Hei,
tällä palstalla tuntuu olevan pääosin kumista kiihottuvia miehiä, mutta onko naisia, joilla on sama kiihotuksen kohde?
Minulla on ja välillä on pakko saada kumista jossain muodossa.
Kertokaahan, mistä kumiasioista kiihotutte! Ja jakakaa fantasianne!
Kumifetissi
21
3094
Vastaukset
- KumiKati
Uskoisin että on. Taitaa olla sama tilanne kuin miestenkin suhteen, lukijoita on paljon enemmän kuin niitä jotka osallistuu aktiivisesti keskusteluun. Kun miehiä on enemmän niin he jättää viestejä näihin keskusteluihin myös enemmän.
- Anonyymi
Poikani 15v ja nk yökastelija kun eilen vaihdoin vaippaa sen kumihousuun sillä seiso ja se spermas mun kädelle,?onx muille sattunu?tekikö tahallaa?oli muka nolona?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poikani 15v ja nk yökastelija kun eilen vaihdoin vaippaa sen kumihousuun sillä seiso ja se spermas mun kädelle,?onx muille sattunu?tekikö tahallaa?oli muka nolona?
Mulla om vastaava tapaus ku vaihdoin veljelle vaipan sillä oli muavihousut
- Anu
On meillä naisillakin ihan samoja fetissejä kuin miehilläkin. Tykkään pukeutua kumiasuihin kotosalla useasti. Joskus yksin, joskus kaksin. Nytkin on ylläni latex farkut
- Kumikarhu
jakaa kokemuksiaan. Jos täällä yrittää kysellä, mistä naiset kumissa tykkäävät, on hiiren hiljaista. Kiva että joku sentään jonkun rivin laittaa!
- Anonyymi
Niin,kommenttini oli,että olisi upeaa edes NÄHDÄ esim. sinut em. asuissa ; )
Ns. silmänruokaa...
Suoraankin voi vastata...
Jpw ät luukku piste com - Anonyymi
Hyvä. Olet lopettanut muiden osoitteiden spämmäämisen.
Nyt sen tekeekin joku muu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä. Olet lopettanut muiden osoitteiden spämmäämisen.
Nyt sen tekeekin joku muu.WHAT???
- Anonyymi
Ei o kumilovee...
- Anonyymi
Kyllä naisia on, jotka tykkää kumi asuista. Tiedän monia ja itseni lähellä on yksi, joka tykkää olla asuissa niin ulkona kuin sängyssäkin. Tulee aivan hulluksi, kun saa toteuttaa omia juttuja:) Mutta ennen kuin tämmöiseen on päässyt tutustumaan on vienyt aikaa ja itsekin piti olla avoin asioille.
- Anonyymi
Muistan aikaisemmilta ajoilta näillä keskustelupalstoilla nähneeni kypsään ikään ehtineen naishenkilön toteamuksen tyttärensä saappaista. Hän, siis äiti, oli joskus sisällä kotona yksin ollessaan laittanut jalkaansa tyttärensä saappaat, joita hän tiesi tyttärensä käyttäneen ja pitäneen jalassaan erotiikka-askareissa miesten kanssa touhutessa. Siitä tämä äiti kertoi jo ajatuksena kiihottuneensa ja tussuvärkkinsä kostuneen.
Koska itse olen seniorimies, niin naissukupuolen aistimusten tietämys on omalla kohdallani varsin vajavaista ja niin myös asusteisiin ja saappaisiin liittyvien tuntemusten suhteen. Noin niin kuin periaatteessa olisi myönteistä, jos ja kun naiset kokisivat saavansa erityistä eroottista lisäkiihotusta esim. kumisiin asusteisiin ja saappaisiin sonnustautumisen ansiosta. Nykyisen asenteellisen avartumisen aikana naisten omakohtainen aistillisten nautintojen hyväksyntä lienee yleistymässä. Vai onko? Anonyymi kirjoitti:
Muistan aikaisemmilta ajoilta näillä keskustelupalstoilla nähneeni kypsään ikään ehtineen naishenkilön toteamuksen tyttärensä saappaista. Hän, siis äiti, oli joskus sisällä kotona yksin ollessaan laittanut jalkaansa tyttärensä saappaat, joita hän tiesi tyttärensä käyttäneen ja pitäneen jalassaan erotiikka-askareissa miesten kanssa touhutessa. Siitä tämä äiti kertoi jo ajatuksena kiihottuneensa ja tussuvärkkinsä kostuneen.
