Runkkuliukaste?

ruikas linkku

Mikä on paras liukaste runkkaamiseen?

Itse olen vedellyt vain kuivalla kädellä, tosin runkkaan vain vartta. Eli en vetele esaria terskan yli. Kuiviltaan mukavaa ja pidän, kun terskani paisuu ennen lastin syöksemistä.

Mutta nyt olen tutustunut muihin runkkareihin skypessä ja vastaavissa, siis yhdessä, joskus säännöllisesti runkaten, ne ja moni käyttävät jotain liukastetta.

Skyperunkkukavereilta olen kuullut joittenkin käyttävän jos jonkinmoista rasvaa.
Tummelia ja rypsiöljyä ja kaikkee siltä väliltä.

Mutta mikä olis se paras liukaste? Joku väläytti, että toisen runkkarin sylki. heh.

52

12402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spermis

      olen 12 v runkkaaja onko mielestäsi normaalia jos ei spermaa vielä tule?

      • Sperm

        Olet pian 17v ja toivon että ymmärrät nyt.


      • Anonyymi
        Sperm kirjoitti:

        Olet pian 17v ja toivon että ymmärrät nyt.

        Ei tuu vieläkään. Pitäskö tästä kertoa jollekki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuu vieläkään. Pitäskö tästä kertoa jollekki?

        normaali aika kun alkaa tulemaan on noin 13-15 niin ehkä kannattaisi jos on vielä ongelmaa


    • riukas linkku

      On.
      Miksi kiirehdit?
      Olet nuori viell.

    • sylkeä pilluunkin

      Itselläni tulee kiimassa tosi paljon sylkeä, jota on kiva käyttää liukasteena runkatessa ja myös hieroessa pil lua.

    • Suosittelen lämpimäs

      Jokaisesta marketista saa Baby Oilia (vaivaöljy), se on erittäin kivaa kaikkeen sekstailuun, ei hajusteita, eikä muutakaan epämiellyttävää =)

      • Mobiloil

        Vaivaöljy... Hahahahaa! No,onhan ne,tai monesta tulee ajan kanssa,joskus oikea maanvaiva😆


    • sdhfÅOSHFåoshf

      Citymarketin liukkarit on best

    • jaskaparkatöötti

      Jaska täräytti kivan.....:D.
      Onneks sill ei oo ummetusta.....:D

    • sipuli jaska

      Kyllä paska on hyvä liukaste vaikkei ripulia olisikaan, lämpöisen paskan sekaan on mukava työntää kyrpänsä!

    • jyyyysten

      Oma sylki. Ainakaan oliiviöljyä ei kantsi käyttää, terska alkaa kutista sairaasti.

    • käytän

      Jos etelässä käyt: aloe veran lehtien sitkeä neste on tosihyvä

      • joo on hyv

        rypsiöljyllä lentää


    • poika16v :)

      Jos kotitekoista liukastetta niin laita kupilliseen vettä pari teelusikallista perunajauhoa ja sitten muutamaksi kymmeneksi sekunniksi mikroon anna jäähtyä sopivaksi ja anna mennä voiteen jäykkyyttä voi säätää perunajauhon määrällä ja mikrossaoloajalla.

      • Ykkösrunkku

        Kokeilin tuota perunajauhohommaa. IHAN ykkönen!!!


      • AperitaAatu
        Ykkösrunkku kirjoitti:

        Kokeilin tuota perunajauhohommaa. IHAN ykkönen!!!

        Mitens olis perunamuussi:D:D
        Valmis muussijauhe johonka loraus vettä sekaan ja sitten sekoittaen hyvin.
        Oliskos vaikka mummonmuusi hyvää,??


      • Niksipirkka
        AperitaAatu kirjoitti:

        Mitens olis perunamuussi:D:D
        Valmis muussijauhe johonka loraus vettä sekaan ja sitten sekoittaen hyvin.
        Oliskos vaikka mummonmuusi hyvää,??

        Tai se vanha perinteinen...
        Nakerra ranskanleipään sopivan syvä,pieni reikä,ja lyki siihen kumiin puetulla kullilla!


      • Anonyymi
        Ykkösrunkku kirjoitti:

        Kokeilin tuota perunajauhohommaa. IHAN ykkönen!!!

        Oikeestikko!


    • happyjoyjoyrunk

      Liukuvoide on paras☺
      Joskus on kiva pitää terskaa paljaana ja hieroa sitä turvonneena kuivana.

    • weewee1

      Kaupoista löytyy keltainen pyöreä peltirasia on sitten tosi toimivaa,esinahka vaan taakse ja terskaan laittaa sopivan nöölin ja vähän levittää sitä terskaan niin sitten vaan nahkaa ees taas ,voi lisätä välillä jos siltä tuntuu no mulla ainakin tullut monet kerrat aivan mahtavat orkut.Suosittelen koittamaan klöveriä.

    • paskajaska

      Ihan perus liukkari.

    • AperitaAatu
    • parastarunkkurasvaa
    • Ammattilainenn

      Kookosöljy

    • AperitaAatu

      Tummelia voi myös laittaa löylykauhan varteen,kun tunkee sen hanuriinsa,
      tai kaverin hanuriin.

