Tauno tauskii

palo tane

Puoliksi irakilainen ja puoliksi persialainen muslimityttö Lili Al Khan ja viihdetaiteilija Tauno ”Tauski” Peltonen tapasivat maaliskuun lopulla eräässä helsinkiläisravintolassa.

Tapaamisen jälkeen kaksikko ryhtyi tapailemaan. Kesäkuussa Tauski ja Lili suuntasivat surullisen kuuluisalle lemmenlomalle Turkkiin, joka päättyi toissa viikolla, kun Lili pakeni Tauskia Suomeen.





Uusimmassa Seiskassa Lili kertoo, kuinka pikakihlaus muuttui päättymättömäksi painajaiseksi. Lili myös paljastaa, kuinka Tauski joi taukoamatta ja käyttäytyi kuin porsas.

– Hän haukkui minua kamalilla sanoilla. Hän otti tukasta kiinni niin, että minulta lähti pala päästä. Olin vain hiljaa. Minuun sattui todella paljon, Lili huokaa.

14

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halvaantus sitte

      Onhan se ihan ok, jos joku kykenee vetää vitsiä pyörätuoleista .. Toki onhan se ihan hyvä jos keksii jotain uutta mut en itse ainakaan vetäis tällä asialla leikiksi. Huumorintajunsa kullakin.

      - Tulen pitämään myös keikoillani aina pyörätuolin kyydissä. Ja mikä parasta, olen treenannut myös oman pyörätuolishown, jossa rullaan yleisön seassa jakamassa nimmareita tuolista käsin. Painatan parhaillaan myös Tauski paitoja joissa lukee ”EHKÄ RULLAAN EHKÄ EN”.

      Pyörätuolia käyttävänä kummaksun kyllä tätä että miten Tauski viittii tälläsestä vitsiä heittää, pitäähän se jotain uutta keksiä vaikka sitten tällä tavalla...

    • Päivi

      Onkohan naishenkilöllä vai kova julkisuuden tarve päästä lehtiin. En usko tarinoita.
      Vain idiootin lukevat Seiskan valheita. Kustantajan tarkoitus on vain tehdä rahaa keksityillä ja liioitelluilla tyhjänpäiväisyyksillä.

      Tauski on Suomen komein, ihanin ja paras laulaja.

      • hupilehdet

        Heh heh, siehän se päiviemme ilo oot, suosikkilehtesi pääsisältö on kierrätysmiehet, riittää, että on joko kuuluisa tai paljon rahaa, niin viittivät sitte kertoa rahan tähren ensteks lutkamiehen erosta ja kuin kaltoin on kohdellut kumppaniaan ja sitte setä löytää uuren/aika usein nuaren, seuraa unelmien satuhäät ja hehkutellaan muutaman lehren verran, sitte seuraa taas eroja kerrotaan kuin paljon kauhee tää lutkis on.

        Sitten ne vaan kierrää näitä lutkikiksii uurelleen ja uurelleen lehressään. Ja rahaa tulee ovista ja ikkkunoista. Ihan mielenkiinnolla ois kyl hyvä tiettää minkälaiset on omistajatahot ja mitenkä liittyvät tähän piirin pyörimiseen.

        Taitaa ne tietyt tahot soitelle muute itse niit vihjepuheluitakiin, meinaan liian usein oon kuullu ettei niin oo tapahtunu ky väitetään. Ennen näit satukirjailijoit kutsuttiin iha vaan juarutädeiks, sitte ne halus saada kunniallise ammatin, en sit tiiä onko se sitä,häh. Terapiaan vaan koko jengi.


    • Exä eksä

      Allers julkaisut omistaa nämä suomi24 sivut ja niin myöskin seiskalehden yms.
      Tauski on sairas narsisti ja vaikka kookas äijä niin ei uskalla kuin hakata naisia!
      Tämä on totuus!

    • tauskin tunteva

      Tauski on aivan järkyttävän alhainen ihminen, vihaksi pistää tuollainen väkivaltainen naisia hakkaava omahyväinen psykopaatti, kehtaa täälläkin syyttää uhrejaan mitä karmeimmilla valheilla, olen jo vuosia seurannut tämän juoppo-narsistin sekoiluja, ja koko suomen kansa tietää että hän on todellista pohjasakkaa!

    • tyhjyuki

      tauski on mahtava mies ja filantrooppi, ym kaikki muut puhuu paskaa

      • Iiihana Tauski

        Olen nähnyt Tauski Peltosen esiintyvän. Hän on IHANA.
        Olen kateellinen hänen rouvilleen ja muille naisilleen.


    • Turpaan Vaan

      Iso joukko kauniita naisia on aina valmiina ottamaan turpiin Tauskilta, kunhan tuo ihana mies antaa heille edes vähän laatuaikaa.

    • Tytsy -63

      Mua ainaki kiihottaa Tauski ja tanssin keikoillaan hameessa ilman pikkarei ;)

    • Oon nähny

      "Tytsy -63"
      Ethän sä osaa edes tanssia oli housut tai ei!

    • Tytsy -63

      Myönnän, et en osaa tanssia... no koitan heilua biisin soidessa tanssilattial Tauskin lähel.

    • Esi esi

      Mitä nämä kommentit ovat,onko visvaa vai kusta päässä.ei toi tauski edes laula enää ite.kaikki tulee nauhalta,pian varmaan mieskin.kai te viellä silloinkin huojutte ilmaa pää täynnä

    • tosi kiinnostavaa

      tauskit ,hennat ym. ovat pellejä ,ja seiskan lukijat ovat pellejen kuninkaita.

    • Eikö vain ..

      Edellinen kommentoija on oppinut uuden sanan "pelle" ja käyttää sitä lähes joka toisessa sanassa.Dorka kun on... :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe