http://www.youtube.com/watch?v=XyeUnE-RiKk
Elikkäs itse olen kaljuuntunut jo noin parikymppisenä ja nyt ikää 33 vuotta ja tässä usean vuoden ajan ollaan oltu kaljupäänä, eli hiukset ajellaan säännöllisesti höylällä. Mua ei sinällään haittaa kalju, itse asiassa sopii minulle hyvin mutta nyt törmäsin tuollaiseen menetelmään missä kaljuun tatuoidaan hiukset. Itse kun tykkään pitää lyhyttä tukkaa, niin tässä voisi olla yksi vaihtoehto. Onkos kellään moisesta toimenpiteestä kokemusta? Vaikuttaisi pikaisella googletuksella olevan melko edullinenkin toimenpide (tatuointiin verrattavissa). Hyvältä ainakin noissa mainoskuvissa näyttää.
Kokemuksia hiusten pigmentoinnista?
terots81
1
120
Vastaukset
- Tohtori Kikkeli
Älä edes tollasia puhu täällä.
Nyt äkkiä Finasteriiliä naamaan niin pääset sovittaan rintsikoita ja läpsimään turtamunaasi jotta voisit edes runkkailla yksin! (hiukset eivät kasva takaisin kylläkään)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1021534Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2181012- 124859
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42761- 8749
- 65736