Teidän Concerta annokset

kysymyskyssäri

Kuinka olette huomanneet annoksen noston liian alhaisesta sopivaan? Kuinka painavia olette ja kuinka suuri Concerta annoksenne on?

7

3846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelastettu

      36mg annos
      75kg
      6 vuotta käyttänyt ja nyt viimeaikoina myöntäny itettee et se on ilmeisesti tarpeelinen lääke. ei siit kyl mitään oloo tuu. 5-6 vuotta ehtisin olla täysin lääket vastaan nykyään ku vähän osaa ajatella millanen on ollu niin en tosiaan mitää hyvää kuvaa oo itestää antanu, nyt viimeaikona oon kuitenki menny parempaan suuntaan ja oon omaksunu lääkityksen hyväksi koska nyt vast tajuaa millane on ilma lääkitystä ja sekin on menny parempaan suuntaan.

    • Miksi?

      Minkä ihmeen takia lobotomoitte aivojanne, ettekä hae oikeaa apua ongelmiinne? ADHD-aineiden tiedetään aiheuttavan aivovaurioita ja pahentavat oireilua pitkässä juoksussa. Minkä takia myrkyttää itseään, kun pitkäkestoista haittavaikutuksetonta apua on olemassa?
      http://www.youtube.com/watch?v=gigZD4RIXhg

      • oletpa idiootti

        Haha. Sulla ei varmaan ole ADHD:ta, jos kysyt noin tyhmiä..

        Mä syön lääkettä siks, että mun elämä sujuis. Ei siinä sen kummempaa.


    • addi

      70kg, annos 54-72mg. Kahdessa erässä, eli aamulla 36mg, ja toinen erä päivällä, että riittää vaikutus iltaan asti. Noi ei mene aikuisilla painon mukaan, toisilla auttaa jo tosi pienet annokset ja myös vaikutusaika on tosi yksilöllinen, mitä tahansa 6-12 tunnin välillä. Moni aikuinen joutuu siks ottamaan kaks kertaa päivässä, joko Concertaa tai vaikka Medikinetiä iltapäivästä.

      Liian pieni annos = ei auta, liian suuri annos = voi tulla tärinää, tykytystä tms. epämukavuutta tai voi käydä tosi hitaalla, olla ihan kuin unenpöppörössä. Ei auta kuin kokeilla, ei oo olemassa mitään selkeetä mittataulukkoa, joka toimis kaikilla.

    • vastausasd

      18mg annos toistaiseksi ja painoa n. 115kg. Liian pieni annos.

    • Silloinkunsöinceetä

      Sillo kun söin concertaa oli annos 108 mg/vrk, kahdessa osassa. Tuolla annoksella sain riittävän tehon 8 h työpäiväksi. Ja painoa mulla on 53 kg, joten paino ei korreloi annoskoon kanssa, ainakaan mun tapauksessa.

    • Paras annos

      Oma annokseni on 0mg.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2710
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      208
      1738
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1454
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1211
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      236
      1081
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1012
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      49
      932
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      72
      816
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      730
    Aihe