Vinkkejä miesten sheivailuun

apujamunakarvojenhoitoon

eli nyt kun iha ensimmäistä kertaa sheivasin munakarvani nii ne karvat tuntuu iha saatanan teräviltä ja epämukavilta sekä iho hieman ärtynyt... yhessä yössä tuli 0.4 milliset "piikit" ulos ihosta..

Eli nyt vinkkejä mulle! Miten saan mukavan pehmeen ihon sekä karvat pysymään ihon sisällä monta päivää?

6

690

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Markhulio

      Siihen tottuu ihokin, itsellä oli aluks sama : F

    • Poslari

      Pari kertaa viikossa kun vedät höylällä, niin iho tottuu touhuun aika pian, mutta kyllä se sänki sieltä aina melko terävänä alkaa kasvaa.

      Opettele sokerointi, niin saat karvat juurineen irti. Sielä lopputulos kestää huomattavasti pidempään, eikä terävää sänkeä kasva ollenkaan, koska uusissa karvoissa ei ole teräväreunaista leikkuupintaa kuten höylätyssä sängessä.

      Sokerointiin käytettävää ainetta saa ostaa valmiina, tai voit valmistaa sen itse eikä maksa kuin pari euroa.

      • karvapalli

        Kun mainitset sokeroinnista jonka voi itsekin tehdä niin onko sinulla jotakin reseptiä antaa ? Vai löytyykö netistä ?


      • Poslari
        karvapalli kirjoitti:

        Kun mainitset sokeroinnista jonka voi itsekin tehdä niin onko sinulla jotakin reseptiä antaa ? Vai löytyykö netistä ?

        http://www.sokerointi.info/sokerointiresepti/

        Tuolla reseptillä olen itse tehnyt.
        Puoletkin tuosta annoksesta riittää mielestäni hyvin.
        Aineet kattilaan ja keittelemään. Seosta täytyy keittää aika kauan. En ole kellost aikaa katsonut, mutta näin arviolta ainakain 20-30min.
        Ainekset ovat sulaessaan ensin kirkkaita ja niitä täytyy keittää niin kauan että muuttuvat hunajan väriseksi/kullan keltaiseksi.
        Seosta täytyy keittämisen aikana sekoitella lähes jatkuvasti lusikalla ja aina kun se alkaa enemmän kuohua, kattila täytyy siirtää hetkeksi sivuun liedeltä kunnes kuplat laskeutuvat.

        Kunhan ensin hoksaa oikean keittotavan, niin siinä mielessä kannattaa keittää kyllä kerralla enemmän, koska tuo keittäminen on touhussa mielestäni vaivalloisinta. Valmiin seoksen voi kaataa vaikka lasipurkkiin josta sitä voi myöhemmin pehmentää käyttöä varten vesihauteessa tai vaikka mikrossa.
        Itse lämmitän purkin aina vesihauteessa ja kaivan lusikalla sokerointiin sopivan palasen. Ja jos se käytön aikana pääsee liikaa viilenemään käytän sitä pari sekuntia mikrossa.
        Palanen leivinpaperia on ehdoton olla lähistöllä aina jos sokerimassapalasta on tarve laskea johonkin, muuten se tarttuu pöytiin ja lattioihin.

        Aika hankala tätä on netissä neuvoa. Itse lähdin rohkeasti kokeilemaan ja opin omat parhaat tapani.


    • Hyvinkin pitkälti niin kuin "poslari" tuossa mainitsikin, pari kolme kertaa viikossa höyläämällä iho kyllä tottuu nopeasti.

      Hetken päästä et sitä sänkeä huomaakaan...

    • hARJOITUS TEKEE MEST

      Laita bepantineä ärtyneisiin kohtiin. helpottaa.
      aja terävällä höylällä. Joka kerta uusi. Tylsä etkee ihon ärsytykset.
      Aja myötäkarvaan, ei vastakarvaan.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1807
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1667
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      789
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe