Stimulantit ja rytmihäiriöt

Concertumisti

Hei, onko täällä muita, joilla olisi hyvänlaatuiseksi todettuja sydämen rytmihäiriöitä? Esim. lisälyöntejä, takykardiaa jne. Ja käyttäisi stimulannteja, Concertaa tai muuta?

Oletteko huomanneet jotain vaikutusta että pumppu olisi seonnut entisestään? Mieli tekisi kokeilla mutta en ole uskaltanut näiden pamputtelujen vuoksi.

3

3018

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11212121212

Stimulanttejen käyttöönhän sisältyy sydänvaivojen ja -kohtausten riski. Mainittu potilasohjeessakin.

• Näin mulla

Concerta aiheuttaa takykardiaa ainakin mulle, lähinnä silloin lääkkeen aloittamisen aikoihin. Nykyään en huomaa tuota niinkään, paitsi jos on nukkunut huonosti ja ottaa aamulla lääkkeen, tai jos stressaa ja se aiheuttaa omasta puolestaan sydänoireita.

• Addnainen

Mullakin oli alussa sydänoireita, mutta ne meni viikossa ohi. Lähinnä nopealyöntisyyttä (leposyke nousi ehkä 10-15:lla lyönnillä normaalista lyöntitiheydestä) ja muljahduksia rinnassa.
        Tähän auttoi vogelin orapihjalauute, mutta en neuvo ketään omin päin käyttämään sitä, varsinkaan, jos on muitakin lääkityksiä kuin Concerta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      75
      1247
    2. 72
      1164
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      74
      999
    4. 95
      879
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      256
      805
    6. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      757
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      27
      705
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      673
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      659
    10. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      600
    Aihe