Hei!
olen rv33+6 raskaana ja nyt mietin adoptiota
3
129
Vastaukset
- Ryti575
Vauvan synnyttyä kun jaksat sinnitellä ekan vuoden itse kasvattaen, niin sitten se palkitsee ja helpottaa. Mikäli tarkoitit lapsesi adoptoimista etkä uuden lapsen adoptiota.
- nuoriraskaana
Aloitus jäi vähän kesken asia on siis niin olen tässä kuussa 19vuotias. Ja lapsi oli vahinko kun se tuli lapsen isän kanssa ollaan oltu innoisa tästä kaikki tavarat hankittuna jo siis ihan kaikki nyt minulle on joku kadutus tullut eikä ole ketään kenelle puhua haluisin toisaaltaa antaa lapsen adoptioon mutt eniten mietin miten muut sukulaiset suhtautuisivat asiaa kun ovat kanssa olleet innoissaan.
- ryto545
nuoriraskaana kirjoitti:
Aloitus jäi vähän kesken asia on siis niin olen tässä kuussa 19vuotias. Ja lapsi oli vahinko kun se tuli lapsen isän kanssa ollaan oltu innoisa tästä kaikki tavarat hankittuna jo siis ihan kaikki nyt minulle on joku kadutus tullut eikä ole ketään kenelle puhua haluisin toisaaltaa antaa lapsen adoptioon mutt eniten mietin miten muut sukulaiset suhtautuisivat asiaa kun ovat kanssa olleet innoissaan.
kuten aiemmin sanoin, kun vaan asennoidut oikeen suhteessa syntyvään lapsen ja hoidat vuoden, niin sinun ja miehesi suhtautuminen muuttuu täysin. Vanhemmuus on todella palkitsevaa. Uskon että synnytys jo tekee tehtävänsä, etkä suostu rakkaastasi luopumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 453393
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai693181Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist302925Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1592728- 252219
En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛112119Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141658Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231507Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?31377- 151316