Pillun nuolijaa keski-suomesta?

Anelma-Unelma

Hei ihanat kielimiehet keski-suomesta!
Olis aistillinen, launis, laadukas 50v sinkkunainen vailla vakipanoa.
Tykkään erityisen paljon kun pilluani nuollaan kunnolla. Tykkään myös ihan normipanosta, peppuseksistä ja monimuotoisesta erotiikasta. Ei kinkyä. Onkos minulle vastakappaletta? Iällä ei merkitystä.

12

602

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopiva?

Hei, täällä olisi 22v nuori mies :D

• Täältä löytyisi yksi halukas nuolija ja miksi en sitten jättäisi sua panemattakaan.

• Sweettongue.

Hhmm, lähetin sulle viestiä ; )

• pillun nuolija M37

Moi, täällä ois komea 37v mies joka haluaisi nuolla pillua päivittäin.....

• Oooooooooh!

Mikä sinun s-postisi, niin vastaan sinulle pika pikaa!

• kuumaa2

Laita ny unelma jotain yhteystietoo.. ni saat erotiikkaa sexsiä..50v laatumies.

• sepe413

hei täällä olis kaveri sinulle seksii nuola ja naidaa pimssaa ja peppuun myös jos haluat miten tavattaa sinut kerro sä mennään eteen päin asiassa

• lipo

Äänekoskella olis nuolija tarjolla

• haise...v

Taitaapi olla unelma vaan tämä nainen... mut näitähän pöhelöitä riittää ..

• hei olen sinkku pasi 44/180/86 ja mukava, avoin, hellä, romanttinen, huumorintajuinen, lempeä ja fiksu. pussailen ja otan sinut mielelläni myös syliin tai kainaloon. en juo enkä tupakoi. olen eroottinen, tunteellinen, lempeä, ja avoin ja otan naiseni huomioon joka päivä. minulla ei ole lapsia. viihdyn luonnossa, olen eläinrakas ja liikunnallinen, mökkeilen ja vietän paljon koti- iltoja. tanssimassa käyn p-0458889795 [email protected] aikaa on olla milloin suuseksitä pidän kaikki muukin käy

• moi olen vapaa pasi 44v/180/87 ja iisalmesta maalta, ukava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu herras mies. Pusaan ja otan naisen mielelläni syliin ja kainaloon. En juo ja en polta. Olen erottinen, tunteellinen, lemppeä, avoin, joka otan naisen huomioon. Asun maaseudulla ja minulla ei ole lapsia. Tykkään käydä tanssimassa, kunto salilla, imassa ja viihdyn luonnossa mökkillä elokuvissa laivalla teaterissa puh/0458889795 mailia [email protected]

• sexslave

Täällä ois keski-suomesta 30-v. mies joka voisi tulla tyydyttymään kaikki yllä mainitsemasi tarpeesi... Pistä viestiä tähän [email protected]

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2205
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      811
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      726
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      580
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe