Onko kellän kokemuksia kyseisestä e-pilleristä aknen hoidossa? Miten on toiminut ja tuliko haittavaikutuksia?
Itse olen suunnitellut aloittavani niiden syömisen. Mutta arveluttaa vähän haittavaikutukset yms... Eli kertokaa kokemuksianne!
Kiitos jo etukäteen.
Kokemuksia Diane Novasta?!
4
62
Vastaukset
- hfuahhs
Söin joskus teininä, varmaan auttoi sen ajan mitä söin, mutta lopetin jossain vaiheessa. Ei tullut mitään haittavaikutuksia.
- 22v
Auttoi kunnes sain niistä keuhkoveritulpan...
- loppuisjo..
Voi ei.. Rupeaa vähän mietityttämään jos on sen arvoista kun on aika suuret riskit, niinkuin muillakin e-pillereillä :/
- 22v
loppuisjo.. kirjoitti:
Voi ei.. Rupeaa vähän mietityttämään jos on sen arvoista kun on aika suuret riskit, niinkuin muillakin e-pillereillä :/
Niinpä... Ihotautilääkäri tarjosi minulle roa diane nova -yhdistelmää, sanoin että kokeillaan ensin pelkillä pillerillä, koska roassa omat riskinsä. Olisi saattanut olla roalla pienemmät haittavaikutukset. Ei auta jossitella, vaikka henki meinasi lähteä. Suosittelen harkitsemaan tarkkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354613- 553175
- 302863
- 612805
- 62380
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542175- 181606
- 181581
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81518- 161504