Mitä asentoja yleensä käytätte seksin aikana?

kyselijävaan

Ja mikä/mitkä ovat lempiasentojanne? Mistä ette tykkää?

24

4307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eka vastaus

      Eestä, takaa, kyljellään lusikassa ja nainen päällä, kaikki nämä lukuisine muunnoksineen. Siinä ne yleisimmät ja välillä maistellaan toistemme huvikeskuksia antaumuksella. Naiselle toimii myös sormetus aikas usein ja joka kerta orkkuun asti. Paikkoja vaihtelemalla saa lisää vaihtelua jos peiton alla pimeässä touhuilu alkaa kyllästyttää. Suikkari sovituskopissa alkaa olla jo aika kuumottavaa, samoin parvekkeen kaidetta vasten takaapäin. Eipä oo kukaan partneri vielä ehdottanut sellaista asentoa joka olisi turn off!

      Lempparini on takaa

    • m60.

      Mies päällä, eli tuttu lähetyssaarnaaja, mies nai takaa nainen edesä pylly kutsuvasti pystyssä, se niin eläimellinen, kiimainen, ja tietysti nainen päällä ratsastamassa. Kun nainen avaa halukkaana reitensä tehden tilaa miehelle, ja edessä odottaa märkä tuoksuva rako laskeudun siihen halulla.

    • Vuosien mittaan paras - eli kiihottavin - asento on vaihdellut. Monta vuotta pidin parhaimpana asentona doggystyle-asentoa. Tällä hetkellä pidän eniten lähetyssaarnaaja-asennosta. Otan naiseni nilkoista kiinni ja nostan jalat ylös. Näkymä kun peenis uppoaa pimppiin on aivan ihana.

    • -pari30-

      Muutamaa perusasentoa vaimon kanssa käytetään. Yleensä aloitetaan lähetysaarnaajalla. Vaimolla on aika tiukka ja paikkoja pitää lämmitellä lähetyssaarnaajassa ennekuin muissa asennoissa voi panna. Lähetyssaarnaajasta monesti vaihdetaan siihen että vaimo on päällä kasvot minuunpäin ja joskus niin että perse on minuun päin. Usein tykkään tulla takaapäin, vaimon perse on niin hyvän näköinen.

    • onnellinen vaimo

      Aamuisin mieheni levittää jalkani ja suutelee jalkovälini ns. hereille, sitten hän tulee päälleni ja panee. yleensä laukean, mutta mies joskus haluaa lisäksi takaapäin. Lounasaikaan pikapano keittiön pöydällä, ja sitten kun mies tulee töistä hänellä nälkä ja ottaa banaanin, nakin tms. jonka olen asetellut sopivalla tavalla tarjolle, ja sitten naimme tuolissa niin että mies istuu ja minä siinä päällä.

      Iltaisin sitten yleensä monta asentoa. Yöllä joskus takaapäin vuoteessa.

      Tykkään kaikista päivän panohetkistä meillä kyllä. Mieheni on kiltti ja myös rasvaa sekä puhdistaa pimppaani säännöllisesti.

    • Olipa kysymys?

      Panoasento tietysti.

    • Goddesse

      1. goddesse
      2. takaa
      3. lusikka

    • kottaraispönttö

      Paras asento on kun naapurin rouvaa verkkoaidan raosta takaapäin tuuppoo, samalla huutelee hänen ukolleen et lainaistko mittanauhaa, pitäs toi reikäväli mitata

    • oi joi

      ei takaapäin, vaan mies päällä on se paras asento.

    • Aaiiihh.

      Ooiih onhan se nautinnollinen,, parasta juuri miehen kiihtyvät voimakkaat painallukset syvälle, pian lentää sperma sisälle. Se onnea on.

    • vai verkkoaitaa

      joo voihan sitä verkkoaitaakin naida jos siltä tuntuu. varmaa ihan kliffaa. voi välillä vaihtaa reikkääkin siinä samalla :D:D

    • vaikeanainen

      Mun lamppari asento on mies päällä ja tyyny mun pylly alla. Niin miehen häpyluu hieroo samalla klitorista. Ainoa asento jossa olen lauennut.

    • meikä pökkii

      niin kuin vaimo haluaa, elikkä lähetyssaarnaaja asento, vaimon kintut taivasta kohti ja kyrpä jynssää pelkkää klitorista, kunnes heitetään rasvat massulle, siihen menee abaut 4 min, ja siihen kuuluu puheet ja kaikki.

    • Ehtii naaattia.

      Sinä olet hätäinen mies. Minulla leikkeineen 2-3 tuntia, itse aktissa puolisen tuntia, vaihtelee toki hieman.

      • mikkkklu92

        Lähetyssaarnaajassa eka, sitten takaapäin, mut yleensä vielä lähetyssaarnaaja lopuksi:3 jos tyttöystävä ei laukea naidessa niin sitten lopuksi nuolen tai sormetan hänelle orgasmin, itse laukeen kuitenkin melkein aina yhdynnässä


      • eipä kuska kaverin pipoo

        Mitenkkäs sinä nii hidashämäläinen oot? Harva kun penetraatiossa kestää yli 10minuuttia?


    • kolme tuntia

      Sakemannin mukaan, viimeistä, zwischen, emme ole kokeilleet, mutta näin:
      .
      an, auf, hinter, in, ûber, unter, fûr viimeiksi

    • yleensä

      Kaikkia niitä asentoja joita nainen haluaa.

    • etkö ymmärrä

      pano asento.

    • Ihmetelen

      Itselläni kestää keskimäärin 6-8 tuntia ennen kuin laukean.tuntuu ihmeelliseltä nämä lyhytaikaiset aktit.

    • minä

      Antaisi joku pilluu

      • märkä

        Ihaninta kun mies nai takaapäin mua..iso kalu syvällä pillussa ♥ samalla sormettaa mun klitorista..mmmm... ★ ekaks tietysti sormettamista ja nuolentaa, mä runkkaan sitä ja otan suikkiin... toi takaapäin asento ihanin, mut kun mies päällä, nautin siitäkin ★ ihanin ottaa mieheltä suihin on asento, jossa mä makaan ja mies tulee hajareisin mun eteen ja itse säätää tahdin kun otan suihin ♥ puristan sen pakaroita ja palleja... mmm..panettaa taas!!♥:-D


    • MahallaanKakkoseen

      Paras asento on se kun nainen yksinkertaisesti makaa mahallaan, istahdat hajareisin jalkojen päälle, liukkaria melaan ja kyrpä takaapäin jalkojen välistä vittuun. Vaatii vähän takavittuisen naisen tai anaalipanon.

      Siitä otat akkaa hartioista ja niskasta kiinni ja annat mennä, kyä on niin parasta.

    • välitunti

      koulun vessassa siinä poikkis tulee takaapäin välitunnilla

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      4121
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2368
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2076
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      101
      1733
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1362
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      311
      1290
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1237
    Aihe