pimeä on Davidin eksytys.

27

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iltis

      Ei hyvä homma tämä Herzog.

    • 777

      Kuuntelin Herzogin puhetta ja en kokenut riivaajahenkien läsnäoloa. Uskon tunnistavani väärän hengen sillä armoituksella, minkä olen saanut. Opetuksessa voi olla virheellisyyttä, mutta se ei vielä saa ihmisiä riivaajahenkien valtaan.

      • mklliop

        No lue nyt kuitenkin toi ap:n linkki. Mikä eksytys se semmoinen on joka ei ole salakavala? Sitäpaitsi tää ei ole tunteen asia olenkaan, vaan kaiken tulee perustua vain ja ainoastaan Raamattuun. Herzogin toiminta ei valitettavastti ole puhdasta ja Raamatun mukaista, vaan pikemminkin sekoitelma kaikenkarvaisia uskontoja. On siinä siis totta se vähän, rahtunen, mutta se ei valitettavasti ole puhdasta evankeliumia. Paavali ja Ilmestykskirja varoittaa epäpuhtaasta evankeliumusta, lisättiinpä siihen omia tai otettiinpa jotain pois. Tässä tapauksessa sekä ja että.

        Siunausta :)


      • 777
        mklliop kirjoitti:

        No lue nyt kuitenkin toi ap:n linkki. Mikä eksytys se semmoinen on joka ei ole salakavala? Sitäpaitsi tää ei ole tunteen asia olenkaan, vaan kaiken tulee perustua vain ja ainoastaan Raamattuun. Herzogin toiminta ei valitettavastti ole puhdasta ja Raamatun mukaista, vaan pikemminkin sekoitelma kaikenkarvaisia uskontoja. On siinä siis totta se vähän, rahtunen, mutta se ei valitettavasti ole puhdasta evankeliumia. Paavali ja Ilmestykskirja varoittaa epäpuhtaasta evankeliumusta, lisättiinpä siihen omia tai otettiinpa jotain pois. Tässä tapauksessa sekä ja että.

        Siunausta :)

        Olen keskustellut Petrin kanssa hyvässä hengessä Hezogista ja tiedän hänen kantansa tästä. Riivaajahenkien vaikutusta ei ole Herzogissa. Olen kuunnellut tarkkaan kaikki hänen Suomen vierailun puheet. Pahan hengen läsnäolon erottaa selvästi. Sitä ei ollut Herzogin tilaisuuksissa! Opillista suunnan korjausta on joissain asioissa, mutta se tärkein eli ristinsanoma - evankeliumi - pysyi raamatullisena.
        Siunausta myös sinulle! :)


      • mklliop
        777 kirjoitti:

        Olen keskustellut Petrin kanssa hyvässä hengessä Hezogista ja tiedän hänen kantansa tästä. Riivaajahenkien vaikutusta ei ole Herzogissa. Olen kuunnellut tarkkaan kaikki hänen Suomen vierailun puheet. Pahan hengen läsnäolon erottaa selvästi. Sitä ei ollut Herzogin tilaisuuksissa! Opillista suunnan korjausta on joissain asioissa, mutta se tärkein eli ristinsanoma - evankeliumi - pysyi raamatullisena.
        Siunausta myös sinulle! :)

        Jos joku ei julista vain ja ainostaan puhdasta evankeliumia, hänet tulisi ottaa pois opettamasta.

        Kysymyksessä on kuitenkin ihmisten sielut ja ikuisuus.


      • 777
        mklliop kirjoitti:

        Jos joku ei julista vain ja ainostaan puhdasta evankeliumia, hänet tulisi ottaa pois opettamasta.

        Kysymyksessä on kuitenkin ihmisten sielut ja ikuisuus.

        Evankeliumi onkin hänellä puhdas. Kuuntelepa.


      • Be careful out there
        777 kirjoitti:

        Evankeliumi onkin hänellä puhdas. Kuuntelepa.

        Herzog opettaa kristinuskon ja New Agen sekoitusta. Värähtelyt, kirkkaustasot, seinien läpi kävelemiset, suojaavan Q-link amuletin suositteleminen, opetus ajatusten voimasta materiaan, portaalit jne.

        "Kuka tahansa meistä voi kompastua ja kaatua opissa, elämässä tai moraalissa. Siksi tarvitsemme sitä, että asioihin pureudutaan ja niitä tarkastellaan. Raamattu kehottaa meitä arvioimaan asioita." Petri Mäkilä alustaa Pasi Turusen opetusta David Pawsonin Sana ja Henki yhdessä -teoksen huomioin.

