Mulla on haave -tai fantasia- haluan antaa naiselleni suuseksiä siten, että hän on päälläni. Muuten harrastamme suuseksiä molemmat sekä saaden että antaen, mutta lähes ainoa mahdollinen asento on nainen selällään. Haluaisin saada joskus pillun huulilleni ja päästä imemään kunnolla. Esim. niin, että naiseni olisi polvillaan tai kyykyssä päälläni. Asiasta on toki keskusteltu kuluneiden vuosien aikana, mutta tuntuu siltä, että joko olen liian ronski otteissani tai sitten Hän on estoinen/ei sinut kehonsa kanssa.
Ongelmalliseksi homman tekee se, että kun ei ole oikein koskaan päässyt kunnolla moista edes kokeilemaan, niin pikku murhe meinaa saada turhan suuret mittasuhteet. Varsinkin, kun muuten emme ole kovinkaan ahdasmielisiä punkan puolella. Ja samasta syystä luulen kyseessä olevan enemmänkin estot.
Ettei tässä tarvisisi loppuikäänsä vain herkusta haaveilla - saatikka naapurin piiraasta :), olisiko kenelläkään hyviä ideoita, millä saisi kumppania houkuteltua ylittämään rajansa?
Naisen nuoleminen
60
82568
Vastaukset
- tipu
että se tuntuu taivalliselta. en varmasti olisi suostunut "istumaan" pyynnöstä mieheni "naamalle" mutta meillä herra keksi ihan itse, kun mies on alla ja nainen päällä lämmittämässä, niin mikäs sen helpompaa on kuin miehen hinautua vähän alemmas, ja kas kummaa siinähän se on!!! uskon että sun ei tarvi kuin muutaman kerran imaista niin naisesi ei siitä hievahdakkaan. kokeilemisen arvoinen juttu
- Onnela&Onnela
HERKKU
- juuri saanut
olimme juuri mieheni kanssa yhdynnässä ja olen jo pitkään halunnut että hän nuolee pilluni ennen panoa, mutta ei taas suostunut. olisi ihanaa olla kontillaan ja työntää pilluni hänen suuhunsa, niin että hän työntäisi kielen kärkeään pillun aukkooni. Muuten oli nautinnollinen pano, jos haluat tietää minkälainen katso saunalahden puolelta nm. tyydyttynyt nainen.
- sepe hesa
Hei!
Voitko kertoa sen www.os..? missä kuvasi on?
t. sepe hesa - kulkuri11
Olisitpa minun vaimo,niin imisin pilluasi hellästi ja nauttisin sen aromeista ennen kuin laittaisin turpean terskani hyväilemään clittaasi.
- Artsi
Tipu puhuu asiaa.Näin kävi mullakin rakkaani kanssa.Täytyi vähän niin kun viekkaudella ja Suukottelemalla lähestyä asiaa.Tykkää naiseni siitä aivan possuna ja sehän mulle käy!Tykkään nuolla ja kiusata pitkääääääään.
- Taas
Kyllä nuorena reissuilla vaikka mitä,persettä myöten, mutta ei enää nykyään/nykyisen kansa.
Pillu,kun olisi muuten mukava ja muodokas nykyinen avokki ja alkuun oli senki kanssa kaikki niin avointa...mikä tana se on kun lapsia tulee niin ei pilluunkaan saa koskea edes sormellaan.
Ja ei ole siitä vertailupohjastakaan kiinni, diagnoosi on että synnyttäneitäkin on naisia sattunut, niin kilhakoita,että...
- Sade
Mä ite henkilökohtaisesti tykkään enempi olla miehen päällä. Siinä tuntuu paljon paremmalta ja saa orgasmin helpommin. Ja voi välillä vaihtaa asentoakin toisin päin, jos vaikka haluaa 69:iä tai muuten vaan. Ja onhan se varmaan miehellekin kivempi olla välillä selällään eikä jalkopäässä jalkojen välis. Ja siin asennos mies voi ihan yhtä lailla hieroa esim rintoja ja jos nainen tykkää pepun hieromisest ja peräaukon koskettelust, nii toi on just hyvä.
Toivottavasti naises suostuu kokeileen noin. On se mun mielestä ainaki aika eri tuntuista ja parempaa. - tosi nuori tyttö
Kyllä luulis, että jos ootte jo monta kertaa harrastaneet suuseksiä, niin voisi jo kokeilla "nainen naamalla"- asentoa. Jos luulet olevasi liian ronski, niin ole mahdollisimman hellä, kuin ekalla kerralla! Ja kyllä nainen varmasti oppii tuossa asennossa olemaan sinut itsensä kanssa, jos olette ennenkin kokeillut.
On myös muitakin ihania, esim. 69 nainen päällä sun muita.
Pääasia, ettet murehdi omia taitojasi. Näytä itsevarmalta, niin myös siippasi pitää kaikesta yhdessä kokemastanne! - sister moon
oon ollu yli vuoden parisuhteessa ja ensimmäistä kertaa törmään mieheen joka ei halua nuolla.
Luulen että vika ei minussa koska pari edellistä pitkäaikaista ihmisuhdetta kyllä olivat innokkaita ja huolehdin kyllä hygieeniasta hyvin.
Itse tykkään suihinottamisesta ja poikaystäväni nauttii siitä kympillä mutta kyllä tää tilanne pikkuhiljaa alkaa tympimään,
vaikka eihän se parisuhteessa niitä tärkeimpiä asioita ole,
mutta olisihan se tasapuolista ja kivaa toisinkinpäin.
olen yrittänyt kysyä asiasta mutta sitten hän ovelasti kääntää jutun toiseksi tai jättää kommentoimatta..
muuten seksi aivan ihanaa mutta toi juttu vähän vaivaa.- Dé Mojo
Sillä on saattanut olla siitä huonoja kokemuksia tai sit se voi kuulua siihen ERITTÄIN pieneen vähemmistöön joka ajattelee et se ei oo niiden juttu eikä oo vaivautunut edes kokeilemaan. Ties vaikka se luulis et se maistuu pahalle tai jotain. Sun kannattais puhuu siitä sille ihan avoimesti ja sanoo vaan suoraan et sä haluisit sen tekevän niin. Joskus kauan kauan sitten mä ajattelin itsekin et se ei oo mun juttu mut päätin kumminkin vaan kokeilla ja siitä lähtien sitä on tullut tehtyä niin paljon ettei nainen oo enää vaan yksinkertaisesti kestänyt enempää ;) Tykkään...
- isojorma
miksi itse sitten imet sitä jollei se suostu sua nuolemaan.ei kovin reilua peliä. mikä äijää vaivaa kun ei torttu maistu!
- 22
Mullakin on silleen kummallinen mies ettei se halua nuolla. Mitään vikaa pillussa ei ole miehenkään mielestä. Kaunis on ja maistuu hyvälle, samaa sanoo panokaverimme. Ei mies kyllä osaa nuollakaan. Ex ukko osasi mut nuolla taivaisiin. Helvetinmoisia orgasmeja joissa tunsi hajoavansa valoksi. sitten tuli itkunauru ja naama oli näkkärillä seuraavan viikon. Helvetti se ol hyvä siinä. Tai mikään hyvä, hitto, ilmiömäinen! Ja jakso nuolla loputtomiin. En ole kehdannut tekniikkaa kysyä...
- onnellisesti
Mulla on vähän sama tilanne. Tosin onhan mulle naisena nuoleminen ihan ok. Ei se ole oleellista.
Mut ei kaikki miehet tykkää nuolemisesta. Samoin ei kaikki naiset tykkää suihinottamisestakaan. Ja onhan se hyvä kunnioittaa parneria ja hänen mieltymyksiään. - asdadsads
isojorma kirjoitti:
miksi itse sitten imet sitä jollei se suostu sua nuolemaan.ei kovin reilua peliä. mikä äijää vaivaa kun ei torttu maistu!
vai onko ongelma se että torttu maistuu pilaantuneelle, nääs niissäkin paljon makueroja.
- jubarska
Mä olen NIIN himokas pillun nuolija jotta vaimo
jo välillä jarruttelee. Ja intohomoni olisikin
naisesta, joka istuu naamani päälle, että saisin
nuolla kunnolla pillun ja pyllyn ( jso hän siit tykkää ) -p-kielen lipsuttaminen ja kieleni kärjellä reikään tökkiminen...nam nam.
Samalla kun lipsuttaa klitorista, voi sopivan isolla ja pehmosella sauvalla runkata reikään..- melkein samanlainen
sähän menet jo munkin erelle
- eräs nainen
Tuli paha mieli ja kyynel silmään, kun luin näitä viestejä. Oma mieheni ei suostu nuolemaan eli en ole saanut suuseksiä kun viimeksi exältä vuosia sitten. Olen pyytänyt, mutta miestä eivät toiveeni kiinnosta. Ei suuseksi eivätkä muutkaan.
