Hei!
olen rv33+6 raskaana ja nyt mietin adoptiota
3
114
Vastaukset
- Ryti575
Vauvan synnyttyä kun jaksat sinnitellä ekan vuoden itse kasvattaen, niin sitten se palkitsee ja helpottaa. Mikäli tarkoitit lapsesi adoptoimista etkä uuden lapsen adoptiota.
- nuoriraskaana
Aloitus jäi vähän kesken asia on siis niin olen tässä kuussa 19vuotias. Ja lapsi oli vahinko kun se tuli lapsen isän kanssa ollaan oltu innoisa tästä kaikki tavarat hankittuna jo siis ihan kaikki nyt minulle on joku kadutus tullut eikä ole ketään kenelle puhua haluisin toisaaltaa antaa lapsen adoptioon mutt eniten mietin miten muut sukulaiset suhtautuisivat asiaa kun ovat kanssa olleet innoissaan.
- ryto545
nuoriraskaana kirjoitti:
Aloitus jäi vähän kesken asia on siis niin olen tässä kuussa 19vuotias. Ja lapsi oli vahinko kun se tuli lapsen isän kanssa ollaan oltu innoisa tästä kaikki tavarat hankittuna jo siis ihan kaikki nyt minulle on joku kadutus tullut eikä ole ketään kenelle puhua haluisin toisaaltaa antaa lapsen adoptioon mutt eniten mietin miten muut sukulaiset suhtautuisivat asiaa kun ovat kanssa olleet innoissaan.
kuten aiemmin sanoin, kun vaan asennoidut oikeen suhteessa syntyvään lapsen ja hoidat vuoden, niin sinun ja miehesi suhtautuminen muuttuu täysin. Vanhemmuus on todella palkitsevaa. Uskon että synnytys jo tekee tehtävänsä, etkä suostu rakkaastasi luopumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022346- 1201923
- 921509
- 1381459
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221160Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511097
- 381042