Kummallinen tilanne tässä menossa:
Olinpa tässä mukavan neitosen kanssa seurustelusuhteessa hieman päälle neljä vuotta, josta vajaa puolisen vuotta ehdittiin asua yhdessäkin, mutta sittenpä eukko sanoi haluavansa erota kun on niin kyllästynyt koko hommaan.
Edelleen asutaan yhdessä, mutta ei siis seurustella, toimeen tullaan kylläkin kohtalaisesti. Minä sitten jaksan vieläkin haikailla hänen peräänsä ja olla hänestä mustasukkainen, vaikka häntä ei minun asiani tunnu pahemmin kiinnostavan ja taisi olla suunnitellutkin tuota jättämis hommaansa jo pidemmän aikaa kun tuntui päässeen minusta yli samantien.
Kertokaapa onko tässä muuta mahdollisuutta kuin muuttaa pois? En taida päästä tästä tytöstä yli niin kauan kun asutaan saman katon alla. Köyhänä opiskelijana tuo muuttokaan ei ihan yksinkertaista ole.
Naisongelmia
PeräJorma
1
426
Vastaukset
- PeräJorma
Tulipa huonoon kategoriaan tämäkin viesti laitettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740