- mies
Otatko mieheltäs suihin jos otat niin pisttä suihinottokin pannaan. Eiköhän se suuseksi ala sitten maistumaan miehelleskin.
- janman28
Kyllä on surku kun tytön täytyy tuollaista kestää. Itse otan suuhun asennossa kuin asennossa.
- Kyykyttäjä
Seksi on aina muuta(kin) kuin suoritus, jos nuoleminen => ihana oraaliseksi puuttuu... onko niin että miehen kyrpä on kaiken napa?
Ällöttävää, itse pidän naisen nuolemisesta ja meitä on paljon. oikeasti.
Turha tyytyä huonoon!!!! vain hyvä on tarpeeksi..!!!
t.Kokemusta on - antti
Kyykyttäjä kirjoitti:
Seksi on aina muuta(kin) kuin suoritus, jos nuoleminen => ihana oraaliseksi puuttuu... onko niin että miehen kyrpä on kaiken napa?
Ällöttävää, itse pidän naisen nuolemisesta ja meitä on paljon. oikeasti.
Turha tyytyä huonoon!!!! vain hyvä on tarpeeksi..!!!
t.Kokemusta onvissiin kuulemma en oo ite haistellu
- hiiribaari
antti kirjoitti:
vissiin kuulemma en oo ite haistellu
Suosittelen haistelemaan.
Haju on yksi tärkeimmistä seikoista jotka ohjaavat parin muodostusta.
Siksi kehoitan olemaan panematta partavettä/hajuvettä peittämään omaa luonnonmukaista hajua etsittäessä kumppania. - Parillinen
hiiribaari kirjoitti:
Siksi kehoitan olemaan panematta partavettä/hajuvettä peittämään omaa luonnonmukaista hajua etsittäessä kumppania.Haju ja maku on ehdottomasti a ja o!
Ja muista nuuskia kainalohiet pestyistä, hikeentyneistä kainaloista. Ei siis mitään antiperspirantteja koko päivänä. Jos tykkäät naisen hajusta ja mausta niin vot! Siinä se on ja ei tule lisääntymisongelmia lapsenlaittopuuhissa kun luonto on valinnut sopivan parin. Luota vaistoihisi! - JonzeMan
Ovat ne miehet keitä ei moinen kiinnosta. Tietysti kemiallakin merkityksensä!
- TimppaP
Vaimo ei tykkää ottaa suihin kuin ani harvoin, minä nuolisin vaimoa aina ennen touhuja, mutta kun en saa... on kuulemma niin arka paikka ja kieli liian kova!? MITÄ kieli liian kova, puhumattakaan sormi kun hiplaa... ÄÄH! Eihän siitä mitään tule ja nyt sitten vaimolla perä valskaa niin 2 viikkoon ei asiaakaan. En tahtoisi mennä vieraisiin, mutta kun tekee mieli niin vietävästi, APUA!
- tuoksu ja seksi
hiiribaari kirjoitti:
Siksi kehoitan olemaan panematta partavettä/hajuvettä peittämään omaa luonnonmukaista hajua etsittäessä kumppania.kerran tapasin viehättävän naisen mentiin kotiini jatkoille,riisuin hellävaraisesti trikoita häneltä samoin itseltä aloin lähestyä pillua nuolemisen merkeissä,haistoin deodorantin hajun pillussa,lalutin kylppäriin,suihkuun,sen jälkeen homma onnistui,naiset pilu pitää tuoksua pilulle,sitten se kiihottaa .
- aahh...
TimppaP kirjoitti:
Vaimo ei tykkää ottaa suihin kuin ani harvoin, minä nuolisin vaimoa aina ennen touhuja, mutta kun en saa... on kuulemma niin arka paikka ja kieli liian kova!? MITÄ kieli liian kova, puhumattakaan sormi kun hiplaa... ÄÄH! Eihän siitä mitään tule ja nyt sitten vaimolla perä valskaa niin 2 viikkoon ei asiaakaan. En tahtoisi mennä vieraisiin, mutta kun tekee mieli niin vietävästi, APUA!
tervetuloa tänne nuolemaan, kyllä kelpais ;)
- asdadasd
TimppaP kirjoitti:
"on kuulemma niin arka paikka ja kieli liian kova!? MITÄ kieli liian kova, puhumattakaan sormi kun hiplaa... "
Nii-in. Etkö siis ole uskonut mitä naisesi sanoo? Musta ainakin tuntuu just tolta, eli en myöskään tykkää vastaanottaa suuseksiä, antaa kyllä ihan tykkään. Kovalla, jännittyneellä kielellä, etenkin pelkällä kielenkärjellä suoraan klitorikseen... se tuntuu suorastaan hirveältä.
