tuolle Jämijärven kunnalle on tulos liitos

tarkka,,,

toiseen kuntaan ei hyvin mene sielläkään ,ihmetyttää kun köyhä kunta täytti viran vuosia sitten vaikka se olisi voitu jättää täyttämättä , kun kyseisellä virkamiehellä ei ole mitään tarvetta, naapurikunnista olis voitu vuokrata tähän aina kun tarvitaan eikä vuores sen töitä ole montaa päivää, kannattas ensin järkeillä ennen kuin munitaan,,,järkeillen säästyää rahaa ,valinnois vois käyttää vaikka palikka testii ettei tyhmyys korostu....

22

422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsu.

      totta ,,,

      • ruupanperältä

        Ilaalisiin, Ikaalisiin teidät otetaan mielellään vastaan!


      • Kyrö afv Ikalisis
        ruupanperältä kirjoitti:

        Ilaalisiin, Ikaalisiin teidät otetaan mielellään vastaan!

        Kylä Suur-Ikaalisten kaikki kunnat ja kaupungit on vielä yhtä kuntaa. Jämijärvi teki asiasta aloitteen mutta Ikoohlinen on niin vastarannankiiski. Talous ajaa kunnat yhteen ilman kummempia ihmettelyhä yksi kerrallaan..


      • 1540 maakirjat
        Kyrö afv Ikalisis kirjoitti:

        Kylä Suur-Ikaalisten kaikki kunnat ja kaupungit on vielä yhtä kuntaa. Jämijärvi teki asiasta aloitteen mutta Ikoohlinen on niin vastarannankiiski. Talous ajaa kunnat yhteen ilman kummempia ihmettelyhä yksi kerrallaan..

        Mun mielestä kaikki valta pitäjällä pitää antaa vain sellaisille henkilöille, joilla sukutalot ovat säilyneet tähän päivään asti samalla suvulla.


      • Maaseudun puolesta
        Kyrö afv Ikalisis kirjoitti:

        Kylä Suur-Ikaalisten kaikki kunnat ja kaupungit on vielä yhtä kuntaa. Jämijärvi teki asiasta aloitteen mutta Ikoohlinen on niin vastarannankiiski. Talous ajaa kunnat yhteen ilman kummempia ihmettelyhä yksi kerrallaan..

        Kyllä Ikaalisissa persut ja kepu kannattaa Jämijärven liittymistä Ikaalisiin. Muut on kysymysmerkkejä.


      • huhaa
        1540 maakirjat kirjoitti:

        Mun mielestä kaikki valta pitäjällä pitää antaa vain sellaisille henkilöille, joilla sukutalot ovat säilyneet tähän päivään asti samalla suvulla.

        Vaikka olisivatkin vain kirjoilla jämpällä :(


      • .,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        1540 maakirjat kirjoitti:

        Mun mielestä kaikki valta pitäjällä pitää antaa vain sellaisille henkilöille, joilla sukutalot ovat säilyneet tähän päivään asti samalla suvulla.

        suomen kunnis on ollu valta kepuil eli suurilla maajusseil ja mikä on tulos kuntien kautta kierrätetty miljardeja kepuleille , kierre on loppumas ,veroeurot tasapuoliseen jakoon se on nyt eun tarkotus,,


      • Kontinkyläinen
        ruupanperältä kirjoitti:

        Ilaalisiin, Ikaalisiin teidät otetaan mielellään vastaan!

        Ruupanperä :D


    • muuttohaukka

      Muutetaan joukolla Tampereelle nääs, on nimittäin myymättömiä asuntoja pilvinpimein tarjolla ja halvat äyrit. Päästään tästä kaikesta eroon.

    • metsään meni taas

      Jämpällä on jäminsato puoliksi tyhjä ja siihen tehtiin vielä iso remontti missä on päättäjien järki taas. Ei näy vuokralaisia.

      • JJ..................

        Oi tulkaa Jämpän naiset luokseni kylää.

        Minulla satoa riittää jokaiselle!


    • köli...

      alotukses puhutaan järkee, tämmöset virat on lakkautettava heti koko talo tyhjäks,muista kunnista vuokrataan tekijät muutamiksi päiviksi vuores,,,tähän on tultu loppuu pullan mussutus ,,,,

      • se se ,,,,,

        olen samaa mieltä pihalle vaan ja onnee,,,,


      • Palveluun tyytyväinen

        Mitä virkoja vaan ensiksi lakkautettaisiin?


      • verner,,,
        Palveluun tyytyväinen kirjoitti:

        Mitä virkoja vaan ensiksi lakkautettaisiin?

        ai olet omaan palveluun tyytyväinen kyl naurattaa ...rahat loppuu ulos vaan...loppuu maudien ostelu...


    • aika rupee oleen lop

      ulos vaan tyhjäntoimittajat,,,

    • valtsu..

      liitos tulos ei kauaa kestä kun talo on tyhjä , hyvä näin säästyy rahaa tarpeelliseen ..

    • pöljä...

      ei kauaa kestä kun moinen talo lopetetaan et silleen,,,

    • kliiop

      alkaa mono heiluun,,,

    • Tervetuloa

      kaikki Jämppäläiset omaan emäpitäjäänne Ikaalisiin. Mielellämme otamme teidät kaikki takaisin. Pääsette osaksi kasvavaa Pirkanmaata, ja saatte yliopistolliset terveyspalvelut lähempää tulevaisuudessa. Jämi-Kylpylä akseli on tulevaisuudessa molempien paikkojen sydän ja sielu, joka esimerkiksi business-kuviona pitäisi miettiä täydellisen toimivaksi kokonaisuudeksi.

      • KakeKpäästä

        Pirä pitäjäs!!


    • Kakeroc

      Katsotaan vaan Kake on hevosmies, Lavia meni kuin vahigossa toto ei pitänyt :(
      Mutta Honkajoki on kaatumassa konkurssi Kaken syliin ja kyllä Kake Laviasta oppineena huolen pitää että Jämijärvikin saa sellaisen täkyn että Kake hevosmiehenä vetää toto voiton kotiin ;) No seuraus on että Porissa tämä kolhoosi on ennen seuraavaa lähtöä. Mutta sowat Kake tähtää jo seuraaviin eduskuntavaaleihin ja varmaan läpimenoon entisen Suurkankaanpään ja Porin äänillä. ;) Kakehan on kuolematon ja terävä järkinen tuonpuoleiseen elämään saakka ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8955
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1257
    Aihe