Kysymys Melperille

Ihmeen hyvin näytät viihtyvän halveksimiesi vanhoillislestadiolaisten seurassa. Kun sinä näytät lisäksi uskovan että jokainen vanhoillislestadilainen on pedofiili tai ainakin potentiaalinen rilollinen . Luulisi sinun itsensä ylentäneen hakeutuvan vertaistensa hyvien ihmisten seuraan.

21

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missä se kysymys on?

      • Miksi viihdyt pedofiilien ja rikollisten seurassa niin hyvin? ( Oma väitteesi vanhoillislestadilaisista)


      • 1-3

        Ainakin Devoit tiesi että olet aina täällä - helluntailainen ;)


      • Devoit kirjoitti:

        Miksi viihdyt pedofiilien ja rikollisten seurassa niin hyvin? ( Oma väitteesi vanhoillislestadilaisista)

        It's not your business.

        PS. Olet säälittävä.


      • Melperi1 kirjoitti:

        It's not your business.

        PS. Olet säälittävä.

        Epäilen että osaisit tuntea sääliä melperi. Käytät sääli-sanaa synonyymina halveksunnalle.

        Ihmekös tuo kun hellari tuntee vetoa rikollisiiin ja pedofiileihin, hellareitahan on vankilat pullollaan.


      • vl-Sylvia -73
        Devoit kirjoitti:

        Epäilen että osaisit tuntea sääliä melperi. Käytät sääli-sanaa synonyymina halveksunnalle.

        Ihmekös tuo kun hellari tuntee vetoa rikollisiiin ja pedofiileihin, hellareitahan on vankilat pullollaan.

        Anna Kalevin olla, henkisesti sairas mies kyseessä. Hänellä on vaikea elämä ja varmaan vielä väärä lääkityskin? - me lestaadiolaiset kyllä kestämme hänen sairautensa oireet, kun joskus täällä käymme.


      • Hauskaako?
        vl-Sylvia -73 kirjoitti:

        Anna Kalevin olla, henkisesti sairas mies kyseessä. Hänellä on vaikea elämä ja varmaan vielä väärä lääkityskin? - me lestaadiolaiset kyllä kestämme hänen sairautensa oireet, kun joskus täällä käymme.

        Devoit taas seurustelee itsensä kanssa.


      • Tyyppivika
        Hauskaako? kirjoitti:

        Devoit taas seurustelee itsensä kanssa.

        Se on pedofiileille tyypillistä.


      • Stop! - tähän raja!
        Tyyppivika kirjoitti:

        Se on pedofiileille tyypillistä.

        Älä viitsi leikkiä niin vakavalla asialla. Devoitin takana on kuule oikeasti ihminen, eikä mikään sylkykuppi. Häpeä Melperi1!


      • Eikö ole?
        Stop! - tähän raja! kirjoitti:

        Älä viitsi leikkiä niin vakavalla asialla. Devoitin takana on kuule oikeasti ihminen, eikä mikään sylkykuppi. Häpeä Melperi1!

        Eikö pedofiilit (kuten Devoit) ole ihmisiä?


    • hepokatti1

      Minusta parasta ois että ei kiinnitettäs melperiin yhtään huomiota. Haukkuva koira ei pure. Sehän on melperin tarkoituskin: kerjätä huomiota ja olla keskipisteenä. Jospa Se siitä rauhottus jos huomais ettei saa enää huomiota. Melperi käyttäytyy niinku lapsi :D samankaltaisuutta on huomiota kerjäävän lapsen ja melperin käyttäytymisessä. Jospa melperi löytäisit jotain järkevämpää tekemistä entä jollain nettipalstalla huutelua aamusta iltaan. Asuisitpa jossaki lähellä niin kävisin jututtamassa, sen verran mielenkiintoinen persoona oot

      • Nostetaanpa

        Etusivulle


    • Melperi.

      Oletko oikeasti punapersepaviaani? Niin kuulin.

      • Niin kuulin

        Onko Melperi pedofiili?


      • kontsaapeli
        Niin kuulin kirjoitti:

        Onko Melperi pedofiili?

        On. Melperi on yksi noista surullisenkuuluisista pedofiiliSIOISTA.

        Se, että täällä hämäyksen vuoksi hilluu tekohelluntailaisena, ei auta hämäyksessä. Sillä helluntailahkossa pedofiilius on iso ongelma ja siellä se hyväksytään.
        Kotipaikkakunnallaan Melperi tiedetään yhdeksi tuomion saaneeksi pedofiiliksi.
        Se verran paatunut tapaus, etteivät ole kehdanneet sentään saarnamieheksi ylentää.
        Sika mikä sika!


      • kontsaapeli kirjoitti:

        On. Melperi on yksi noista surullisenkuuluisista pedofiiliSIOISTA.

        Se, että täällä hämäyksen vuoksi hilluu tekohelluntailaisena, ei auta hämäyksessä. Sillä helluntailahkossa pedofiilius on iso ongelma ja siellä se hyväksytään.
        Kotipaikkakunnallaan Melperi tiedetään yhdeksi tuomion saaneeksi pedofiiliksi.
        Se verran paatunut tapaus, etteivät ole kehdanneet sentään saarnamieheksi ylentää.
        Sika mikä sika!

        "Kotipaikkakunnallaan Melperi tiedetään yhdeksi tuomion saaneeksi pedofiiliksi."

        Hienoa vl-VALEHTELUA juhannuksen kunniaksi!

        Mutta vl-äidinmaidossa ja vl-isänspermassa sinä oletkin saanut VALEHTELUN "lahjan".

        Varmaan vl-isäsi valehteli sinulle kirkkain silmin: "Minä en ole raiskannut ketään perheemme tytöistä."


      • Kaikkihan sen tietää
        Melperi1 kirjoitti:

        "Kotipaikkakunnallaan Melperi tiedetään yhdeksi tuomion saaneeksi pedofiiliksi."

        Hienoa vl-VALEHTELUA juhannuksen kunniaksi!

        Mutta vl-äidinmaidossa ja vl-isänspermassa sinä oletkin saanut VALEHTELUN "lahjan".

        Varmaan vl-isäsi valehteli sinulle kirkkain silmin: "Minä en ole raiskannut ketään perheemme tytöistä."

        Lestat nyt on vaan paniikissa, epätoivossaan turvautuvat raukkamaisuuksiin.


    • Jäbäh

      Melperi annoit aikamoisen sysäyksen mulle v-lestadiolaisuudesta irtautumiseen, kiitos siitä! Nyt jo onneksi oon ihan virallisesti ulkona kyseisestä porukasta.

      • niin se menee

        Oet todistus paholaisen voitosta.


      • Hienoa jäbäh.

        Tsemppiä elämään!


      • Oletko .
        Melperi1 kirjoitti:

        Hienoa jäbäh.

        Tsemppiä elämään!

        Melperi pedofiili?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe