sukupuolen erottaminen!

pärvelö

elikkä miten voi erottaa kumpaa sukupuolta tulilisko on? ostin juuri toisen tuliliskon ja olisha pikkuliskot kivoja saada:)

5

1848

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nel1varvas
    • Erika

Sukupuolen erottaminen on melkein mahdotonta.. Itse tiedän omista että kaksi on naarasta ja yksi uros koska ne ovat lisääntyneet! Pikkuliskoissa on ihan hirveä hoitaminen! Kestää 6-8 kuukautta ennen ku ne ovat "luovutusiässä"! On meinannut hermot mennä monesti.. ;) Vauvoja voi kerralla tulla jopa 100 tai enemmän.. Meille onneksi ainoastaan tuli vähän päälle 50.. Toivottavasti niitä ei tule lisää ihan lähiaikoina.. Olen nyt hoitanut pikkuliskoja melkeen vuoden ja alkaa olla pikkuliskokiintiö täynnä vähäksi aikaa.. Mutta onhan niitä toisaalta ihan mukava seurata.. Ihan ku omia vauvoja ku hoidat niitä päivittäin (ruokinta, vedenvaihto, eri altaiden ylläpitäminen - liskot pitää eritellä koon mukaan, koska syövät muuten pienemmät yksilöt) yli puolen vuoden ajan!

• matelia1

tietääkö kukaan mistä akvaario SAMMAKON sukupuolen erottaa?

• sammakko sydän

sitä oon vähä ittekki miettinyt mikä on sammakon sukupuoli

• Sammakkojen ystävä<3

Liskoista en pahemmin tiedä, sillä niistä en tietoa ole jaksanut hankkia mutta sammakko naaras on suurempi kuin uros, sen verran tietoa olen niistä saanut ;).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      105
      2246
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      1975
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      53
      1566
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      49
      1492
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      153
      1476
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1374
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1304
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1156
    9. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      111
      1118
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1084
    Aihe