Onko kellän kokemuksia kyseisestä e-pilleristä aknen hoidossa? Miten on toiminut ja tuliko haittavaikutuksia?
Itse olen suunnitellut aloittavani niiden syömisen. Mutta arveluttaa vähän haittavaikutukset yms... Eli kertokaa kokemuksianne!
Kiitos jo etukäteen.
Kokemuksia Diane Novasta?!
4
59
Vastaukset
- hfuahhs
Söin joskus teininä, varmaan auttoi sen ajan mitä söin, mutta lopetin jossain vaiheessa. Ei tullut mitään haittavaikutuksia.
- 22v
Auttoi kunnes sain niistä keuhkoveritulpan...
- loppuisjo..
Voi ei.. Rupeaa vähän mietityttämään jos on sen arvoista kun on aika suuret riskit, niinkuin muillakin e-pillereillä :/
- 22v
loppuisjo.. kirjoitti:
Voi ei.. Rupeaa vähän mietityttämään jos on sen arvoista kun on aika suuret riskit, niinkuin muillakin e-pillereillä :/
Niinpä... Ihotautilääkäri tarjosi minulle roa diane nova -yhdistelmää, sanoin että kokeillaan ensin pelkillä pillerillä, koska roassa omat riskinsä. Olisi saattanut olla roalla pienemmät haittavaikutukset. Ei auta jossitella, vaikka henki meinasi lähteä. Suosittelen harkitsemaan tarkkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184