Saattoi toki tulla ihan väärä kuva, mutta tuo kuulostaa jotenkin siltä ettet ole viitsinyt kokeilla hommaa niin kuin vaimosi tahtoisi, ja ihmettelet vain jääräpäisesti että prkl se mitään liian kova ole, kummallinen akka. Jos aina vaan jatketaan liian kovakouraisesti niin menee into koko hommasta. Ei siis voi sanoa että "kieli on pehmeä eikä kova", sitä kun voi käyttää sekä pehmeästi että kovaa.
Kieltähän voi käyttää todella eri tavoin (laajalla alueella - pienellä alueella, koko kielellä -kielen kärjellä, rennolla kielellä - jännittyneellä kielellä, klitoriksen ympärillä - klitorikseen suoraan... näistä siis ensimmäiset oikein, jälkimmäiset ainakin minun kohdallani totaalisesti väärin). Toistaiseksi ei ole tullut vastaan sellaista joka osaisi käyttää sitä niin että tuntuisi enemmän hyvältä kuin pahalta. Samaten yksi sormi suoraan klitoriksella tuntuu ihan liian kovalta minulla. Minä en ainakaan kestä suoraa kosketusta siihen ollenkaan, vaan jos käsiä käytetään niin MONTA sormea, laaja paine, ei missään nimessä pelkän klitoriksen painamista tai hinkkaamista. Minulla pätisi siis tuon nuolemisjutun lisäksi tuo toinenkin, eli yksi sormi ON liian kova, etenkin jos sitä vielä ajattelemattoman kovaa käyttää. Mutta yhtä sormea ei oikein hyvin voi käyttääkään, useampi tarvitaan ja laaja kosketus, ettei tuntemuksesta tule kivulias/epämiellyttävä. - iiiiiiiii
asdadasd kirjoitti:
"on kuulemma niin arka paikka ja kieli liian kova!? MITÄ kieli liian kova, puhumattakaan sormi kun hiplaa... "
Nii-in. Etkö siis ole uskonut mitä naisesi sanoo? Musta ainakin tuntuu just tolta, eli en myöskään tykkää vastaanottaa suuseksiä, antaa kyllä ihan tykkään. Kovalla, jännittyneellä kielellä, etenkin pelkällä kielenkärjellä suoraan klitorikseen... se tuntuu suorastaan hirveältä.
Saattoi toki tulla ihan väärä kuva, mutta tuo kuulostaa jotenkin siltä ettet ole viitsinyt kokeilla hommaa niin kuin vaimosi tahtoisi, ja ihmettelet vain jääräpäisesti että prkl se mitään liian kova ole, kummallinen akka. Jos aina vaan jatketaan liian kovakouraisesti niin menee into koko hommasta. Ei siis voi sanoa että "kieli on pehmeä eikä kova", sitä kun voi käyttää sekä pehmeästi että kovaa.
Kieltähän voi käyttää todella eri tavoin (laajalla alueella - pienellä alueella, koko kielellä -kielen kärjellä, rennolla kielellä - jännittyneellä kielellä, klitoriksen ympärillä - klitorikseen suoraan... näistä siis ensimmäiset oikein, jälkimmäiset ainakin minun kohdallani totaalisesti väärin). Toistaiseksi ei ole tullut vastaan sellaista joka osaisi käyttää sitä niin että tuntuisi enemmän hyvältä kuin pahalta. Samaten yksi sormi suoraan klitoriksella tuntuu ihan liian kovalta minulla. Minä en ainakaan kestä suoraa kosketusta siihen ollenkaan, vaan jos käsiä käytetään niin MONTA sormea, laaja paine, ei missään nimessä pelkän klitoriksen painamista tai hinkkaamista. Minulla pätisi siis tuon nuolemisjutun lisäksi tuo toinenkin, eli yksi sormi ON liian kova, etenkin jos sitä vielä ajattelemattoman kovaa käyttää. Mutta yhtä sormea ei oikein hyvin voi käyttääkään, useampi tarvitaan ja laaja kosketus, ettei tuntemuksesta tule kivulias/epämiellyttävä.Kyllä tämä on asiaa.
- h alukas
aahh... kirjoitti:
tääl ois ehdokas! ;)
- Valepanija
Paha mieli on puolestasi, toivoton mies kun ei vastaa toiveisiisi... ;-(
- Nuoleskelija 1
aahh... kirjoitti:
Minne tuun?
