Olen huomannut, että ainakin siideri aiheuittaa minulle ilmavaivoja. Nyt joudunkin sen varmaan jättämään pois sen takia. Osaisiko kukaan sanoa, mitkä alkoholijuomat ei aiheuttaisi tätä ongelmaa? On varmaan yksilöllistäkin, mutta ois kiva kuulla, mitä ehkä vois kokeilla. Absolutistiksikaan en tahtoisi täysin alkaa...
alkoholi ja ilmavaivat
4
1211
Vastaukset
- jamppa
no eiköhä ne kaikki melkeenki aiheuta
mul on ainaki aina vähäsen...mut haittaako jos vähä pörisee??
mistäs päin oot?? - Aito-Helmi
mä en ole vuosiin pystynyt juomaan kolmea kovaa eli olutta, siideriä tai lonkeroa. Niissä on niin paljon hiilihappoa, että masua pullottaa ikävästi eikä olo ole kovin auvoinen. Jos on juotava, juon punkkua tai paukkuja esim. appelsiinimehulla. Tiukat viinat ihan pelkästään ovat tehokkaita, eivätkä pullota =) Hiilihapolliset kun jätät pois, myös blandikset, niin ilmavaivasi todnäk pienenevät.
- tyttö
kaikki hiilihapollinen sai mahan turpoamaan ja antibioottikuurin jälkeen siiderit laittoivat mahan sekaisin kahdeksi päiväksi.nyt kun juon, pelkkiä kirkkaita, juuri mehulla lantrattuna tai ravistellulla limsalla (siis hiilihapot pois), ei maistu niin hyvältä, mutta on ainoa keino.
- Laura
tyttö kirjoitti:
kaikki hiilihapollinen sai mahan turpoamaan ja antibioottikuurin jälkeen siiderit laittoivat mahan sekaisin kahdeksi päiväksi.nyt kun juon, pelkkiä kirkkaita, juuri mehulla lantrattuna tai ravistellulla limsalla (siis hiilihapot pois), ei maistu niin hyvältä, mutta on ainoa keino.
Antibiootin kanssa pitää syödä maitohappobakteerikapseleita. Hyvä jatkaa vähän aikaa kuurin loputtuakin. Niitä saa ainakin apteekista. Pysyy maha kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057