        Miksi Helsingin Olympiastadionille heinäkuun lopulla kutsutun julistajan opetus hämmentää monia ja jakaa mielipiteitä. Mikä on se uusi kirkkauden taso ja värähtelytaajuus, jolle meitä kehoitetaan astumaan? Eikö Apt 2 luvussa kerrottu helluntain Hengen vuodatus riitä? Tarvitsiko Jumala ääniaaltoja luodaksen maailman? Jos tunnemme kvanttifysiikan salaisuudet ja ääniaaltojen toiminnan kykenemmekö, kuten Herzog opettaa, luoviin ihmeisiin niin kuin Jumala? Voimmeko matkata taivaaseen Jumalan oikeussaleihin? Pystymmekö kävelemään seinien läpi, niin kuin Jeesus? Mitä Raamattu todella opettaa kirkkaudesta? Mikä on Herzogin opetuksen yhteys New Age liikkeen Mind Science – oppeihin? On aika palauttaa Kristus sille paikalle terveessä opissa ja kokemuksessa, joka Häneltä Herzogin julistuksessa puuttuu.

        Kuuntele opetus täältä:

        http://patmos.studio24.fi/media/david_herzog_ja_kirkkauden_invaasio_raamatun_valossa/2644


    • what a hittoa?

      Ööö, tota.. Me eletään niinkun 2000-lukua ja täällä tyypit horisee vielä jostain hengistä ja jumalista.

      • oletko eksynyt tänne

        Mitäs sinä täällä roikut missä puhutaan näistä jumalista ja hengistä?


    • keskustelua

      SUNNUNTAINA 15.6. klo 18 Savenvalajan Pajassa (Sörnäisten rantatie

      27 D, 6. krs) Pasi Turunen on puhumassa aiheesta:

      *DAVID HERZOG JA KIRKKAKUDEN INVAASIO RAAMATUN VALOSSA. *

      Tuona iltana etsimme totuutta rakkaudessa siihen miksi Helsingin
      Olympiastadionille heinäkuun lopulla kutsutun julistajan opetus hämmentää monia ja jakaa mielipiteitä. Mikä on se uusi kirkkauden taso ja värähtelytaajuus, jolle meitä kehoitetaan astumaan? Miksi Herzog opettaa, että Apt 2 luvussa kerrottu helluntain Hengen vuodatus ei riitä? Tarvitsiko Jumala ääniaaltoja luodaksen maailman? Jos tunnemme kvanttifysiikan salaisuudet ja ääniaaltojen toiminnan kykenemmekö, kuten Herzog opettaa, luoviin ihmeisiin niin kuin Jumala? Voimmeko matkata taivaaseen Jumalan oikeussaleihin? Pystymmekö kävelemään seinien läpi, niin kuin Jeesus? Mitä Raamattu todella opettaa kirkkaudesta? Tulet myös yllättymään löydöistä, jotka osoittavat Herzogin lainailevan opetuksiinsa kritiikittömästi New Age liikkeen Mind Science -opeista. On aika palauttaa Kristus sille paikalle terveessä opissa ja kokemuksessa, joka Häneltä Herzogin julistuksessa puuttuu. Tule kuulemaan paikan päälle tai seuraa opetusta suorana lähetyksenä internetistä Patmoksen Mediakanavalta alla olevasta linkistä. Illan opetuksen voi myös tilata äänitteenä (CD / mp3) Kuvasta ja Sanasta: [email protected]

      TERVETULOA!


      Voit seurata sunnuntain 15.6. puhetta tästä linkistä LIVENÄ:

      http://www.emaileri.fi/g/p/422955/10822662/367529/315/111/4

    • mietitota

      Fariseukset ja saddukeukset tulivat Jeesuksen luokse pyytäen Häntä näyttämään merkin taivaasta, että voisivat uskoa Häneen (Mark 16). Herra Jeesus sanoi heille heidän oleva paha ja aviorikkoja sukupolvi, joka tavoittelee merkkejä, mutta ettei heille anneta muuta merkkiä kuin Joonan merkkiä.