Näin viikonlopun jälkeen koneelle palanneena oli kiva lukea tällainen määrä vastauksia.
Pitänee vaan sitkeästi heitellä täkyjä, jos vaikka naiseni tarttuisi vieheeseen... tietysti sillei, ettei kärähdä painostuksesta : )
Mun pikku fixaationi on se, että mulle on tärkeintä kumppanini nautinto - kun saa naisen vapisemaan ja haluamaan lisää.
Ongelmansa kullakin - hauskaa viikonalkua!- hiiribaari
Kannattaa muista että nainenkin on ihminen, joku pitää toisesta asiasta joku toinen jostain toisesta.
En ole pitkällä "urallani" tavannut vielä naista joka ei pitäisi mistään.
Kaikkea tuskin saa samassa paketissa.
Hellästi ja hienotunteisesti saa varmasti selville, mistä ko. nainen pitää ja mistä ei.
Myös kannattaa tarjota sopiva reitti naiselle muuttaa mieltään, siis jos Hän on kieltäytynyt joskus jostain voi asia myöhemmin alkaakin kiinnostaa. Silloin ei tietenkään pidä alkaa ihmettelemään moista.
Kaikki naiset, joiden kanssa olen ollut seksisuhteessa, ovat pitäneet nuolemisesta ja siitä kun saavat istua naaman päällä ja hieroa itseään kieltäni ja nenääni vasten. Useamman kerran olen saanut herätä siihen että ihanan märkä nainen istuu naamallani. Sellainen panee hymyilemään koko päivän. Jos kyseessä on iso nainen kannattaa varoa ettei jää ilman happea kun nainen oikein innostuu painamaan...
hellyyttä, hellyyttä, hellyyttä ja vielä hellyyttä niin sieltä tulee kaikki muukin perässä.
Ihanaa syksyä kaikille ja muistakaa, että seksi on ihanaa kun sen oikein oivaltaa. Pankaa tuli takkaan, hankkikaa kukkia, kynttilöitä ja hyvää viiniä ja pientä herkkua niin johan...
- Istun naamallesi:)
Ota mut! Minä ISTUN naamallesi!
- rouva
meillä käytetään useinkin "kyykkytyyliä". Mies ehdotti sitä joskus ja jätin idean kypsymään. Joskus pienessä punaviinissä sitten rohkaisin itseni, enkä ole katunut. Aivan mahtavaa. Olen siin kontallani mieheni päällä, pillu hänen ulottuvillaan. Voin itse säädellä nautintoani myös ja ikään kuin kontrolloida myös miestäni. Välillä olen lähempänä, välillä kauempana. Samalla mieheni voi kosketella myös pakaroitani.. tai jopa pyllyreikää. Aivan ihanaa!"!"
- Voi ei
Moi. Minulla on tällainen ongelma. Tyttöystäväni ottaa minulta suihin ilman pakottamista ja haluaisin antaa hänen kokea samalaisen tunteen. Hän taas ei pidä siitä ollenkaan. Seksielämämme on muuten kunnossa mutta tähän asiaan haluaisin muutosta. Olen pari kertaa yrittänyt mutta aina se on loppunut hänen pyyntöihin: "Pannnaan jo!" En ole aiemmin nuollut joten tekniikkakin on hakusassa mutten kuulemma hänen haluttomuutensa ei johdu minusta. Onko tähän "ongelmaan" ratkaisiua?
- face sitting...
minä naisena haluaisin poikakaverini kanssa kokeilla
tätä ihanaa tapaa ola nuoltavana,mutta kaverini on ujompi ja seurustelu vasta aika tuoretta,joten en ole uskaltanut ehdottaa.Aiemmissa suhteissa olen reippaasti ehdottanut ,ja se on tuntunut hyvälle!
