Olen pitänyt halloweenistä lapsesta asti,ja olen usein lokakuun viimeinen päivä itkenyt sitä kun suomessa ei sitä juhlaa vietetä.Mutta olen helpottanut oloani katsomalla aina Pyhäinpäivän aattona Halloween-leffan:) Haaveeni olisi joku kerta pyhäinpäivän aattona mennä parin kaverin kanssa mökille,mökissä ei tietenkään saa olla sähköä,ja sen pitää olla mahd.mettässä,vaikka saaressa.Siellä mökissä sitten vois poltella kynttilöitä,kertoilla kauhujuttuja ja pelata vaikka spiritismiä,huu! :)
Rakastan Halloweenia!!
8
668
Vastaukset
- lntialainen
teer van. minä pelkään halloweniä koska silloin liikkuu noitaakkoja
- lntialainen
- lntialainen
- Vampirebat
Halloween on minun mielestä paras juhla! Pidän siittä, että saa tehdä kivoja jekkuja ja kertoa kauhutarinoina ystäville.
- scorpion
jäiks... mä luulen etten tollaselle mökille uskaltas lähtee mukaa ikinä!! halloween- juhlia on hauska järjestellä, niitä koristeita yms.yms...xD mutta hui.. tollasta en uskaltais..:P sä oot hurja tyyppi...:D
- Vampuuri
..olin saaressa "Julli"-Sedän möxällä! HUI!! Oli kaameaa. Tultiin vasta äskittäin.
- hkng
Halloween on parasta🎃
- Porintyttö
Halloween on niin must! Käyn jatkuvasti kuikuilemassa tällä sivulla http://www.punanaamio.fi/halloween-tapahtumat , josko sieltä löytyisi jotain kivaa tapahtumaa tai bailua myös mun paikkakunnalla (Porissa). Ja jee, yks semmonen siellä jo on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va607062Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html1526665Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k695607Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1005395Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi205343Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas1065005Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin94814Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta274814Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa774603Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast774213