Kiitos :)
Kiitos :)
5
160
Vastaukset
- Kiitos, kiitos sano
mielisairas kulkukoiralle, kun sai yhtyä koiran peräaukkoon!"
Kiitos, oi kiitos - olet ihana koira - rakastan sinua!" - Kiitos, kiitos sano
mielisairas sossuun, kun sossutuet dokasi!"
"Kiitos, oi kiitos - ootte ihanii - ku mun ei tarvii eläessäni tehä muuta ku juoda ja narkata yhteiskunnan varoin - mä rakastan teitä!" - Kiitos kiitos sano
mielisairas käräjäoikeudelle, kun pääsi taas vastaajana saliin!"
Kiitos, oi kiitos - ootte ihquja - kukaan muu ei musta enää välittääkkään kun te!"
"Tehän ootte vähän niinku mun perhe nykyään. Onks teil muuten pienii lapsii?" - Kiitos, kiitos sano
mielisairas poliiseille, kun sai taas asemalla pamppua pyllyyn!"
"Kiitos, oi kiitos - tuntuu hyvältä - tuon taas rikkareita lisää huomenna!"
"Teillä on tääl Espoossa toi asiakaspalvelu ainaski kohillaan!" - Kiitos kiitos sano
mielisairas Espoossa, kun mälli irtosi 9:ttä kertaa ensikodin keittiön ikkunaan!"
Kiitos, oi kiitos - ihanaa että on tällainen paikka missä voin aina käydä tumputtamassa - jopa useita kertoja päivässä!"
"Teen juhannuskokon tähän pihalle ja vedät kuivat siihen kokkoon!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2355400Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy465380Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2232909Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171442444- 652052
- 701850
- 2081714
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1871369Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,301329Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.3381256