Koska itse olen seniorimies, niin naissukupuolen aistimusten tietämys on omalla kohdallani varsin vajavaista ja niin myös asusteisiin ja saappaisiin liittyvien tuntemusten suhteen. Noin niin kuin periaatteessa olisi myönteistä, jos ja kun naiset kokisivat saavansa erityistä eroottista lisäkiihotusta esim. kumisiin asusteisiin ja saappaisiin sonnustautumisen ansiosta. Nykyisen asenteellisen avartumisen aikana naisten omakohtainen aistillisten nautintojen hyväksyntä lienee yleistymässä. Vai onko?No värähtääkö oma viisarisi,jos näät nahka, kumiasuisen tai saapasjalkaisen naisen?
- Anonyymi
M52Hki kirjoitti:
No värähtääkö oma viisarisi,jos näät nahka, kumiasuisen tai saapasjalkaisen naisen?
Kyllä pöksyissä ilmenee jököttymistä jonkin ihmeellisen taikavoiman ansiosta, kun näköpiiriin ilmaantuu saapasjalkainen nainen tai parhaimmillaan vaikkapa useampikin ja maisema aurinkoistuu sateellakin, kun askeltajattarilla on jalssaan nimen omaan kumisaappaat ja yllään sadetakit. Wanhoina hywinä aikoina naiset käyttivät yleisest kumisia päällyskenkiä sisäkenkiensä suojana ja ne kiiltävät, mustat kumiset päällyskengät saattoivat olla varreltaan nilkkurimittaa, puolisääreen ulottuvia ja liki polvimittaisia. Oi niitä aikoja, oi niitä aikoja...! Mainiota oli myös Nokian monipuolinen kumisaapasmallisto, jota oli kaupoissakin tarjolla vielä 1980-luvun alkupuolelle saakka. Ulkomailla kyllä tehdään edelleen säväköitä kumisaappaita.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pöksyissä ilmenee jököttymistä jonkin ihmeellisen taikavoiman ansiosta, kun näköpiiriin ilmaantuu saapasjalkainen nainen tai parhaimmillaan vaikkapa useampikin ja maisema aurinkoistuu sateellakin, kun askeltajattarilla on jalssaan nimen omaan kumisaappaat ja yllään sadetakit. Wanhoina hywinä aikoina naiset käyttivät yleisest kumisia päällyskenkiä sisäkenkiensä suojana ja ne kiiltävät, mustat kumiset päällyskengät saattoivat olla varreltaan nilkkurimittaa, puolisääreen ulottuvia ja liki polvimittaisia. Oi niitä aikoja, oi niitä aikoja...! Mainiota oli myös Nokian monipuolinen kumisaapasmallisto, jota oli kaupoissakin tarjolla vielä 1980-luvun alkupuolelle saakka. Ulkomailla kyllä tehdään edelleen säväköitä kumisaappaita.
Kyllä kun tuo muhkeamuotoinen 45v vaimo osti uudet kontiot,en antanut alkuun laittaa ulkokäyttöön,ainakin pari viikkoa vaadin pitämään puhtaana,ja vaan petikäytös😉,mä outo,kun haave nähdä,et joku,nimenom. vanhempi mies kiinnostuisi ja kiihottuisi myös näkemästään...
Ota yhteyttä?- Anonyymi
M52Hki kirjoitti:
Kyllä kun tuo muhkeamuotoinen 45v vaimo osti uudet kontiot,en antanut alkuun laittaa ulkokäyttöön,ainakin pari viikkoa vaadin pitämään puhtaana,ja vaan petikäytös😉,mä outo,kun haave nähdä,et joku,nimenom. vanhempi mies kiinnostuisi ja kiihottuisi myös näkemästään...
Ota yhteyttä?No siihenpä loppui kiinnostus....?....?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siihenpä loppui kiinnostus....?....?
Joo,hiljasta tuntuu olevan...
- Anonyymi
Kottikärryn rengas on tosi kiihottava. Kerrankin puutarhatöissä, kesken kaiken, piti hakea autotallista työkaluja ja irroittaa rengas kottiksesta. Sitten vaan aloin nylkyttämään renkaan reunaan. Ihan kivaa meillä oli.
- Anonyymi
Poikani 15v haluaa pukea yöc kumihousut?
- Anonyymi
Eihän se ollut vielä edes vanhempien mielessä aloituksen aikaan
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1187576- 545688
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa693187Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72743Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101648Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2081523Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931149Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3311139Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2521131Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321021