Kysymys Melperille

Ihmeen hyvin näytät viihtyvän halveksimiesi vanhoillislestadiolaisten seurassa. Kun sinä näytät lisäksi uskovan että jokainen vanhoillislestadilainen on pedofiili tai ainakin potentiaalinen rilollinen . Luulisi sinun itsensä ylentäneen hakeutuvan vertaistensa hyvien ihmisten seuraan.

21

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missä se kysymys on?

• Miksi viihdyt pedofiilien ja rikollisten seurassa niin hyvin? ( Oma väitteesi vanhoillislestadilaisista)

• 1-3

Ainakin Devoit tiesi että olet aina täällä - helluntailainen ;)

• Devoit kirjoitti:

Miksi viihdyt pedofiilien ja rikollisten seurassa niin hyvin? ( Oma väitteesi vanhoillislestadilaisista)

It's not your business.

PS. Olet säälittävä.

• Melperi1 kirjoitti:

It's not your business.

PS. Olet säälittävä.

Epäilen että osaisit tuntea sääliä melperi. Käytät sääli-sanaa synonyymina halveksunnalle.

Ihmekös tuo kun hellari tuntee vetoa rikollisiiin ja pedofiileihin, hellareitahan on vankilat pullollaan.

• vl-Sylvia -73
        Devoit kirjoitti:

Epäilen että osaisit tuntea sääliä melperi. Käytät sääli-sanaa synonyymina halveksunnalle.

Ihmekös tuo kun hellari tuntee vetoa rikollisiiin ja pedofiileihin, hellareitahan on vankilat pullollaan.

Anna Kalevin olla, henkisesti sairas mies kyseessä. Hänellä on vaikea elämä ja varmaan vielä väärä lääkityskin? - me lestaadiolaiset kyllä kestämme hänen sairautensa oireet, kun joskus täällä käymme.

• Hauskaako?
        vl-Sylvia -73 kirjoitti:

Anna Kalevin olla, henkisesti sairas mies kyseessä. Hänellä on vaikea elämä ja varmaan vielä väärä lääkityskin? - me lestaadiolaiset kyllä kestämme hänen sairautensa oireet, kun joskus täällä käymme.

Devoit taas seurustelee itsensä kanssa.

• Tyyppivika
        Hauskaako? kirjoitti:

Devoit taas seurustelee itsensä kanssa.

Se on pedofiileille tyypillistä.

• Stop! - tähän raja!
        Tyyppivika kirjoitti:

Se on pedofiileille tyypillistä.

Älä viitsi leikkiä niin vakavalla asialla. Devoitin takana on kuule oikeasti ihminen, eikä mikään sylkykuppi. Häpeä Melperi1!

• Eikö ole?
        Stop! - tähän raja! kirjoitti:

Älä viitsi leikkiä niin vakavalla asialla. Devoitin takana on kuule oikeasti ihminen, eikä mikään sylkykuppi. Häpeä Melperi1!

Eikö pedofiilit (kuten Devoit) ole ihmisiä?

• hepokatti1

Minusta parasta ois että ei kiinnitettäs melperiin yhtään huomiota. Haukkuva koira ei pure. Sehän on melperin tarkoituskin: kerjätä huomiota ja olla keskipisteenä. Jospa Se siitä rauhottus jos huomais ettei saa enää huomiota. Melperi käyttäytyy niinku lapsi :D samankaltaisuutta on huomiota kerjäävän lapsen ja melperin käyttäytymisessä. Jospa melperi löytäisit jotain järkevämpää tekemistä entä jollain nettipalstalla huutelua aamusta iltaan. Asuisitpa jossaki lähellä niin kävisin jututtamassa, sen verran mielenkiintoinen persoona oot

• Nostetaanpa

Etusivulle

• Melperi.

Oletko oikeasti punapersepaviaani? Niin kuulin.

• Niin kuulin

Onko Melperi pedofiili?

• kontsaapeli
        Niin kuulin kirjoitti:

Onko Melperi pedofiili?

On. Melperi on yksi noista surullisenkuuluisista pedofiiliSIOISTA.

Se, että täällä hämäyksen vuoksi hilluu tekohelluntailaisena, ei auta hämäyksessä. Sillä helluntailahkossa pedofiilius on iso ongelma ja siellä se hyväksytään.
        Kotipaikkakunnallaan Melperi tiedetään yhdeksi tuomion saaneeksi pedofiiliksi.
        Se verran paatunut tapaus, etteivät ole kehdanneet sentään saarnamieheksi ylentää.
        Sika mikä sika!

• kontsaapeli kirjoitti:

On. Melperi on yksi noista surullisenkuuluisista pedofiiliSIOISTA.

Se, että täällä hämäyksen vuoksi hilluu tekohelluntailaisena, ei auta hämäyksessä. Sillä helluntailahkossa pedofiilius on iso ongelma ja siellä se hyväksytään.
        Kotipaikkakunnallaan Melperi tiedetään yhdeksi tuomion saaneeksi pedofiiliksi.
        Se verran paatunut tapaus, etteivät ole kehdanneet sentään saarnamieheksi ylentää.
        Sika mikä sika!

"Kotipaikkakunnallaan Melperi tiedetään yhdeksi tuomion saaneeksi pedofiiliksi."

Hienoa vl-VALEHTELUA juhannuksen kunniaksi!

Mutta vl-äidinmaidossa ja vl-isänspermassa sinä oletkin saanut VALEHTELUN "lahjan".

Varmaan vl-isäsi valehteli sinulle kirkkain silmin: "Minä en ole raiskannut ketään perheemme tytöistä."

• Kaikkihan sen tietää
        Melperi1 kirjoitti:

"Kotipaikkakunnallaan Melperi tiedetään yhdeksi tuomion saaneeksi pedofiiliksi."

Hienoa vl-VALEHTELUA juhannuksen kunniaksi!

Mutta vl-äidinmaidossa ja vl-isänspermassa sinä oletkin saanut VALEHTELUN "lahjan".

Varmaan vl-isäsi valehteli sinulle kirkkain silmin: "Minä en ole raiskannut ketään perheemme tytöistä."

Lestat nyt on vaan paniikissa, epätoivossaan turvautuvat raukkamaisuuksiin.

• Jäbäh

Melperi annoit aikamoisen sysäyksen mulle v-lestadiolaisuudesta irtautumiseen, kiitos siitä! Nyt jo onneksi oon ihan virallisesti ulkona kyseisestä porukasta.

• niin se menee

Oet todistus paholaisen voitosta.

• Hienoa jäbäh.

Tsemppiä elämään!

• Oletko .
        Melperi1 kirjoitti:

Hienoa jäbäh.

Tsemppiä elämään!

Melperi pedofiili?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4711
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      512
      2476
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      143
      2043
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      1969
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      81
      1596
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1515
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      16
      1404
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      104
      1022
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      124
      862
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      849
    Aihe