Pillun nuolijaa keski-suomesta?

Anelma-Unelma

Hei ihanat kielimiehet keski-suomesta!
Olis aistillinen, launis, laadukas 50v sinkkunainen vailla vakipanoa.
Tykkään erityisen paljon kun pilluani nuollaan kunnolla. Tykkään myös ihan normipanosta, peppuseksistä ja monimuotoisesta erotiikasta. Ei kinkyä. Onkos minulle vastakappaletta? Iällä ei merkitystä.

12

553

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopiva?

Hei, täällä olisi 22v nuori mies :D

• Täältä löytyisi yksi halukas nuolija ja miksi en sitten jättäisi sua panemattakaan.

• Sweettongue.

Hhmm, lähetin sulle viestiä ; )

• pillun nuolija M37

Moi, täällä ois komea 37v mies joka haluaisi nuolla pillua päivittäin.....

• Oooooooooh!

Mikä sinun s-postisi, niin vastaan sinulle pika pikaa!

• kuumaa2

Laita ny unelma jotain yhteystietoo.. ni saat erotiikkaa sexsiä..50v laatumies.

• sepe413

hei täällä olis kaveri sinulle seksii nuola ja naidaa pimssaa ja peppuun myös jos haluat miten tavattaa sinut kerro sä mennään eteen päin asiassa

• lipo

Äänekoskella olis nuolija tarjolla

• haise...v

Taitaapi olla unelma vaan tämä nainen... mut näitähän pöhelöitä riittää ..

• hei olen sinkku pasi 44/180/86 ja mukava, avoin, hellä, romanttinen, huumorintajuinen, lempeä ja fiksu. pussailen ja otan sinut mielelläni myös syliin tai kainaloon. en juo enkä tupakoi. olen eroottinen, tunteellinen, lempeä, ja avoin ja otan naiseni huomioon joka päivä. minulla ei ole lapsia. viihdyn luonnossa, olen eläinrakas ja liikunnallinen, mökkeilen ja vietän paljon koti- iltoja. tanssimassa käyn p-0458889795 [email protected] aikaa on olla milloin suuseksitä pidän kaikki muukin käy

• moi olen vapaa pasi 44v/180/87 ja iisalmesta maalta, ukava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu herras mies. Pusaan ja otan naisen mielelläni syliin ja kainaloon. En juo ja en polta. Olen erottinen, tunteellinen, lemppeä, avoin, joka otan naisen huomioon. Asun maaseudulla ja minulla ei ole lapsia. Tykkään käydä tanssimassa, kunto salilla, imassa ja viihdyn luonnossa mökkillä elokuvissa laivalla teaterissa puh/0458889795 mailia [email protected]

• sexslave

Täällä ois keski-suomesta 30-v. mies joka voisi tulla tyydyttymään kaikki yllä mainitsemasi tarpeesi... Pistä viestiä tähän [email protected]

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      107
      5081
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3333
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3175
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      435
      2391
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      246
      1473
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1271
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      78
      1221
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1178
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      126
      1086
    Aihe