      Fariseukset ja saddukeukset olivat uskonnollisia ihmisiä, jotka pyrkivät kumoamaan Jumalan sanan totuuden, koska he halusivat elää ja uskoa Jumalaan ihmisten tekemien perinnäissääntöjen kautta, ei Jumalan sanan totuuden mukaisesti. Uskonnollinen ihminen ei ole kiinnostunut totuudesta, sillä hän etsii merkkejä ja ihmeitä voidaksensa uskoa. Herzog ja hänen kaltaisensa, jotka uskovat niin kuin hän, etsien uusia ihmeitä ovat uskonnollisia ihmisiä, jotka eivät ole kiinnostuneita totuudesta. Herzog syyttää ihmisiä uskonnollisiksi fariseuksiksi, jotka eivät usko hänen sanomansa ja toimintansa olevan Jumalasta. Raamatun sanan todistuksen valossa Herzog on itse uskonnollinen fariseus. Älä luule, että pilkkaan Herzogia, koska sitä en tee, sillä arvioin häntä ja hänen toimiaan Raamatun sanan todistuksen valossa, joka sanoo ihmeiden ja merkkien perässä juoksevien ihmisten olevan uskonnollisia ihmisiä.

      Herra Jeesus sanoi, että uskonnollisille ihmisille (kaikille ihmisille) annetaan yksi merkki, joka on Herran Jeesuksen veri, kuolema ja kuolleista ylösnouseminen Isän oikealle puolelle. Tätä Joonan merkki tarkoittaa. Herran Jeesuksen mielestä kaikkein tärkein merkki (myös ihme), jota tulisi etsiä ja tavoitella on Hänen sovituskuolemansa sekä kuolleista nouseminen, koska vain Häneen uskomalla ihminen saa syntinsä anteeksi sekä yhteyden Isä Jumalaan.

      Kultapölyihmeet ovat uskonnollisen ihmisen tavoitteita, ei Herran Jeesuksen opetuslapsen kaipaus ja jano. Herra Jeesus ei tietenkään väheksy ihmeitä, merkkejä ja tunnustekoja, sillä paransihan Hän sairaita ja herätti kuolleita, mutta kaikkein tärkein merkki on evankeliumi Herrasta Jeesuksesta, koska se saa ihmiset tulemaan uskoon sekä sitä myös seuraavat ihmeet ja merkit, joita Raamatun Jumala tekee.

      Kopsin tosta. http://www.kotipetripaavola.com/herzogkirkkaudensalaisuudetpaljastetaan3.html

    • 777

      Raamattu lupaa, että ihmeet ja merkit seuraavat julistettua Sanaa.

      Hyvää sunnuntaita kaikille! Menkää seurakuntanne kokoukseen, jos pääsette.

      • -Vesa-

        Herzog ei puhu Golgatan tapahtumista. Piste.


      • 777
        -Vesa- kirjoitti:

        Herzog ei puhu Golgatan tapahtumista. Piste.

        Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi. Suosittelen kuuntelemaan vaikkapa edes yhden Herzogin pitämän puheen Suomessa ennen arviointeja. Joka tilaisuudessa oli alttarikutsu uskoa etsiville – ja uskossa epävarmoille. Hän kertoi Jeesuksen ristin sovitustyöstä ja sytien anteeksiannosta sen kautta. Hän painotti, että kaikkein tärkein asia on omakohtainen usko Jeesukseen. Hän sanoi myös, että synti sydämellä ei voi mennä taivaaseen. Kertoi Jeesuksen kuolleen puolestamme ristillä ja nousseen kuolleista. Ja että Jeesus rakastaa meitä ja antaa anteeksi syntimme. Kopion tähän sen syntisen rukouksen, jonka hän kehotti rukoilemaan:

        "Jeesus, tule minun elämääni. Minä uskon Sinuun. Uskon, että kuolit syntieni puolesta ristillä. Minä ansaitsen rangaistuksen, mutta Sinä kärsit sen puolestani. Sinä otit minun paikkani. Minä uskon, että Sinut haudattiin ja nousit ylös kuolleista. Pese minut verelläsi. Puhdista minut. Täytä minut Pyhä Hengelläsi. Murra jokainen kirous elämästäni. Murra jokainen synnin side elämästäni. Minä annan Sinulle elämäni. Elämäni ei ole enää minun oma. Valitsen elää Sinulle, koska Sinä annoit elämäsi minun edestäni. Minä olen uusi ihminen. Olen uudestisyntynyt. Sinä olet Herrani ja pelastajani. Olet minun Messiaani. Käytä minua auttamaan muita."