Uskallanko ehdottaa nuyte kaverilleni,hän on kokemattomampi minua.Kaverini on vasta minun kanssa nuollut ekakerran,siis uusi asia hänelle!!Toivoisin hänen itse edottavan nuolemista ettei mun tarvitsisi pyytää.Kai hän kiinnostuu ajan kanssa nuolemisesta...... eli jos kumppanisi pitää suuseksistä, saattaa hän olla vain rohkaisua vailla - mikäli kärsii kokemattomuudesta, voipi tietysti säikähtää, mikäli ensimmäiseksi päälle kiipeät :)
Riippuu varmaankin eniten siitä, kuinka rohkea hän on. Anna vinkkiä vaikka parin siiderin jälkeen, jolloin kaikki on salittua...- Pehmeä kieli
f-body kirjoitti:
... eli jos kumppanisi pitää suuseksistä, saattaa hän olla vain rohkaisua vailla - mikäli kärsii kokemattomuudesta, voipi tietysti säikähtää, mikäli ensimmäiseksi päälle kiipeät :)
Riippuu varmaankin eniten siitä, kuinka rohkea hän on. Anna vinkkiä vaikka parin siiderin jälkeen, jolloin kaikki on salittua...Itse nuolisin pillua ehkä enemmänkin kuin itse naisin naista. se vain on jotenkin niin järjettömän kiihottavaa kun saan naisen laukeamaan kielelläni. Usein jään itse paitsi koko yhdynnästä hoideltuani naisen 11 ulottuvuuteen.
Mitä tulee naisen antamaan suuseksiin. En ikinä ole tullut sillä tavalla se on jotenkin niin rasittavaa kun nainen yrittää tehdä kaikkensa ja minusta se ei tunnu miltään. yleensä turhaudun tai jos nainen oikein yrittää loppuu häneltä leuoista veto. Ehkä kaikki suhteitteni naiset ovat vain olleet niin huonoja. en tiedä mutta sitä ei voi kieltää että eikö suu seksin saaminen olisi visuaalisesti kaunista.
Sinä joka halusit kokeilla naista naamasi päällä. ehkä sinun pitää ottaa ohjat käsiisi. itse tykkään yllättää naiset tällä tempulla menet makaamaan vain rennosti sängylle nainen kyllä varmasti kiipeää päällesi ja kun tilaisuus syntyy voimakas nosto naisen lantiosta ja liut itse naisen haarojen väliin. nainen ei kerkeä sanomaan sanaakaan kun notkea kielesi uppoaa jo hänen klitoriksena. IKINÄ ei nainen ole pois kiemurrellut päin vastoin voihkiminen sen kun yltyy... Varoituksen sana kuitenkin tähän vielä, tämä on sitten märkää puuhaa itselläni on kyllä aina koka naama märkänä. Jos et tykkää pillun mausta tämä ei vältämättä ole sinun juttusi mutta kannataa kokeilla. JA onhan se sanontakin missä märkä mirri siellä iloinen muna. - Nainen20!
Pehmeä kieli kirjoitti:
Itse nuolisin pillua ehkä enemmänkin kuin itse naisin naista. se vain on jotenkin niin järjettömän kiihottavaa kun saan naisen laukeamaan kielelläni. Usein jään itse paitsi koko yhdynnästä hoideltuani naisen 11 ulottuvuuteen.
Mitä tulee naisen antamaan suuseksiin. En ikinä ole tullut sillä tavalla se on jotenkin niin rasittavaa kun nainen yrittää tehdä kaikkensa ja minusta se ei tunnu miltään. yleensä turhaudun tai jos nainen oikein yrittää loppuu häneltä leuoista veto. Ehkä kaikki suhteitteni naiset ovat vain olleet niin huonoja. en tiedä mutta sitä ei voi kieltää että eikö suu seksin saaminen olisi visuaalisesti kaunista.
Sinä joka halusit kokeilla naista naamasi päällä. ehkä sinun pitää ottaa ohjat käsiisi. itse tykkään yllättää naiset tällä tempulla menet makaamaan vain rennosti sängylle nainen kyllä varmasti kiipeää päällesi ja kun tilaisuus syntyy voimakas nosto naisen lantiosta ja liut itse naisen haarojen väliin. nainen ei kerkeä sanomaan sanaakaan kun notkea kielesi uppoaa jo hänen klitoriksena. IKINÄ ei nainen ole pois kiemurrellut päin vastoin voihkiminen sen kun yltyy... Varoituksen sana kuitenkin tähän vielä, tämä on sitten märkää puuhaa itselläni on kyllä aina koka naama märkänä. Jos et tykkää pillun mausta tämä ei vältämättä ole sinun juttusi mutta kannataa kokeilla. JA onhan se sanontakin missä märkä mirri siellä iloinen muna.Minun mieheni tekee juuri noin! Kun makaan alasti hänen päällään, hän nostaa minua ja liu'uttaa itsensä jalkovälissäni alas niin, että naama on haarojeni välissä. Hän tekee sen niin ronskin ottein, että itse siinä pystyy vain ihastua, kun tulee mukavan avuton olo, mies ottaa vallan. Enkä todellakaan rimpuile vastaan, tuskin siis sinunkaan naisesi! Se olisi jo itsellekin aika noloa. Asento ei kuulu lemppareihini suuseksissä, mutta tuntuu kivalta silti.
