Miten silmälääkäri pystyy diagnosoimaan näköhermon tulehduksen. Nähdäänkö aina jos sellainen on ollut tai on päällä vai voiko se olla myös tutkimuksissa "näkymätön".
Näköhermontulehduksen diagnosoiminen
3
285
Vastaukset
- roskasimmu
Ainakin omalla kohdalla, kun tilanne oli päällä ei silmälääkäri nähnyt mitään vaurioita, vaikka kuinka zoomaili kiikareillaan silmääni.
Mutta kattavat erilaisilla laitteilla suoritettavat näkötestit ( esim, laite jossa eri ilmansuunnista tulee täpliä ja painat nappia kun näet) Niiiin saattavat paljastaa silmälääkärille vanhempiakin vaurioita vaikka näön hyvällä tuurilla saiskin takaisin!?
Itse silmässä se vika MS taudissa olekkaan, vaan "piuhojen" toisessa päässä(aivojen alueella)
Itselläni jäi pysyväksi tuo näön osittainen menetys, mutta on noita muitakin näköhermotulehduksia varmaan olemassa kuin tuo MS aiheuttama, ehkä..... - minä
Kyllä silmälääkäri näkee jos tulehdus päällä tai on ollut. Jättää silmäpohjaan merkkejä.
- näkö pois iäks
Mutta ei vaan voi sille mitään, eikä lääketiedekkään....(en ole uskovainen vaan MS tautinen)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252500Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.551826Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111284Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3001093- 2591002
- 146903
- 56894
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua12838- 49825
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.113807