        Tämä löytyy seuraavasta linkistä sen loppupuolelta:

        http://www.youtube.com/watch?v=eWw0Vh-iE0w


    • 777

      Tuli tässä mieleen, että kumpi on pahempi asia opettaa: että kirkkaudessa on monta eri tasoa vai, että homous ja sen harjoittaminen on ihan ok?

      • aralla tunnolla

        Tuo kotipetripaavola näyttää olevan miltei jokaisessa
        aloituksessa täällä. Laittaako hän ite niitä tänne vai joku muu?
        Ottakaa huomioon, että ei hänelläkään ole sitä viimeistä totuutta.
        Kakki me erehdymme jossakin.

        Ei pahan voiman ja eksytyksen vallassa oleva julistaja kyllä varmasti kehoita ihmisiä
        ottamaan Jeesus elämäänsä,eikä puhu rististä työstä, eikä Jeesuksen
        verestä. Tämä paholainen vihaa noita asioita.


      • Älä ole helppo
        aralla tunnolla kirjoitti:

        Tuo kotipetripaavola näyttää olevan miltei jokaisessa
        aloituksessa täällä. Laittaako hän ite niitä tänne vai joku muu?
        Ottakaa huomioon, että ei hänelläkään ole sitä viimeistä totuutta.
        Kakki me erehdymme jossakin.

        Ei pahan voiman ja eksytyksen vallassa oleva julistaja kyllä varmasti kehoita ihmisiä
        ottamaan Jeesus elämäänsä,eikä puhu rististä työstä, eikä Jeesuksen
        verestä. Tämä paholainen vihaa noita asioita.

        Jos annan sinulle 300 euroa niin se tarkoittaa etten yritä ryövätä sulta 300.000 euroa? Terästäydy, veljeni.

        On olemassa markku Veilon mukaan Jeesus-henkiä, jotka ovat perkeleen eksyttäviä henkiä.

        " On muistettava, että saatana tekeytyy nimenomaan valkeuden enkeliksi, eli Pyhäksi Hengeksi. "

        http://www.netikka.net/mpeltonen/trust.htm


    • suomipoika92

      Älkää nyt eksykö ameeriikan miehen matkaan you know why.

    • lapseniäläeksy

      Herzog opettaa uskon kautta avaamaan "Jumalan kirkkauden", mutta itse asiassa hän avaa uskonsa kautta valheenvoiman aktivoitumaan ja tekemään kultahammasihmeitä valhevoiman kautta. Herzog ymmärtää ettei hän ei voi tehdä ihmeitä, vaan että henki ja voima tekee niitä, jonka hän luulee olevan Jumala, vaikka kyseessä ovat riivaajahenget. Herzog pyrkii johdattamaan ihmiset uskomaan hengen ääntä, joka sanoo antavansa kultahampaita. Itse asiassa Herzog kehottaa ihmisiä uskomaan riivaajahenkiä, sillä Jumala ei tee tekohampaita, vaan aitoja hampaita hammasluusta. Silloin kun valheenhenki puhuu ja käskee uskomaan valheita, niin meidän tehtävämme on olla uskomatta häneen sekä käskeä häntä väistymään Herran Jeesuksen nimessä.

      Herran Jeesuksen opetuslapsi ei saa astua uskossa sen yli mistä Raamattu opettaa. Herra Jeesus sanoi, että Hän on tehnyt paljon muitakin tekoja (ihmeitä), joita ei ole kirjoitettu Raamattuun, mutta että Raamattuun kirjoitetut asiat ovat siksi kirjoitettu, että uskoisimme Jeesuksen olevan Messias, Jumalan Poika, ja että meillä uskon kautta olisi elämä Hänen nimessänsä (Joh 20).

      Tämä tarkoittaa sitä että uskomme ei saa mennä yli sen mitä Raamattuun on kirjoitettu, koska Raamattuun on kirjoitettu kuinka meidän tulee uskoa Jeesukseen sekä se mitä tekoja Jumala tekee, että voimme tunnistaa Hänen tekonsa. Kultahammas on tekohammas ja jäljitelmä, joka ei vastaa aitoa ja alkuperäistä hammasta, jonka Jumala on tehnyt luomisjärjestyksen kautta. Tästä syystä Herzogin luovien tekojen ihmeiden oppi on epäraamatullista harhaoppia.

    • Suomen hengellinen maaperä on kova ja kivinen. Se on kokenut syviä traumoja ja siksi se puolustautuu talvisodan hengellä viimeiseen asti kokiessaan ulkopuolelta tulevan kädenojennuksen uhkana. Niinpä se kokoaa opettajansa ja laatii kirjoituksia osin omaan ymmärrykseensä ja pelkoonsa nojaten.

      Vastakkainasettelu on turhaa, mutta ymmärrettävää. Uskovina tiedämme, kuka on se, joka hyötyy hajaannuksesta ja siitä, ettei maailma näkisi uskovien keskinäistä rakkautta.

      Siunaan paseja ja petrejä ja rukoilen heille Jumalan rauhaa. Rukoilen myös Olympiastadionin tilaisuuksien järjestäjien puolesta, että heillä olisi työrauha viimeisen kuukauden aikana ja ettei heidän vaivannäkönsä olisi turha. Ja varjelusta ja varoja TV7:n työhön, jonka kautta suomalaiset ovat saaneet kuulla evankeliumia kotisohviltaan.

      • Kultaa, ihmeitä

        Traumoja on Suomen vapaissa suunnissa tosiaan torontolaisuuden huijausten jäljiltä.
        David Herzog opettaa kristinuskon, New Agen ja esoteeristen oppien sekoitusta. Rahan keruu on hänellä härskiä.

        Toivottavasti Herzog jossain vaiheessa kääntää kelkkansa, mutta mitään merkkejä siitä ei ole, eikä sen varaan kannata laskea.


    • luterian

      Raamatun opetuksen mukaan meidän tulee ihan oikeasti kuulla Jumalan sanat sekä tahto ja sitten tehdä sen mukaan kun Hän käskee meitä tekemään. Sen seurauksena sairas voi parantua tai kuollut herätä, mutta vain jos se on siinä hetkessä Jumalan tahto. Herzog opettaa että mitä tahansa Jumala käskee tekemään, niin se täytyy sanoa. Kun hän ei tunne Raamatun sanan totuutta, niin siksi hän käskee kultahampaita ilmestymään ihmisten suuhun. Jos hän tuntisi totuuden, niin hän tietäisi ettei Jumala anna ihmisille korvikkeita ja tekohampaita kullasta, vaan aitoja hampaita hammasluusta.

    • Herran Johdatus

      Martti Ojares kysyy aina neuvoa Herralta ja vain ja ainoastaan Herralta. Jumala on käskenyt kutsua D.Herzogin suomeen. Ja kun Martti O kysyi viime vuonna Joulukuussa Herralta: "Onko tämä varmasti sinun mielesi mukainen kiertue ja vastaa pian" Jumala vastasi hänelle astuessaan bussin ekalle askelmalle tsunamin lailla!"

      Minä en katso ja lähde harkitsemaan Jumalan valintaa, eikä minua kiinnosta onko joku ihminen käynyt katsomassa jotain vainajaa vai ei, minua kiinnostaa vain se mitä Jumala antoi 2003 kysy aina kaikki asiat minulta, älä ihmisiltä"

      Herra on aina vastannut 10 vuoden ajan Martille ja johdattanut häntä, hän tietää milloin Jumala puhuu. Katso D. Herzogin Helsingin taltiointi 7.12-13 alta olevasta linkistä ja kuule itse, mitä Martti Ojares puhuu tilaisuuden alussa:


      http://www.youtube.com/watch?v=eWw0Vh-iE0w

      • Älä eksy

        Mistä tiedät keneltä Martti Ojares kysyy neuvoa? Onko hän erehtymätön?
        Tsunami on suuronnettomuus joka surmasi tuhansia ja taas tuhansia ihmisiä.

        Kannattaisi kiinnostaa nuo taustat, esim. vainajien kautta "voitelun" hakeminen.

        Kuuntele tästä itse mitä Herzog opettaa:

        https://www.youtube.com/watch?v=o2EFWXVFzC4


      • hertsotti
        Älä eksy kirjoitti:

        Mistä tiedät keneltä Martti Ojares kysyy neuvoa? Onko hän erehtymätön?
        Tsunami on suuronnettomuus joka surmasi tuhansia ja taas tuhansia ihmisiä.

        Kannattaisi kiinnostaa nuo taustat, esim. vainajien kautta "voitelun" hakeminen.

        Kuuntele tästä itse mitä Herzog opettaa:

        https://www.youtube.com/watch?v=o2EFWXVFzC4

        Martti Ojares on hölmö. Hän perustelee Herzogin oikeellisuutta omalla hengellisellä kokemuksellaan, vaikka sitä pitäisi perustella raamatun sanomalla. No hän ei ole vielä tarpeeksi kokenut näissä asioissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe