Alkaa pikku hiljaa pää palaan! Auttakaa joku mosaa?!!?! Ongelma on seuraavanlainen: (läppäri on hp pavilion dv7-1090eo ja käytössä vista) kone käy tosi hitaalla, koneella kaikki aukee tosi hitaasti ja nettiin ei pääse ollenkaan! Olen koittanut josko f-securen ottais pois mutta ei auttanut. Sitten keksin tehdä uuden "käyttäjätilin" ja huomasin et kun tämä uusi tili on käytössä niin kaikki toimii niin kuin pitääkin ja kun vaihtaa takas tähän "päätiliin niin tökkiminen alkaa! Auttakaa!!!
windows vista vittuilee!!!
9
1354
Vastaukset
Joko otat sen uuden tilin käyttöön siirrät sinne tiedostot ja poistat vanhan tai sitten asennat Vistan uudestaan koneelle.
- Anonyymi
Kai tiesit että Windowsia ei voi enään käyttä missään missä vaaditaan tietoturvaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai tiesit että Windowsia ei voi enään käyttä missään missä vaaditaan tietoturvaa!
Nyky windows vieläkin surkeampi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyky windows vieläkin surkeampi!
Niin,,, Windows on mailmalla tehnyt mijoonien tappioita!
- Anonyymi
tämä tarkoittaa siis sitä että vista vittuilee
- Anonyymi
Idiooti avasi 2014 v keskustelun!
- Anonyymi
Vista on normi windows! Aina sekaisin kuin patajätkä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vista on normi windows! Aina sekaisin kuin patajätkä!
Näin on! Win universumin paskin OS, hyi helvetti! Yök.
- Anonyymi
Windoosa Wittuilee aina!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906