K-linja hallitsee edelleen! Keput ei halua Suomea Natoon. Keput ei halua, että Suomella olisi turvanaan edes jalkaväkimiinoja. Puh.j. Sipilä osoitti aivan erinomaista kepulaisuutta siirtämällä miina-asian heti pois Suomen turvallisuudesta ja alkamalla sössöttää sopimustekniikasta. Kas näin asiat pimitetään! Ihan tulee mieleen vanhan iloisen Neuvostoliiton ja K-linjan ajat; sen linjan tarkoitushan oli siirtää Suomi Neuvostolan oblastiksi ja linjalaiset lääninkomissaareiksi sinne sitten.
*)Eräs johtavia K-linjalaisia Eino Uusitalo esitti vuonna 1974, ollessaan keskustapuolueen eduskuntaryhmän puheenjohtaja Suomelle toista itsenäisyyspäivää jatkosodan päättäneen Moskovan välirauhan päivämäärälle 19. syyskuuta.
Onko Sipilä uusi Uusitalo?*)
2
<50
Vastaukset
- tyhmiäkö ovat
Ei käy kateeksi kepulin tulevaisuutta.
- he heheh
Toista se oli Urkin aikana. Myrysmies toki asui huvilassaan, mutta nyt jo näillä kaikilla näyttää olevan kartano.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398