Minulla on lapsena ollut nivelreuma, joka kuitenkin rauhoittui jo ennen kouluikääni. Nyt vuotuisat tarkastuskäynnitkin on katsottu parhaaksi päättää, kun täytin vuosi sitten 18.
Sitten siihen kysymykseen. Voiko roaccutan kuurista olla jotain haittaa minulle? Minulla kuitenkin on joitain rajoituksia noiden rokottoeiden suhteen, että kaikkea ei minulle saa laittaa. Ajattelinkin kysyä, että onko jollain tietoa voiko tämä lääke jollain tavalla negatiivisesti vaikuttaa minuun reumaan liittyen?
Roaccutan ja reuma
nyyppä
2
960
Vastaukset
- kuurin syönyt
Hankala,itse söin nuorena roaccutan-kuurin. En tiedä onko minkä syytä, mutta olen myöhemmin sairastanut vakavan masennuksen ja olen fibromyalgikko. No, reumaa en laita kuurin piikkiin,mutta joskus miettinyt että jos se masennus..
Kysy lääkäriltä- nyyppä
Olen noita jo vajaa 150 kpl syönyt noita kapseleita, enkä nyt mitään masennusta ole alkanut potea. Lihakset tulevat kipeiksi ainakin, mutta ei niveliin ole kipuja iskeytynyt. Lihaskivut mainittiinkin pitkässä haittavaikutusten listassa. Jos tyydyn katselemaan ja kuulostelemaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760