Aamupala

alottaja

Syöttekö aamupalaa? Miksi tai miks ette? Mitä syötte jos syötte?
Ite juon kahvin ja 2 lasia vettä koska jano ja ei vaan oo nälkä.

8

871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ElämäOnIhanaa<3

      Syön kunnon annoksen puuroa normaalilla mehukeitolla (tai sitten pari leipää täytteineen) ja lisäksi syön hedelmän ja saatan juoda vielä lasin maitoa :) haluan parantua ja olla taas normaalipainonen oma itseni enkä tämä ruma sairauden aiheuttama luuranko, syön koska tartten ruokaa ja ruoka on tällä hetkellä mun lääkettä.

    • ewwsssiii

      Tottakai syön, enhän mä muuten sais itteeni kuntoon!! mä syön yleensä jogurttia myslillä, ruisleivän ja hedelmän :)

    • Namannam

      Syön aamupala joka ikinen päivä! Aamupalana vaihtelevat jonkin verran päivästä toiseen, mutta kerron tässä joitakin tyypillisimpiä, mistä ainakin itse tykkään:

      reilu lautasellinen puuroa marjoja, kourallinen pähkinöitä ja hedelmä

      2 viipaletta runsaskuituista ruisleipää oivariinia kurkkusiivuja, kourallinen pähkinöitä ja hedelmä

      kulhollinen luomusoijajugurttia marjoja tai hedelmää pilkottuna kourallinen pähkinöitä vehnäleseitä =aamiaismössö

      Kaikkien aamupalojen kanssa juon sitten tietysti kupin hyvää teetä. Viikonloppuisin herkuttelen amerikkalaisilla pannukakuilla ja vaahterasiirapilla

    • 1012

      joo syönhän mää! (: vähä vaihtelee et mitä syön mut usein sellasia täysjyvämuroja luonnonjogurtilla sekaan jotain marjoja ja sit viel joku hedelmä esim. appelsiini! joskus syön ruisleipää täytteineen ja kaakaota :P ja aamupalan syön koska sil lähtee päivä käyntiin ja kroppa toimiin ja en anna anoreksian enää estää mua syömästä, mä paranen!

    • laihdu läski lapsi

      250 grammaa rasvatonta rahkaa, puolikas omena (joskus kokonainen jos on kova nälkä), kanelia rahkan ja omenapalojen joukkoon, ruokalusikallinen cashewpähkinöitä ja mustaa kahvia. Ja silti laihdun o.o

      Joskus ei huvita syödä rahkaa ja silloin syön kananmunia jossain muodossa. Tällä hetkellä tykkään syödä keitettyjä munia. Kohta varmaan kyllästyn niihin ja alan taas himoitsemaan munakasta.

    • En syö aamupalaa. Toisaalta ei oo mulle mikään uus juttu koska en oo ikinä edes halunnut syödä aamupalaa. Se on mun mielestä ihan kamalaa. Muutenkin kun aamulla väsyttää ja on kiire lähtee kotoota töihin niin emmä ehi edes tekeen voileipää itelleni.

    • anorektikko

      Aamupalani:
      -Kaurapuuro (1 dl kaurahiutaleita vesi)
      -raejuusto 0,5 dl
      -marjoja 1 dl

      # healthy

    • parempaan päin

      ateriasuunnitelmani mukainen aamupala ois tällainen:
      - lautasellinen puuroa
      - 2 palaa leipää
      - leiville 2tl rasvaa
      - 2-3 viipaletta juustoa tai leikkelettä tai kananmuna
      - 2dl jugurttia
      - 1dl marjoja

      mutta en ikinä jaksa tai halua syödä ihan noin paljon, vaikka aamiainen onkin ihana, ainoa ateria päivässä josta todella nautin. kiva saada päivä käyntiin rauhassa omalla ajalla, etenkin nyt lomalla. yleensä syön 2dl jugurttia ja pari ruokalusikallista mysliä, tai kulhollisen puuroa ja marjoja tai hedelmän. leipää en vieläkään oikein pysty syömään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2007
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1470
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      99
      1413
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1154
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      480
      1094
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      51
      982
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      882
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      856
    Aihe