- 69
joidenkin pillut haisee ihan mädäntyneelle rotalle, toisten raparperisen hikiselle.... vitun pistävälle. mieto tai normaalinen tuoksuinen pillu on ilo suulle!
- me poliitikot
olemme pienten ihmisten asioilla, elikkä, niinku jos haluat
saada tilaisuuden naamalla istuntoihin, (me ammattilaiset kutsumme sitä täysistunnoiksi)
Pitää sinun äänestämän ensi eduskunta vaaleissa sosiaali-homokraatteja!
Hyväpalkkaisen pienen kansanedustajan pestin saatuamme ja heti kun olemme taas korottaneet palkkojamme,me lupaamme tehdä eduskuntakyselyn aiheestasi.
Olisitko hyvä, ja ilmoittaisitko ystävällisesti sosiaaliturvatunnuksesi?
Kunnioittavasti:
Juntti Kyrpiäinen
Sosiaali-homokraatti- mamamamaam
vaikka niin että daamilla hame päällä...jos tuntee häpeevänsä kehoaan....miehelläni sama himo...ja vaikka en saa orkkuja siinä niin paljon niin teen sen myös hänen takiaan;))))
- pirkkku
mamamamaam kirjoitti:
vaikka niin että daamilla hame päällä...jos tuntee häpeevänsä kehoaan....miehelläni sama himo...ja vaikka en saa orkkuja siinä niin paljon niin teen sen myös hänen takiaan;))))
tunne on ihana.
- tekee hyvää
pirkkku kirjoitti:
tunne on ihana.
Tossa asennossa tulee megaorkku ja vielä mahollisesti pari pienempää lisää, kun hivuttautuu ratsastamaan lisäks. Kun on itse oikein kiihottunut ja jo orgasmit saanut on emätin sopivasti turvonnut, tiukempi ja liukas, sitten vaan mies ampumaan komiasti maaliin!
- kuulemma tekee
tekee hyvää kirjoitti:
Tossa asennossa tulee megaorkku ja vielä mahollisesti pari pienempää lisää, kun hivuttautuu ratsastamaan lisäks. Kun on itse oikein kiihottunut ja jo orgasmit saanut on emätin sopivasti turvonnut, tiukempi ja liukas, sitten vaan mies ampumaan komiasti maaliin!
Liiaan hyvää.
Niin hyvää että senjälkeen ei kykene enää jatkamaan ja siksi naamalle istumis asentoa meillä vältellään. Kun kummppanini haluaa nautiskella rakastelusta pitkään ja moneen kertaan.
Tykkää kyllä muuten suuseksistä monella tavoin. Tosin yleensä vasta sitten ihan viimeiseksi saa nuolla niinsanotusti loppuun saakka mistään asennosta.(jälleen tekee liian hyvää:))
Ja siinä vaiheessa alkaa olla ns. tuutissa jo niinpaljon tavaraa että ei ihan vättämättä halua kaikkea sitä naamalleen. :D
Niinpä naamalle istumiset jää vähiin vaikka kivaa olisi.:)
- Piikinki
Mä olin joskus kimman kanssa, joka pelkäsi nousta naamani päälle, kun kuvitteli, että tukehduttaisi mut siihen tai satuttaisi mua jotenkin muuten..
Minäpä ostin pari pulloa punaviiniä ja sen jälkeen pyysin, että kimma menisi jalat harallaan polvilleen sänkyyn nojaamaan seinää vasten. Minä hinasin itseni selälläni pää jalkojen väiin ja ohjasin käsillä pepusta pitäen pillun sopivalle etäisyydelle ja aloin nuolemaan.