    • Runkrunkrunkkari

      Kookosöljy on miellyttävin, jos on saman suuntaisia leikkejä kuin minulla, niin ruokaöljy tai vaikka kananmuna toimii tosi hyvin. :D

    • EiKäyVegeille

      Pojat pojat! Joulu tuloillaan😁
      Sopivan haaleaksi jäähtynyt kinkun paistorasva! Ja jos kaverikin mukana,dippaa siihen vehkeet ja nuoleta puhtaiksi😉

    • AperitaAatu

      Kun käy mattopyykillä,niin samalla voi käyttää mäntysuopaliosta.
      Näppylähanskat on hyvät olla,niillä saa pitävän otteen.
      Hanskoihin mäntysuopaa tai tummelia,niin kylläpäs on liukas keli.

    • Jauhoooooo

      Todellisuudessa joku vesi/jauho/öljy sekoitus olisi hyödyksikin, puhdistaa mukavasti mulkun kivemman tuntuiseksikin.

    • jokapäivä

      Ruokaöljyä käytän runkkaamisessa ja dildon kanssa!

    • runkkari99

      mielestäni paras liukuvoide on tulikuuma kananpaska

    • hameilija

      Minä runkkaan hameen tai mekon läpi ja ne luistavat kivasti kyrpää vasten.

    • Punaraita Bepanthen. Apteekissa myydään. Hoitaa suorituksen aikana mahdollisesti syntyviä nirhautumia. Ei tarvitse pestä pois runkun jälkeen mikäli et itse halua koska apteekkituote ja hajuton.

    • Anonyymi

      Mulla on 3 mukavaa runkkutapaa tilanteen mukaan.
      1. Perinteinen runkku esinahan kanssa.
      2. Liukasterunkku
      3. Kuiva terskarunkku.

      2 ja 3 runkuissa kiihotan kiimaisen kullin koko vartta keskittyen kuitenkin lähinnä terskaan. Terskan kohdalla aina pieni puristus ja pyöräyttävä liike lisää nautintoa.

      Kuivarunkku on vähän kovempaakin käsittelyä odottavan kyrvän todella nautinnollinen tyydyttämistapa. Esinahka on vedettynä koko ajan pois terskan päältä ja kiihottaminen keskittyykin lähinnä paljaakseen kuivaan terskaan. Täysin kuiva terska ja sileä käden iho toimivat hyvin yhdessä. Mahtava orgasmi on taattu.
      Runkkaan myös näin muita miehiä. Kovasti tykkäävät.
      Kivesten kiihottaminen ja hellä puristelu on tärkeä asia, mitä ei saa unohtaa.

      T. Kyrpäfriikki

    • Anonyymi

      Pjur Original Bodyglide ehdoton ykkönen . Tuntuu hyvältä ei ärsytä millään tavalla. Voin suositella. Toinen on Gun Oil Stroke 29. Upean tuntuinen lämmettyään.

      T. Kim69

    • Olen hamerunkkari ja hameen liukas vuori tai alushame antavat sopivan luistin.

      • Anonyymi

        Ruokaöljy . Halpa ja löytyy jääkaapista.


      • Anonyymi

        Liukas ohut alushame kiihottavin. Vaikka toisen tyttöilijän kanssa.


      • Anonyymi

        Tuota täytyy seuraavaksi kokeilla kun on pyykissä hame tai alushame.


    • Anonyymi

      Oot selvvästi nainen ja lespo joka leikit miestä, pistä lääkitys kuntoon muutes alat uskoo ittekin asiaas🙄

    • Olen hamerunkkari eli yleensä runkkaan hameen tai mekon läpi. Useimmiten vuorillisen läpi ja silloin kuulu ihana kahinaa ja liukas kangas tuntuu hyvältä. Spermaan hameen jonka siistin heti spermasta.

      • Anonyymi

        Lauracd voisin auttaa sinut tulemaan hameeseesi. Sen jälkeen tulisin myös hameeseesi. Voitais yhdessä siistiä mekkosi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lauracd voisin auttaa sinut tulemaan hameeseesi. Sen jälkeen tulisin myös hameeseesi. Voitais yhdessä siistiä mekkosi.

        Olisi kiva kiva jos autat minua laukeaamaan ihanaan hameeseeni ja sitten spermaisit sitä.


      • Anonyymi
        Lauracd kirjoitti:

        Olisi kiva kiva jos autat minua laukeaamaan ihanaan hameeseeni ja sitten spermaisit sitä.

        Lauracd antaisitko imeä kovaa kaluasi.


      • Anonyymi

        Itse käytän usein nestemäistä pyykkipulveria. Kostutan kullin hieron sitten niin jotta vaahtoaa oikein kunnolla.Otan pulveri veteen kastetut pikkarit käteen ja hieron kullia niin jotta vaahtoaa kunoĺla kunnes laukean pikkareihin.


      • Anonyymi

        Seuraavaksi kun pesen pyykkiä niin täytyy runkata hameeseen taikka alushameeseen.Kastan ensin alushameen lämpimään pulveriveteen sitten hieron kullia niin jotta pulveri vaahtoaa valkoisena kullin ympärillä. Varmaan tuntui ihanalta kun laukeaa alushameeseen Yleensä olen runkannut nyt pikkareihin .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lauracd antaisitko imeä kovaa kaluasi.

        Annan imeä ja jos haluat voin myös imeä.


    • käytä geeliä

    • Anonyymi

      Osta NURU hierontaöljyä, johon sekoitetaan vettä 50/50 seoksella. Luistaa mahtavasti.

    • Anonyymi

      Pääosin liukuvoidetta.
      Pikarunkkuun normirasvaa. Jos käyttää pitempään sessioon, niin pitää lisätä välillä. Ei tarvitse pestä pois.

    • Anonyymi

      Oliivi-tai rypsiöljyä jota löytyy keittiöstä.

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      95
      1836
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1208
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      62
      1098
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      71
      947
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe