Itse etsin pitkään netistä tapaa saada vähän ylimääräistä rahaa käytettäväksi, mutta suurin osa tavoista mitä netissä ehdoteltiin oli myydä vanhoja vaatteita jne.
Yhdestä keskustelupalstasta sitten löysin "Pay to click" sivun joka on siis sivu jossa katsotaan muutamaa mainos-sivua päivässä (keskimäärin 10-30) jotka kestävät noin 5sec per mainos. Sivu jota itse käytän on http://www.probux.com/?r=Perkl
Koska jokaisesta klikkauksesta saa vain 0.001senttiä niin hetken aikaa mietin että onko tässä edes mitään järkeä. Mutta kun pääsin jyvälle siitä että rahaa tienaa parhaiten vuokraamalla referaaleja (muita ihmisiä jotka klikkaa samoja mainoksia), nyt noin 5kk jälkeen, ja parin ensimmäisen kk rahat sijoitun vuokrattuihin referaaleihin niin kuukaudessa tulee noin 200e ylimääräistä rahaa.
Niin aattelin jakaa tänne myös vinkin kyseisestä sivusta sillä kyseisellä foorumilla aika paljon pyörin
Pitkäaikainen tapa tienata ylimääräistä rahaa
4
478
Vastaukset
- parempi idea
Tuottoisampaa ja vähemmän aikaa vievää on säästää vähän rahaa ja sijoittaa ne vaikkapa rahastoihin.
Typerien aloitusten kirjoittaminen keskustelupalstoille siinä toivossa, että joku klikkaisi sitä linkkiä mistä saa sen sentin osan, on aika epätoivoista. - 720
Olen sijoittanut nyt 2,5 vuotta, ilman mitään fyysistä tekemistä ansaitsen noin 2€ joka tunti, 24/7. Verojen jälkeen siis.
Ei enää montaa vuotta taloudelliseen riippumattomuuteen. Ei siis mitään VM virittelyjä.
Tietenkään en mitenkään aloittanut nollilta. - Jepujepepp
Toimii! Ja toinen helppo tapa jossa jaat vain linkkejä.
https://www.linkbucks.com/referral/783328 - hohhoijaata
Miksi kukaan klikkaisi noita teidän linkkejä, ja ennen kaikkea: miten ne liittyvät talletuksiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11566Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras921475Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221041Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva195924- 123832
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2777Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29750Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42741- 7714
- 60693