Jos ostan reitittimen, tarvitsenko mitään muuta netin luomiseen? Minulla on 2 läppäriä ja PS3. Tarvitsenko modeemia tms.
Modeemi reitittimeen vai ei
6
267
Vastaukset
- Htgrcbjk
Osta 4G-reititin. Niitä löytyy monia.
Nettiliittymän tai modeemin jos sellaista ei ole ennestään.
- Tietämätön ihminen
Riittääkö, jos koneella on mokkula? Saunalahden 3G netillä.
Se pitää olla wlan mokkula tai sen sim - kortti laitettuna älykännykkään jotta toi toimisi oikein.
Hei Tietämätön ihminen,
kuten muutkin ketjuun kommentoineet ovat todenneet, tarvitset reitittimen, jotta saat yhteyden usemmalle eri laitteelle samanaikaisesti. Nettitikulla saat yhdistettyä nettiin vain tietokoneesi, koska nettitikku ei jaa langattomasti verkkoa muiden laitteiden käytettäväksi.
Suosittelen myöskin 4G-reititintä, koska siinä toimi sekä nykyinen 3G-yhteytesi ja tulevaisuudessa 4G-yhteys, jos sellaiseen liittymäsi jossain vaiheessa päivität.
Susanna / Saunalahden PalstatiimiMikäli aiot pelata joitain pelejä netissä tuolla PS3:lla, niin suosittelen vaihtamaan kiinteään yhteyteen, eli ADSL- tai kaapelimodeemiin. Pelaaminen 3G-yhteydellä on todella takkuista. Yhteys hidastuu silloinkin, jos molemmilla kannettavilla ollaan netissä samanaikaisesti, ja toinen lataa jotain isompia tiedostoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282577- 1272253
- 1281916
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1061897Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.101634Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161431196Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901095Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu241072Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891051Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno36999