Pillun nuolijaa keski-suomesta?

Anelma-Unelma

Hei ihanat kielimiehet keski-suomesta!
Olis aistillinen, launis, laadukas 50v sinkkunainen vailla vakipanoa.
Tykkään erityisen paljon kun pilluani nuollaan kunnolla. Tykkään myös ihan normipanosta, peppuseksistä ja monimuotoisesta erotiikasta. Ei kinkyä. Onkos minulle vastakappaletta? Iällä ei merkitystä.

12

561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopiva?

Hei, täällä olisi 22v nuori mies :D

• Täältä löytyisi yksi halukas nuolija ja miksi en sitten jättäisi sua panemattakaan.

• Sweettongue.

Hhmm, lähetin sulle viestiä ; )

• pillun nuolija M37

Moi, täällä ois komea 37v mies joka haluaisi nuolla pillua päivittäin.....

• Oooooooooh!

Mikä sinun s-postisi, niin vastaan sinulle pika pikaa!

• kuumaa2

Laita ny unelma jotain yhteystietoo.. ni saat erotiikkaa sexsiä..50v laatumies.

• sepe413

hei täällä olis kaveri sinulle seksii nuola ja naidaa pimssaa ja peppuun myös jos haluat miten tavattaa sinut kerro sä mennään eteen päin asiassa

• lipo

Äänekoskella olis nuolija tarjolla

• haise...v

Taitaapi olla unelma vaan tämä nainen... mut näitähän pöhelöitä riittää ..

• hei olen sinkku pasi 44/180/86 ja mukava, avoin, hellä, romanttinen, huumorintajuinen, lempeä ja fiksu. pussailen ja otan sinut mielelläni myös syliin tai kainaloon. en juo enkä tupakoi. olen eroottinen, tunteellinen, lempeä, ja avoin ja otan naiseni huomioon joka päivä. minulla ei ole lapsia. viihdyn luonnossa, olen eläinrakas ja liikunnallinen, mökkeilen ja vietän paljon koti- iltoja. tanssimassa käyn p-0458889795 [email protected] aikaa on olla milloin suuseksitä pidän kaikki muukin käy

• moi olen vapaa pasi 44v/180/87 ja iisalmesta maalta, ukava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu herras mies. Pusaan ja otan naisen mielelläni syliin ja kainaloon. En juo ja en polta. Olen erottinen, tunteellinen, lemppeä, avoin, joka otan naisen huomioon. Asun maaseudulla ja minulla ei ole lapsia. Tykkään käydä tanssimassa, kunto salilla, imassa ja viihdyn luonnossa mökkillä elokuvissa laivalla teaterissa puh/0458889795 mailia [email protected]

• sexslave

Täällä ois keski-suomesta 30-v. mies joka voisi tulla tyydyttymään kaikki yllä mainitsemasi tarpeesi... Pistä viestiä tähän [email protected]

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73