Pillun nuolijaa keski-suomesta?

Anelma-Unelma

Hei ihanat kielimiehet keski-suomesta!
Olis aistillinen, launis, laadukas 50v sinkkunainen vailla vakipanoa.
Tykkään erityisen paljon kun pilluani nuollaan kunnolla. Tykkään myös ihan normipanosta, peppuseksistä ja monimuotoisesta erotiikasta. Ei kinkyä. Onkos minulle vastakappaletta? Iällä ei merkitystä.

12

578

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopiva?

Hei, täällä olisi 22v nuori mies :D

• Täältä löytyisi yksi halukas nuolija ja miksi en sitten jättäisi sua panemattakaan.

• Sweettongue.

Hhmm, lähetin sulle viestiä ; )

• pillun nuolija M37

Moi, täällä ois komea 37v mies joka haluaisi nuolla pillua päivittäin.....

• Oooooooooh!

Mikä sinun s-postisi, niin vastaan sinulle pika pikaa!

• kuumaa2

Laita ny unelma jotain yhteystietoo.. ni saat erotiikkaa sexsiä..50v laatumies.

• sepe413

hei täällä olis kaveri sinulle seksii nuola ja naidaa pimssaa ja peppuun myös jos haluat miten tavattaa sinut kerro sä mennään eteen päin asiassa

• lipo

Äänekoskella olis nuolija tarjolla

• haise...v

Taitaapi olla unelma vaan tämä nainen... mut näitähän pöhelöitä riittää ..

• hei olen sinkku pasi 44/180/86 ja mukava, avoin, hellä, romanttinen, huumorintajuinen, lempeä ja fiksu. pussailen ja otan sinut mielelläni myös syliin tai kainaloon. en juo enkä tupakoi. olen eroottinen, tunteellinen, lempeä, ja avoin ja otan naiseni huomioon joka päivä. minulla ei ole lapsia. viihdyn luonnossa, olen eläinrakas ja liikunnallinen, mökkeilen ja vietän paljon koti- iltoja. tanssimassa käyn p-0458889795 [email protected] aikaa on olla milloin suuseksitä pidän kaikki muukin käy

• moi olen vapaa pasi 44v/180/87 ja iisalmesta maalta, ukava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu herras mies. Pusaan ja otan naisen mielelläni syliin ja kainaloon. En juo ja en polta. Olen erottinen, tunteellinen, lemppeä, avoin, joka otan naisen huomioon. Asun maaseudulla ja minulla ei ole lapsia. Tykkään käydä tanssimassa, kunto salilla, imassa ja viihdyn luonnossa mökkillä elokuvissa laivalla teaterissa puh/0458889795 mailia [email protected]

• sexslave

Täällä ois keski-suomesta 30-v. mies joka voisi tulla tyydyttymään kaikki yllä mainitsemasi tarpeesi... Pistä viestiä tähän [email protected]

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      201
      4559
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      31
      3200
    3. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      32
      2918
    4. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      79
      2823
    5. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      60
      2786
    6. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      90
      2635
    7. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      14
      2371
    8. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      100
      2149
    9. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      116
      1357
    10. Missä me nähtiin viimeksi nainen

Paikka ja siitä vähän kuvailua. Mitä kohtaamisessa tapahtui?
      Ikävä
      63
      1138
    Aihe