Ihmeen hyvin näytät viihtyvän halveksimiesi vanhoillislestadiolaisten seurassa. Kun sinä näytät lisäksi uskovan että jokainen vanhoillislestadilainen on pedofiili tai ainakin potentiaalinen rilollinen . Luulisi sinun itsensä ylentäneen hakeutuvan vertaistensa hyvien ihmisten seuraan.
Kysymys Melperille
21
186
Vastaukset
Missä se kysymys on?
Miksi viihdyt pedofiilien ja rikollisten seurassa niin hyvin? ( Oma väitteesi vanhoillislestadilaisista)
- 1-3
Ainakin Devoit tiesi että olet aina täällä - helluntailainen ;)
Devoit kirjoitti:
Miksi viihdyt pedofiilien ja rikollisten seurassa niin hyvin? ( Oma väitteesi vanhoillislestadilaisista)
It's not your business.
PS. Olet säälittävä.Melperi1 kirjoitti:
It's not your business.
PS. Olet säälittävä.Epäilen että osaisit tuntea sääliä melperi. Käytät sääli-sanaa synonyymina halveksunnalle.
Ihmekös tuo kun hellari tuntee vetoa rikollisiiin ja pedofiileihin, hellareitahan on vankilat pullollaan.- vl-Sylvia -73
Devoit kirjoitti:
Epäilen että osaisit tuntea sääliä melperi. Käytät sääli-sanaa synonyymina halveksunnalle.
Ihmekös tuo kun hellari tuntee vetoa rikollisiiin ja pedofiileihin, hellareitahan on vankilat pullollaan.Anna Kalevin olla, henkisesti sairas mies kyseessä. Hänellä on vaikea elämä ja varmaan vielä väärä lääkityskin? - me lestaadiolaiset kyllä kestämme hänen sairautensa oireet, kun joskus täällä käymme.
- Hauskaako?
vl-Sylvia -73 kirjoitti:
Anna Kalevin olla, henkisesti sairas mies kyseessä. Hänellä on vaikea elämä ja varmaan vielä väärä lääkityskin? - me lestaadiolaiset kyllä kestämme hänen sairautensa oireet, kun joskus täällä käymme.
Devoit taas seurustelee itsensä kanssa.
- Tyyppivika
Hauskaako? kirjoitti:
Devoit taas seurustelee itsensä kanssa.
Se on pedofiileille tyypillistä.
- Stop! - tähän raja!
Tyyppivika kirjoitti:
Se on pedofiileille tyypillistä.
Älä viitsi leikkiä niin vakavalla asialla. Devoitin takana on kuule oikeasti ihminen, eikä mikään sylkykuppi. Häpeä Melperi1!
- Eikö ole?
Stop! - tähän raja! kirjoitti:
Älä viitsi leikkiä niin vakavalla asialla. Devoitin takana on kuule oikeasti ihminen, eikä mikään sylkykuppi. Häpeä Melperi1!
Eikö pedofiilit (kuten Devoit) ole ihmisiä?
- hepokatti1
Minusta parasta ois että ei kiinnitettäs melperiin yhtään huomiota. Haukkuva koira ei pure. Sehän on melperin tarkoituskin: kerjätä huomiota ja olla keskipisteenä. Jospa Se siitä rauhottus jos huomais ettei saa enää huomiota. Melperi käyttäytyy niinku lapsi :D samankaltaisuutta on huomiota kerjäävän lapsen ja melperin käyttäytymisessä. Jospa melperi löytäisit jotain järkevämpää tekemistä entä jollain nettipalstalla huutelua aamusta iltaan. Asuisitpa jossaki lähellä niin kävisin jututtamassa, sen verran mielenkiintoinen persoona oot
- Nostetaanpa
Etusivulle
- Melperi.
Oletko oikeasti punapersepaviaani? Niin kuulin.
- Niin kuulin
Onko Melperi pedofiili?
- kontsaapeli
Niin kuulin kirjoitti:
Onko Melperi pedofiili?
On. Melperi on yksi noista surullisenkuuluisista pedofiiliSIOISTA.
Se, että täällä hämäyksen vuoksi hilluu tekohelluntailaisena, ei auta hämäyksessä. Sillä helluntailahkossa pedofiilius on iso ongelma ja siellä se hyväksytään.
Kotipaikkakunnallaan Melperi tiedetään yhdeksi tuomion saaneeksi pedofiiliksi.
Se verran paatunut tapaus, etteivät ole kehdanneet sentään saarnamieheksi ylentää.
Sika mikä sika! kontsaapeli kirjoitti:
On. Melperi on yksi noista surullisenkuuluisista pedofiiliSIOISTA.
Se, että täällä hämäyksen vuoksi hilluu tekohelluntailaisena, ei auta hämäyksessä. Sillä helluntailahkossa pedofiilius on iso ongelma ja siellä se hyväksytään.
Kotipaikkakunnallaan Melperi tiedetään yhdeksi tuomion saaneeksi pedofiiliksi.
Se verran paatunut tapaus, etteivät ole kehdanneet sentään saarnamieheksi ylentää.
Sika mikä sika!"Kotipaikkakunnallaan Melperi tiedetään yhdeksi tuomion saaneeksi pedofiiliksi."
Hienoa vl-VALEHTELUA juhannuksen kunniaksi!
Mutta vl-äidinmaidossa ja vl-isänspermassa sinä oletkin saanut VALEHTELUN "lahjan".
Varmaan vl-isäsi valehteli sinulle kirkkain silmin: "Minä en ole raiskannut ketään perheemme tytöistä."- Kaikkihan sen tietää
Melperi1 kirjoitti:
"Kotipaikkakunnallaan Melperi tiedetään yhdeksi tuomion saaneeksi pedofiiliksi."
Hienoa vl-VALEHTELUA juhannuksen kunniaksi!
Mutta vl-äidinmaidossa ja vl-isänspermassa sinä oletkin saanut VALEHTELUN "lahjan".
Varmaan vl-isäsi valehteli sinulle kirkkain silmin: "Minä en ole raiskannut ketään perheemme tytöistä."Lestat nyt on vaan paniikissa, epätoivossaan turvautuvat raukkamaisuuksiin.
- Jäbäh
Melperi annoit aikamoisen sysäyksen mulle v-lestadiolaisuudesta irtautumiseen, kiitos siitä! Nyt jo onneksi oon ihan virallisesti ulkona kyseisestä porukasta.
- niin se menee
Oet todistus paholaisen voitosta.
- Oletko .
Melperi1 kirjoitti:
Hienoa jäbäh.
Tsemppiä elämään!Melperi pedofiili?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483