Itse etsin pitkään netistä tapaa saada vähän ylimääräistä rahaa käytettäväksi, mutta suurin osa tavoista mitä netissä ehdoteltiin oli myydä vanhoja vaatteita jne.
Yhdestä keskustelupalstasta sitten löysin "Pay to click" sivun joka on siis sivu jossa katsotaan muutamaa mainos-sivua päivässä (keskimäärin 10-30) jotka kestävät noin 5sec per mainos. Sivu jota itse käytän on http://www.probux.com/?r=Perkl
Koska jokaisesta klikkauksesta saa vain 0.001senttiä niin hetken aikaa mietin että onko tässä edes mitään järkeä. Mutta kun pääsin jyvälle siitä että rahaa tienaa parhaiten vuokraamalla referaaleja (muita ihmisiä jotka klikkaa samoja mainoksia), nyt noin 5kk jälkeen, ja parin ensimmäisen kk rahat sijoitun vuokrattuihin referaaleihin niin kuukaudessa tulee noin 200e ylimääräistä rahaa.
Niin aattelin jakaa tänne myös vinkin kyseisestä sivusta sillä kyseisellä foorumilla aika paljon pyörin
Pitkäaikainen tapa tienata ylimääräistä rahaa
4
406
Vastaukset
- parempi idea
Tuottoisampaa ja vähemmän aikaa vievää on säästää vähän rahaa ja sijoittaa ne vaikkapa rahastoihin.
Typerien aloitusten kirjoittaminen keskustelupalstoille siinä toivossa, että joku klikkaisi sitä linkkiä mistä saa sen sentin osan, on aika epätoivoista. - 720
Olen sijoittanut nyt 2,5 vuotta, ilman mitään fyysistä tekemistä ansaitsen noin 2€ joka tunti, 24/7. Verojen jälkeen siis.
Ei enää montaa vuotta taloudelliseen riippumattomuuteen. Ei siis mitään VM virittelyjä.
Tietenkään en mitenkään aloittanut nollilta. - Jepujepepp
Toimii! Ja toinen helppo tapa jossa jaat vain linkkejä.
https://www.linkbucks.com/referral/783328 - hohhoijaata
Miksi kukaan klikkaisi noita teidän linkkejä, ja ennen kaikkea: miten ne liittyvät talletuksiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882