mistä maistuvaa ruokaa Lieksassa?

lomalainen

ajamme kesälomalla Lieksan kautta, osaisikohan joku suositella jotain ruokapaikkaa josta saisi hyvää ja laadukasta ruokaa ja lapsiystävällinenkin saisi olla.

16

398

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oma suosikki 2013 ol

Minä pidin tästä paikasta: Lounaskahvila Hurtan Holvi, Simo Hurtan katu 11

Varsinkin ne karjalanpiirakat, joita sai ostaa myös mukaan. Ihan vesi tulee kielelle.

Kannattaa mennä ajoissa Lieksan lounaspaikkoihin. Tahtoo tarjonta vähetä lounasajan lopussa.

Lapsiystävällisyyteen en osaa sanoa.

• ne juhlat

Sipulia tungetaan jopa karjalanpaistiin. En toista kertaa vie vieraitani

• reklaamia

Olipas näppärästi mainostettu. Kysytään itse ja vastataan itse.

• Pirkko S.

Kyllä se kateus ja pahansuopuus jaksaa jyllätä. Minä olen 55v entinen lieksalainen ja kävin viime kesänä ensimmäistä kertaa ko. paikassa, kun olin sukuloimassa. Pidin sitä hyvänä arkiruokapaikkana. Omistajista tms. minulla ei ole tietoa, eikä kiinnostusta.

Ei sitä aina pitäisi alkaa pahaa puhua, kun kerrankin asiallisesti jostakin kirjoitetaan.

• :((((
        Pirkko S. kirjoitti:

Kyllä se kateus ja pahansuopuus jaksaa jyllätä. Minä olen 55v entinen lieksalainen ja kävin viime kesänä ensimmäistä kertaa ko. paikassa, kun olin sukuloimassa. Pidin sitä hyvänä arkiruokapaikkana. Omistajista tms. minulla ei ole tietoa, eikä kiinnostusta.

Ei sitä aina pitäisi alkaa pahaa puhua, kun kerrankin asiallisesti jostakin kirjoitetaan.

kateutta ja pahansuopuutta= Lieksan toinen nimi

• Rakuttajien areena
        Pirkko S. kirjoitti:

Niinpä! Täällä ei saisi omia mielipiteitään mistään ilmaista. Toisaalta taas hulluna kailotetaan kun ei ole sananvapautta.

Ihan asiallista kysellä ruokapaikoista, kun ei niitä netistäkään niin helpolla löydä. Eikä katukuvasta.

• ei kun syömään

Riitan joku.. siinä entisen kirjakaupan talossa sokkaria vastapäätä. Hyvä laatu ja sopiva hinta. Ruokaa mistä tykkää lapsetkin!

• kokki nelonen

http://eat.fi/lieksa - aukioloajat eivät varmaan ole enää ajan tasalla, mutta osoitteet ja rvostelut täältä löytyy.

• venyy & paukkuu

laakkosen autotalossa on arkipäivisin edullinen ja hyvä ruoka! Sitten kebab gumminauhaa saa myös keskustasta!

• Tässäpä tätä

Pizzamaster Pielisentie 10 -12 = tosi hyvät pizzat on ainakin.
      Hurtan holvi Simo-Hurtankatu 11 hyvää ruokaa
      Riitan Pitopalvelu, Pielisentie 26 II krs.= hyvää ruokaa
      Baana Pielisentie 82 Autotalo Laakkonen = hyvää ruokaa
      Timitran Linna Timitrantie 3 Lieksa/Timitra = hyvää ruokaa
      Näissä olen ruokaillut ja tarjoomukset hyviksi havainnut.
      Muissakin paikoissa on varmaankin ihan ok. eväät, mutta näitä voin suositella.

• kulinaristi

Timitran linna ja keskustassa toisessa kerroksessa Lahtisen hautauspalvelun rakennuksessa Riitan ruuat aivan mahtavat. Saat hintaan syödä napasi täyteen ja valikoimaa löytyy oikeasti. Oikea kulinaarinen nautinto.

• rtghsfh

Jos illalla tulee nälkä niin Lieksasta ei saa mitään muut kuin pizzaa. Oikeita ravintoloita Lieksassa ei siis ole.

• yrittäjä

no pure sitten vaikka kynsiäsi.

• sepeteus8

Timitran linna on omaan makuun. Todella hyvää ruokaa

• Rekkakuski+pikaruoka

Lapsi ystävällinen?
      No hyvin mukuloille näyttää safka kelpaavan lieksan ABC:lläkin?
      Mitä kuninkaallisia luulette olevan?

• karjalaista ruokaa

Minä ainakaan en ABC:n sinänsä ok safkaa lähtisi johonkin muuhun kaupunkiin syömään. Syön mieluummin paikallisia makuja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      118
      5428
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5168
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4184
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3650
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3268
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2851
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2317
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      57
      2010
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1862
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1713
    Aihe