Minkälaista kiskontaa lainakoroissa olette kohdanneet?!
Vastaukset 4
- 1+4
Itse huomasin että tuli halvemmaksi päästää kyseinen velka ulosottoon, sen verran paljon ne korkoa repivät. Säästin siinä n.2000€ korko kuluja.
- PekkaKuuppa
Otin ja en. Ensin otin oliko 4000e sain heti kun lähetin tiliotteet ja sitten maksoin takaisin 6kk aikana eli mitä siitä nyt tuli kerran kuussa 700-800e. Varmaan 500-600e korkoja. Sitten pari kolme kuukautta tästä hain 3000-4000e ja tuli jotain että "emme voi myöntää". Vuositulot edelleen samat 60-70 tuhatta. Ja tällä ei myönneta kolmea neljää tonnia lainaa LOL. Päätin että pitäkööt tunkkinsa.
- possupankki
Noilla vuosituloilla on koko pakka pahasti sekaisin jos pitää edes hakea tollasesta huijaripaikasta lainaa ! Oma pankki ei enää anna vai ? Miksei ?
- buik
Ottavatko siis enemmän mitä sopimuksesss lukee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921566
- 831062
- 67967
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374966Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177924- 94841
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165594- 37588