Mistä Espoo-Helsinki alueelta tai verkkokaupasta löytyis verimatoja Aksolotlille
Verimatoja Aksolotlille
4
665
Vastaukset
- Käärmemies
Useimmat Faunattaren myymälät ainakin myyvät niitä pakasteina. Liikkeitä on pitkin Helsinkiä ja Espoota useita (Itäkeskus, Espoon keskuksen Entresse, Sello, Arabia,...). Samoin Megaeläin-myymälöistä kannattaa kysellä. Ja mista tahansa muusta hyvästä akvaarioliikkeestä: niitä myydään laajalta akvaariokalojen ruoaksi.
- Meuwi
Kiitos paljon! Ajattelen ottaa aksolotlin seuraavaksi lemmikiksi. Ensiksi pitäis tarkistaa mistä saa tarvikkeita. ;)
- Aksola
jos aksolotlin hoito ei ole tuon paremmin hallussa niin suosittelen eläimen ostamisen siirtämistä tulevaisuuteen.
Netistä löytyy pari hyvää sivua suomeksi ja enkuksi tietenki tietoa akson hoidosta.
Aikuisen akson ruokavalioon kuuluu axopelletit ja JÄRVIkala.
Verimadot ovat poikasetn ruokaa.
Sirkat, toukat, etanat, kotilot, liha, sisäelimet ja katkaravut EIVÄT kuulu akson ruokalistalle! - Axovuosia
Vuosien jälkeen on pakko tähän vastata. Pelletit eivät kuulu axon ruokavalioon. Kaikki muu kuuluu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117