Kimma laukesi ihan saatanan lujaa ja sen jälkeen meillä sitten aina nuoltiin pimppiä noin :) - einarinari11
Suomea myydään - Eliitti valehtelee ja kansa kärsii http://losportalos.blogspot.com/2011/09/suomea-myydaan-eliitti-valehtelee-ja.html
Asiaa taloudesta, arvometalleista ja uuden ajan tietoisuudesta aina maailmaa hallitsevaan eliittiin asti. http://losportalos.blogspot.com
Silver Shortage This Decade, Silver Will Be Worth More Than Gold
http://losportalos.blogspot.com/2011/09/silver-shortage-this-decade-silver-will.html
Euro-valuutan loppu oven takana - suojaudu nyt hopealla!
http://losportalos.blogspot.com/2011/09/euro-valuutan-loppu-on-oven-takana.html
Loistava ilmainen kirja tietoisuudesta, taloudesta ja henkisyydestä:
http://www.scribd.com/doc/61830837/Tietoisuuden-Laajentuminen-Tahtilapsen-Perspektiivi - arvon naiset
EI KAIKKIA MIEHIÄ KIINNOSTA TUNKEA LÄRVIÄÄN SILLILLE HAISEVAAN
MÄTTÄÄSEEN. ONKO SE LIIAN VAIKEATA TAJUTA?
SUOSTUISITTEKO JOKA AINOA NAINEN OTTAMAAN PARRUA
PERSEESEEN? TUSKINPA, JOTEN LAKATKAA TOI VITUNAIKAINEN
JANKUTUS!!!!!!! - 5dgdryipojoisdfjsd9f
Minunkin mieheni ehdotti tuota naamalla istumista. Aluksi minäkin vähän pelkäsin ettei hän sais henkeä, tms, mutta nyt minäkin rakastan tätä asentoa. Kieli ylettää niin syvälle, ja se tuntuu mahtavalta. Mieskin tykkää hulluna :)
- joo poijjat 2
haluaisin nuolla persettä mutta siellä on kakka pökäleitä ??? mitä teeen ?? kuljetanko mmukannani aina vessapaperirullaa???
- BB Sebastian
itse en nykyään suostu muuhunkuin suuseksiin ja nimenomaan tonne pyllyalueelle. Jos sieltä pieni pökäle tulee niin aina parempi. Myös kunnon krapulapierut naamaan on mahtavia. Muija ei käy treenien jälkee koskaan suihkus vaan saan nuolla aina hikistä tavaraa.
- Goomos
minä ainakin tykkään paskan syömisestä ja runescapesta ps. nimeni on goomos.
- 15v Poika
Mitä vittu? Miks joku haluaa nuolla tussua :o ite en ikinä oo nuollu enkä tuu nuolemaankaan!
- Onnela&Onnela
12v kulunut aloittajan ongelmasta, joten eiköhän=) asia jotensakin hoitunut, mutta kun melkein kaikki viestit läpi=)kahlasin ja kiihotuin niin moneen kertaan, siis kiihoittavimmista jutuista, niin jospa kerron minäkin, miten opiskeluaikoinani tyttöystäväni kanssa, meillä yleensä meni.
Kiihottavinta oli kun menimme hänen vanhempien luo kylpyyn, ja tyttöni nousi pesukoneen päälle ja aloin nuolemaan häntä. Nuolin ja nuolin, ja imeä lutkutin, ja hän ynisee mielihyvästä ja repii tukkaani vetäen mun päätäni tiukemmin kiinni märkiin huuliinsa, ja sitten, pikkuhiljaa, alan imeä kli-to-ris-ta, imen, ja oma kullini nousee jöpöttämään, kun tunnen tyttöni olevan niin kiimassa. Sitten jatkan imemistä, enkä halua ihan vielä lopettaa, mutta tyttöni huokailee jo ties monennen kerran, että TUU JO, TUU JO mun päälle, ja mä vastaan että jooh jooh, ihan kohta, mutten ihan vielä, ja naiseni klitoris kovenee IHAN KOVAKSI, ja sitten, SITTEN nousen naama märkänä, ja könyän nautinnollisesti naiseni ihanan märän pimperon päälle, ja naiseni tarttuu mun pakaroistani kiinni, ja vetää mun kovana seisovan kukkeliksen sisään niin että hätkähdän hytkähtäen, ja sitten alan nussimaan häntä, nautinnollisen hitaasti, ja liukkaasti ensin, mutta sitten kunnon rynkytykseksi välillä, joka ihan varmasti kuuluu koko huoneistoon, ja mun hävettää, mutta naiseni on niin kiimassa että sanoo että älä lopeta-älä VAAN LOPETA!. Kutsumme tätä linkoamiseksi, ja syystäkin sen P-koneen päällä=)
Ja meiltä tulee, me saatiin muutamia kertoja yhtäaikaa. Huoh.
Ihania muistoja nuoruudestani, siis nuoleskeluun liittyviä. - ..
olet vielä niin nuori..
- Anonyymi
Jos ukko ei nuole niin vaihtoon sanoo Vappu Helena
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764