Löysinpä verkosta sivuston, jossa voi pienellä vaivalla ansaita mukavia kymmenien eurojen arvoisia lahjakortteja. Ei tarvitse muuta kuin luoda tunnus ja alkaa vastailla kyselyihin. Jokainen kysely kerryttää pistetiliä ja kun pisteitä on tarpeeksi saa lunastaa palkinnon! Lahjakorttipalkintoja löytyy vaikkapa sivustoille pizzaonline.fi ja verkkokauppa.com sekä Experttiin ja Zalandoon ja moneen muuhun paikkaan:)
On myös mahdollisuus saada ilmaiseksi kotiin jokin tuote testattavaksi ja sitten kirjoittaa siitä arvio;)
Ei tarvitse muuta kuin luoda tunnus ja alkaa vastailla kyselyihin. Sivusto löytyy täältä: http://tinyurl.com/p46efzx
Mukava tapa ansaita Lahjakortteja
PasiPetteri34
1
202
Vastaukset 1
- Toluna
No voi helvetti. Pienellä vaivalla? Toluna on nykyään aivan järkyttävä, enkä suosittelisi mukaan hyppäämistä. Sen taso on laskenut ja maksut pienentyneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493