Voiko sydänäänet muka kuulua jo Rv 9, niin kuin mun terkkari vähän siihen malliin puhui puhelimessa, ultra tehdään ja pyysi isän mukaan, että asia konkretisoituu hänellekin.....
sydänäänet rv9??
7
898
Vastaukset
- jeps
Jollei kuulu, siis syke äänenä, niin ultrassa se syke kyllä tuolloin jo näkyy, siis syke liikkeenä.
- Helli
Mulla kuulu sydänäänet viikolla 11, ku menin ekan kerran neuvolaan. En kyl tiä olisko ne kuulunu jo ennemmin. Ultras kyl syke ainaki näkyy varmaa jo 9 viikolla.
Tsemppiä odotukselle! Nauti! - anya
Esikoista odottaessani kävin ensimmäistä kertaa neuvolassa viikolla 9 1. Sydänäänet kuuluivat ihan hyvin.
- Minsku
Käin neuvolassa rv 9 6 ja sydän-äänet kuului todella vahvoina ja selvinä.
- march
kuului vasta viikolla 12.
Sitä ennen yritettiin kuunnella ja olin sitte aivan varma että ei siellä kuitenkaan mitään oo..
Mutta siellä se papu kummiskin oli=))
- Minä
Se riippuu paljon neuvolan laitteista, että kuuluuko sydänäänet jo rv9. Meidän neuvolan laitteilla kuulemma sydänäänet kuuluu yleensä joskus rv12.
- ei kuulunut
Meillä ei kuulunut neuvolassa rv 9 risat, puolitoista viikkoa myöhemmin kuuluivat päivänselvästi. Ei kannata huolestua jos eivät kuulu, täysin normaalia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770