Jossakin määrin ymmärrän henkilöstön tämänpäiväisen mielenilmauksen aihetta mutta pienimuotoisen sijoitustoiminnan sotkeminen lippasee yli hilseeni.
Tarkoitukseni oli eilen merkitä Nordean malttia ja tasapainoa.
Sijoitussivut olivat muuttuneet täysin.
Löydettyäni ko. rahastot oli niiden perässä merkitse nuolen -> asemesta pelkkä viiva -.Tarjosin äsken itseäni läheiseen Nordean konttoriin mutta ovet ovat lukossa.
Pitääköhän kohta liittyä Nordean haukkujien kuoroon?
Nordeassa sekoillaan.
21
925
Vastaukset
- Kyllä vain
Itse lemppautin tilini sieltä ulos juuri silloin kuin suomalainen ja ruåtsalainen raha yhdistyivät nordeaksi.
Vastaus kysymykseesi: Olis kyllä korkea aika jo! - Ex nordealainen
Kyllä. Boikottiin koko firma. Ahneella on paskainen loppu.
- Ei enää palvelua
Kertooko joku joka jotain muka tietää että, mikä pankki on nykyään ihan oikeasti rehellisesti
"Suomalaisomistuksessa"?
Kun ei mikään muukaan oikeasti ole kun vaan huu-haa feikisti ja ehkäpä jopa leikisti?
Viellä parempi? =Kuka tekee sitä tuottavaa työtä Suomessa nykysin?
Ja millä palkalla kenen maksamana?
Ylipäänsä mistä hyvästä syystä?- Kr. Pennonen
"Suomalaisomistus"? En tiedä mutta olen kuvitellut OP:n olevan vielä suomalainen?
Samoin olen uskonut pienten paikallispankkien suomalaisuuteen.
Siis uskonut! - Uskonasioita
Kr. Pennonen kirjoitti:
"Suomalaisomistus"? En tiedä mutta olen kuvitellut OP:n olevan vielä suomalainen?
Samoin olen uskonut pienten paikallispankkien suomalaisuuteen.
Siis uskonut!Uskot siis liki kaiken mitä puhutaan tai luetaan? Tietämättäsi
Valitettavan yleistä ja vaarallista.
- spanggi
S-pankki on kotimainen.
- Pankkiriisimaksu
Onko oikeesti vai huu-haa feikisti?
Nimittäin kaikki ei oikeesti ihan ole sitä mitä ja miltä se--?
tai annetaan ymmärtää..vaikka oiskikin olevinaan.
S-on iha samallalailla ku muutkin ulkomaisessa pankki systeemissä mukana ja jopa
riippuvaisia siitä. - kortti rasisti
"S-pankki on kotimainen".
Olen Tapiolan asiakkaana koska pidin sitä kotimaisena pankkina. Sain tiedon jonka mukaan Tapiola pankki on yhdistynyt S_pankin kanssa. Seuraavan kerran kun saisin uuden pankkikortin niin se on S_pankkikortti. Samoin mikäli rupean asiakasomistajaksi ,niin rupeaa tulemaan s-boonuksia myös Tapiolan vakuutuksista.
Olen aina vastustanut kyseisiä boonuksia jo senkin takia että ne nostavat hintoja kaikissa tuotteissa jotka antavat boonuksia. Samoin boonusjärjestelmä on eriarvoinen eri kuluttajille jotka käyttävät rahaa erillaisia määriä. Samoin vakuutusyhtiön sulautuminen kaupan alan liikkeeseen jonka nykyistä bisnestä muodostuu venäjälle rakennettaviin tavarataloihin suureksi osaksi arveluttaa. Tuntuu todella oudolta kyseinen yhdistyminen jonka johdosta olen todella vakavasti harkinnut pankin vaihtamista samoin vakuutusyhtiön.
- 33+3
Pankki kun pankki kaikki rosvoja.
Minulla kävi juuri samoin. Muutenkin Nordean toiminta alkanut etoa.
- sijoituspalvelu hidastunut ja avainasiakkaaillekin vain "mainosfraaseja" neuvojen sijaan. Suositukset pielessä, ehkä jopa syystä, kun pelaavat kaksilla korteilla?
- teki hyvän tuloksen, mutta potkii silti vanhempia ihmisiä ulos. Osa lähti vapaaehtoisesti mutta se ei pienentänyt potkittavien määrää!
- Lainojen korkoja nostettiin jo viime vuonna ilman neuvotteluja tai varotuksia lainojen uusimisten yhteydessä
- ilman tietokonetta ja -kykyä vaikea asioida enää pankin kanssa. Lisää konttoreita kiinni. Ensin mummot automaateille ja nyt tietokoneelle TAI MAKSA...
- pääpomo Nalle pakoilee veroja
- ym.
"Kovan kilpailun takia" - Missä on se Suomenkin työpaikoilla paasattu samassa veneessä oleminen. NOLOA!- Silinterihattu
Itseäni harmittaa eniten osaavan henkilökunnan vähyys. Jo kauan olen saanut kysymyksiini epämääräistä hymistelyä sekä olankohautuksia. Usein nuorehko työntekijä pakenee vastuuta kipaisemalla toiseen koppiin kyselemään apuja joltain "kokeneemmalta". Vie aikaa ja usein siltikään et kysymykseesi selkeää vastausta. saa. Olen tarkoituksella testannut työntekijöiden ammattitaitoa ja tullut siihen tulokseen ettei siellä sitä tietoa kyllä kauheasti ole. Henkilökunnan
epävarmuus ja hämmentäntynyt olemus aiheuttaa asiakkaassa luottamuksen puutetta. Nordealle terveisiä: perehdyttäkää työntekijänne paremmin tehtäviinsä. Nykyinen sirkus konttoreissanne on tavallaan huvittavaa mutta onhan tässä kuitenkin ihmisten raha-asioista kysymys joten pientä rotia kiitos. Ja asiakaspalvelijat, ei ehkä kannata sinutella kun ei kerran tunneta.- Osaajat saneerattu?
Näin se on, olen yrittäjän lopen kyllästyt pankkien henkilökunnan osaamattomuuteen.
Ihan sama mikä pankkiryhmä, aina sama juttu.
Ne osaavat ja asiantuntevat, 45-65v on saneerattu pihalle joka puolella.
Jäljelle on jätetty nätit ja näpsäkät 25v tytöt ja pojat.
Aika lyhytnäköstä, koska esim. rahoituslaitoksessa asiakassuhde perustuu luottamukseen ja vain kokemus tuo osaamista.
- serywry
Aika perseestä on Nordean touhu. Vaihtaisin itsekin pankkia jos jostain pankista saisi asuntolainan yhtä halvalla... Valitettavasti ei saa joten joudun tyytymään tähän toistaiseksi.
- syö silliä
Millä oikeudella sinun pitäisi saada kantaa hiekkaa Nordean lattialle?
Vähän nöyrempi asenne olisi paikallaan. - +8000
Voit olla kiitollinen, koska kurssit ovat niin korkealla ettei nyt kannata sijoittaa mihinkään rahastoon. Itse olen jo voitot kuitannut ja odottelen seuraavaa tilaisuutta.
- Kr. Pennonen
On kuitattu mutta tuntuu hölmöltä makuuttaa ropoja olemattomalla korolla.
Etsin matalan riskin vaihtoehtoja ja nuo mainitsemani vaikuttivat sellaislta.
Epäilyttää vain, että kun ne ovat Nordean kalukopassa uusia niin neuvoskelijat ovat saaneet ohjeet "myykää näitä"!
Ollessani opiskeluaikana tasokkaan hotelli-ravintolan portierina ilmestyi keittiön seinälle suuri määräys. "Myykää kaviaari"! Noviisikylmäkkö oli avannut 5kg:n kaviaaripurkin pienen seurueen leipien vuoksi.
- kontrollööri
Työn tekeminen ja ammattitaito ovat pankeissakin, kuten koko suomalaisessa yhteiskunnassa, niin heikolla tasolla, ettei hyssyttelyllä ja asioitten sivuuttamisella päästä mihinkään. Nyt on Nordean johdon tilaisuus puhdistaa pankki roskaväestä, niistä ammattitaidottomista "neideistä", ja selittäjistä. On syytä palkata järjestöjen ulkopuolisia, taloustietoa ja laskentataitoa omaavia henkilöita palvelutehtäviin.
Ei sinne kaikkia ihmisiä tarvitse asiakkaiksi havitellakaan, laadukkaassa pankissa riittää laadukkaita asiakkaita. - Kohta ENTINENasiakas
Vielä yksi huomio Nordeasta: Oletteko panneet merkille sellaisen (Nordean mielestä "pikkuseikan")...jos kysyt tilisi saldoa OTTO-automaatilla....niin pelkkä saldokysely MAKSAA 0,40€ !! Tämä tuntuu mielestäni hävyttömältä katteen parantamiselta! Kyselin asiaa automaatteja hoitavalta AUTOMATIALTA....ja sain vastauksen: SALDOTIEDUSTELU EI MAKSA MITÄÄN...siispä Nordea "vetää välistä" joka kerran 0.40€
- gyusgais
Saldon saa monella muullakin tapaa kuukausimaksun hintaan.
Automatia on op nordean ja dansken omistama yritys - Hohhhhoijaa
Miksi ihmeessä se saldo pitää katsoa automaatilta? Senhän näkee vaikka puhelimen Mobiiliverkkopankista ilmaiseksi niin usein kuin haluaa.
Ihan hyvä vaan, että veloitetaan kyselystä jotakin, ettei nämä saldon tarkistajat pidentele jonoja turhaan ja näin hidasta rahaa nostavien asiakkaiden toimintaa.
- Kr. Pennonen
Sekoilu jatkuu. Soitin ko. pankin asiakaspalveluun aloitukseni asiassa.
Ensimmäinen tyyppi kysi asiaani. Ok.
Käänsi toiselle tyypille jonka kanssa setvimme ongelmaa.
Olin koneella ja asianomaiset sivut olivat auki.
Tämä toinen tyyppi ei saanut jutusta tolkkua ja käänsi kolmannelle tyypille.
Tämä tämä kolmas tyyppi kahlasi tapausta läpi omalla koneellaan ja eistti täydentäviä kysymyksiä.
Pitkällisen jauhamosen jälkeen hän nosti kätensä pystyyn ja kysyi voinko odottaa niin hän kysyy neljänneltä tyypiltä.
Usean minuutin odotuksen jälkeen tämä klmas tyyppi sanoi, ettei ko. merkintä ole mahdollista tehdä ensimmäistä kertaa omalla koneella vaan se täytyy tehdä heidän kanssaan puhelimitse tai konttorissa.
Juma lauta! Hommat on sekaisin kuin humalaisen uloste! Kyse on kuitenkin tavallisesta rahastomerkinnästä joka aikaisemmin on ollut selvää pässinlihaa ilman mitään kommervenkkejä.
Joku premiumselitys on minusta hiivatin huono.
Kun järjestelmiä muutetaan niin ensin ne pitäisi testata normaalikäyttäjillä, sitten hoitaa pankin oman jengin tiedotus, tarvittaessa koulutus ja vasta sitten, riittävän ennakkovaroitusajan jälkeen ottaa käyttöön.
Toivottavasti Nordean muut touhut toimivat luotettavammin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124090MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822101Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991405Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671127Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838